Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
4461/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ KETJUSSA PUHUTAAN TALON TAPAHTUMISTA. TÄMÄ EI OLE NAISTENLYTTÄYSKETJU TAI "JAA OMAT PERVERSIOT MUILLE"-ketju.

Vierailija
4462/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan BB.En tajua miksi huudellaan ,että kateellisia Sofialle ?  Itse en keksi miksi mun pitäsi olla kateellinen Sofialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mikä oli, mutta seksikkäin ja himottavin Sofia talossa näin heteromiehen mielestä ainakin.

Hetero et sitten ainakaan ole ja tuskin edes mies.

Kyllä olen. Jos olisin nainen, niin sillon olisin lesbo jos Sofiaa himoitsisin. Millainen ihminen 2022 kuvittelee jonkun miehuuden ja homottelun olevan minkäänlainen argumentti? Valkoskaisuus vai alaikäisyys?

Vierailija
4464/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on melkein se ja sama mitä muut tekee, kunhan ei minuun kohdista mitään rikollisuutta tai moraalittomuutta. Sääliksihän tuo Sofiaa käy kun tarvii yrittää piilotella miehuuttaan, mutta eiköhän se oo pitkälti oma valinta. En usko, että ketään on syntynyt "väärään" kehoon vaan jokaisen syntymä sukupuoli on aito ja oikea. Kyse on jostain psyykkisestä vinoumasta tai luulosta/harhasta/kuvitelmasta. Vaikka tämä harhaisuus sukupuolesta perustuisi tunteeseen, niin niinkuin sanottu niin tunteisiinkaan ei voi aina luottaa.

No mitä sitten jos on sairaus? Sen kanssa pystyy elämään!

Niinpä. Kunhan se ei vaikuta meidän biologisten naisten elämään.

Oon samaa mieltä. Minun mielestä siis t ransujen touhut ei saisi haitata norm. naisten elämää. Mutta jos naiset joutuu stressaamaan wc käyntejä, pukuhuoneissa jne naisten tiloissa, niin silloinhan se haittaa. Mutta jotenkin sympatiseeraan Sofiaakin, kun varmaan rankkaa tuommoinen ja tissitkin hommannut sitä varten kun haluaa olla nainen. Ei oo helppoo ja kaikki epäluulot mitä joutuu kohtaamaan ynnä ahdasmielisyys.

Ihmisiä nuo t ransutkin on, mutta jos osaisi suhtautua niihin neutraalisti, niin voisi olla fiksua.

Kumipallot ei tee kenestäkään naista.

Vierailija
4465/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄSSÄ KETJUSSA PUHUTAAN TALON TAPAHTUMISTA. TÄMÄ EI OLE NAISTENLYTTÄYSKETJU TAI "JAA OMAT PERVERSIOT MUILLE"-ketju.

Ei talossa tapahdu yhtään mitään ja tämä on Sofia-ketju nyt.

Vierailija
4466/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana huomata että Sofia herättää eniten keskustelua. Valloittava persoona.

Sai taas päivän naurut, ei mulla muuta.

Vierailija
4467/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko mahdollista keskustella transuista ja naisten oikeuksista yms. jossain muussa ketjussa kuin BIG BROTHER ???? 

Ei.

Pitänee aloittaa uus ketju sis BIG BROTHERILLE niin voitte jatkaa länkytystä hamaan tappiin asti tässä ketjussa. Ne kun ei liity BB:n millään tapaa. Viime vuonna sentään sai vähän ketjusta seurattua mitä tapahtuu talossa, mut tässä on nyt toistasataa sivua vaan ransu sitä ransu tätä ahteri pimppi pippeli töttöröö ja titityy.

BB haluaa tuoda juuri näitä esiin joka vuosi,  samoin kuin Euroviisut, sielläkin veisataan yhtä ja samaa virttä. Minäkin soisin, että täällä keskityttäisiin muihin asioihin.

Vierailija
4468/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka tuntuu mukavalta tyypiltä, juttelee heti luontevasti porukan kanssa. Pidän hänestä.   

Vierailija
4469/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia voittaa bb tänävuonna, ELLEI tule todella valloittavaa tyyppiä vielä taloon, eiks neljä ole vielä tulossa ? Tää mun veikkaus !

Vierailija
4470/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat ei tule Sofiaa nimeämään, on pidetty talossa joten finaalissa ollaan. Tää siis mun yksi perustelu. Osaa puhua myös , ei rääy ja yritä kokoajan nostaa itseään.

Vierailija
4471/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ankean näköinen keittiö. 

Tuo Rusu näyttää Boratilta.

Vierailija
4472/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattarapaa kirjoitti:

Asukkaat ei tule Sofiaa nimeämään, on pidetty talossa joten finaalissa ollaan. Tää siis mun yksi perustelu. Osaa puhua myös , ei rääy ja yritä kokoajan nostaa itseään.

Minäkin olen alkanut pitämään Sofiasta.

Vierailija
4473/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattarapaa kirjoitti:

Sofia voittaa bb tänävuonna, ELLEI tule todella valloittavaa tyyppiä vielä taloon, eiks neljä ole vielä tulossa ? Tää mun veikkaus !

Tuleeko Ella entistä uhkeampana tyttönä takaisin taloon, vai onko hän muuttunut mieheksi.

