Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tää porukka on vastenmielinen. Toivottavasti talon nuorin voittaa koko paskan.
Ei näytetty kun Miikka nukkui yön ja kun Reeo ja Heidi päiväkirjahuoneessa oli heidän juoniminen juuri suoritettu.
On aivan liian pieni paita päällä tuolla ylipainoisella studiovieraalla.
Milla pilaa pelinsä olemalla Sallan siamilainen kaksonen. Millassa olisi ollut aineksia vaikka mihin, mutta sitten petti usko. Kun asukkaat katsovat tätä myöhemmin, moni tulee harmittelemaan, ettei ottanut Millaa enemmän haltuun. Hän olisi ollut alussa valmis esimerkiksi Reeon äänestämiseen, mutta nämä hölmöt vain vahvistivat Millan joutumista mielistelijä-Sallan vanavedessä "Roomaan".
Ei pystynyt taistelee himojaan vastaan Nasab. Toivottavasti nyt tanssiminen ei ole ainut rangaistus.
Jannilla törkeet housut, meikki on kyllä parempi kuin ennen.
Äänet pois aina kun kuva siirtyy studioon, tyrhaa länkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pystynyt taistelee himojaan vastaan Nasab. Toivottavasti nyt tanssiminen ei ole ainut rangaistus.
Mitä teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millun vihreät collarit täynnä pierun hajua ja tussahduksista tulleita märkäläikkiä.
Sitä ämmää ei muista kukaan, kun bb loppuu. Tai jos muistaa, niin siitä että on hitmixin pillupierupersejuttuja latova radioääni. Kuvottava tyyppi naiseksi, niin epänaisellinen kuin olla voi. Ja koulukiusaaja luonteeltaan, Heidin mustamaalaaja.
Oot unohtanut ottaa ilta lääkkeesi
Keksisit jotain omaperäisempää. Ja jos ittelläsi onkin lääkkeitä otettavana, niin ei välttämättä meillä muilla. Ja jos 24/7 katsoja olisit, niin jotain tajuaisitkin mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teki?
Kävi varastamassa päällikön huoneesta pähkinöitä
Outoa ettei SomeLauroilla saisi olla mielipiteitä😡
Joko nää sateenkaarivieraat on muistaneet kehua "sofian" maasta taivaisiin? Käänsin just kanavalle.
Niim ja 247kin loppu tänään, niin nyt oon vaan näitten hesan sateenkaariväen ja sofiaa näyttävien koosteiden varassa bb:n suhteen.. Ou jee.
Onneksi olette te ja tämä ketju.👌
Minä olen Merve ja Laura kriittinen.
Mä toivon Sofian voittoa. Jotenkin aikuismaisin noista.
Mä rakastan näitä Lauroja!
Go Nabsu, go Nabsu, saadaan vähän edes säpinää!
Onko nimeämispiteet jo selvillä?
Voi voi, toinen somelaura järkyttyi kun varsinainen heteromies voi olla hellä toiselle mielelle.
Joko nää on muistanu haukkua Reeon sovinistiksi ja naisvihaajaksi?
Reeo on kaikkea muuta, huomaa näitten kuplaihmisten suppean umpimielisen ajattelukyvyn = valkoiset suomalaiset heteromiehet = sovinisteja.
Näin, ihan naurettavaa porukkaa.
Laura F ei välttämättä ole katsonut peiliin ennen studioon astumistaan. Noi housut...
Spläässhiä spläässhiä.