Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miikka on sanavalmis ja tuo taloon sitä kaivattua jännitettä. Hyvä vastus on Nabazille varmasti jatkossa sitä odotellessa.👍
Merve kertoo sitä kauupunkisatua. Joku kaverin serkun sisko kuoli vesileikin seurauksena.
Näitä tarinoita on todella paljon. Ihan kirjasta voi lukea näitä sepitettyjä, totena tapahtuneita tarinoita.
Juoni on aina sama-joku serkun siskon veli tai joku kirjastotädin tytön kaveri on se kuollut kohde.
Yksi on kuuluisa, että punkkarilla ei ole lakkia ja yhtäkkiä kaatuu ja pää jäätyy. Ei voida Töölössä mitäään. Aivot jäätyneet ja soromnoo vain.
Miikka saa varmasti Napen vielä hiiltymään ja häätöön. Napen hermot ei kestä ja joutuu häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi olis voinut uhrata itsensä kun saa muutenkin herkkuja päällikkönä.
Samaa mietein. On aina niin itsekäs. Minä minä minä. No kyllä vastaan tulee kun joutuu häätöön
Päällikön juhlat, sama kuin presidentti uhraisi itsensä Linnan juhlista.
Miikka on pidettävä talossa muuten tulee liian lällyä talossa. Jonkun on sanottava asioita suoraan.
Luoja miten hyvännäkönen kroppa tuolla Millalla on!
Kun Nappe-Pappa pähkinät varasti.
Nabben pähkinät tulee varmasti olemaan yhtä tapetilla talossa kuin Milenan twiitti.
En voi ymmärtää aikuisia ihmisiä, jotka ovat mielummin syömättä, kun syövät esim porkkanaperunakeittoa ...
Tänä iltana, Big Brother tarjoaa, luonnoton show suorana lähetyksenä: Mursut bikineissä!
Katso jos uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Luoja miten hyvännäkönen kroppa tuolla Millalla on!
On vaan tosi laiha ja ryhti kumara.
Miikalla taas likaset kalsarit uikkareitten alla?
Hiphiphei, kohta naaras hipot saunassa!!
Herättäkää sammuneet ja sammuttakaa heränneet!
Miikka taitaa olla vähän ihastunut Millaan. Varmaan vaikeuksia saunassa pikku pikku bikineissä ...
Alusta asti olen epäillyt, että Nappe on nutcase.
No nyt sitten valitetaan saunasta. Ei näytä kelpaavan noille kermaperskoille. Pitäis vaan saada mättöä. Toivottavasti isoveikka laittaa nyt juhlahanat kiinni pitkäksi aikaa.
Miikan alettava todisteleen kohta taas sekä itselleen et tyttökaverilleen ja kaikille muille katsojille, miten rakastunut ja onnellinen hän on, ja miten upea ja hyvä poikaystävä.
Onneksi ei tarvitse Sofiaa katsoa bikineissä. Luojalle kiitos, ei kun siis Heidille kiitos!!!
Kohta polkaistaan bileet pystyyn, eli Päällikön juhlat!
Kaikille kolme keskiolutta. Sauna ja palju (ei taida edes olla?).
Muutama teosto-vapaa biisi soimaan myöhemmin. Kaikki nukkumaan klo 22-23 vimeistään. Hyvää yötä!