Vierailija
4474/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on jotenki käsittämätöntä kuinka paljon täällä jaksetaan jauhaa negatiivisesti transihmisistä. Mitä väliä sillä teille on, onko joku mies vai nainen tai jotain muuta? Mitä se kenellekään muulle kuuluu, miten transihminen itsensä määrittelee? Miten se vaikuttaa teidän elämään yhtään mitenkään millaiseksi joku toinen vieras ihminen itsensä kokee????? Niin omituisen lokeroivaa ja ahdasmielistä jankkaamista sivutolkulla.

Ihan sullekin tiedoksi: ei se sinällään kiinostakaan juuri ketään, ihan saa vapaasti teipata tai leikellä itseään. Ei kiinnosta.

Kiinnostamaan se alkaa heti siinä paikassa, kun nämä alkavat vaatimaan naisten oikeuksien kaventamista. Itketään 'väärää' pääministeriä UK:ssa, mutta tuon ruikutuksen takana on kylmästi se, että NAISTEn tulisi taas sopeutua ja kaventaa oikeuksiaan ja turvallisuudesta miesten puolesta, miesten ongelmien takia. Kummallista. 

Ja edelleen vastaamatta on kysymys: mihin nämä tarvitsevat naisia ja naissukupuolta? Propagandan mukaanhan sukupuolia on useita, miksi ransut eivät perusta omaa sukupuoltaan, upeiden, kauniiden, hoikkien ja miesten himoamien zdrompien sukupuoli vaikka? Mihin he tarvitsevat naiseutta, kun tuntuvat niin kauheasti sitä inhoavan? Eli jättäkää ransut naiset rauhaan ja taistelkaa niiden ihanien miehien kanssa ihan omat taistelunne. 

Mitä pahaa siinä on jos tykkää naiseudesta ja haluaa olla naismainen? Ei luulisi olevan mikään ylitsepääsemätön ongelma. Te naiset tässä vaan uhriudutte ja valitatte.

Ja siellä taas yksi mies, jonka turvallisuutta ja oikeuksia transnaiset eivät uhkaa millään tavalla, jeesustelee. Yrittäisit joskus asettua toisen asemaan, se näyttää olevan teille miehille vaikeaa.

Oletko sinä hetkeäkään asettautunut sen trans ihmisen asemaan? Mitä hän tuntee ja kokee?

Just tätä olisin toivonut ihmisiltä. Pitäis yrittää elää niin ettei loukkaa ketään tai kenenkään tunteita. Oliko tuolla Sofialla ollut jotain viiltelyäkin ja se kertoo jostain ahdistuksesta tai mahdollisesta itsevihasta/vihasta. Tuo, että tarvii kiistää itsensä ja esittää tai olla jotain muuta on varmaan rankkaa. Minun mielestä olisi parempi kun Sofia olisi tyytyväinen penikseensä ja muihinkin maskuliinisiin ominaisuuksiin. Voihan sitä lisäksi tykätä olla naisellinen,mutta kun totuuttakaan ei pääse pakoon.

Kai sitä saa kehoaan muokata jos ei ole tyytyväinen?

Vierailija
4475/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaavarpysnaisia hönöhampaita pullopiskia nioret mieget ylipainoisia huonokuntoisia plys kirsin hirvee puheääni.ei ole kai hakenut yhtään komeita hyväkroppaisi suomalaisia?

Vierailija
4476/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oon tsekannut tähän mennessä tulleet jaksot ja mielipide tästä vuodesta tähän mennessä seuraavanlainen. Katotaan miten muuttuu matkan aikana.

Talo on mun mielestä tosi kiva - osin jopa tosi kaunis, esim. keittiö. Osin sitten ihan kamala, esim. olohuone, joka on jotenkin tosi irtonaisista paloista koostu. Sohvaryhmiä ja nojatuoleja voi olla eri mallisia ja merkkisiä laitettuna kauniistikin, pelleteemakin olisi voinut toimia, jos koko talo olisi sirkusta. Nyt on hypitty ääripäästä ääripäähän. Tehtäviä aika vähänlaisesti ja ehkä vähän pliisuksi jäänyt sellaiset. Tuo valtakunta-osio jossain vaiheessa vaikuttaa kiinnostavalle, mutta pelottaa, että tulee päättymätön Helv. vs Taivas tyylinen valtias-alamaiset kahtiajako. Juonittelun salliminen kiva juttu, mutta parempi formaatti sille ois ehkä Selviytyjät. Toivottavasti ei unohdeta kunnon saunailtoja. Hiljaiset tupakkakopit mahtavat.

Koosteet ja lähetykset ovat pitkästä aikaa hyviä! Oikeasti koosteen makua ja lähetykset on selkeitä. Juontajat onnistuneita ja vaikka Hussi ei ole tosiaan lempparini missään muodossa, vetää juonnot tilaa antaen. Haimilaa en tosin kestä.. toinen Laura ihan ok. Jostain syystä nimemiset yms. menee multa ohi koko ajan. Välillä jopa mietin, että onko niitä, mutta sitten ne näkyykin yks kaks ja onkin nimeämiskilpailua ja vaikka mitä. Ehkä mun oma keskitys vaan herpaantuu, niin menee ohi.

Asukkaat, jotka ovat jääneet edes jollain tapaa mieleen:

Reeo - Hämmentävä. Tavallaan tosi näkymätön rokkitukka, ei ole se puheliain papupata, mutta tuntuu silti pyörittävän kaikkia ja pelaavan täysillä.

Kirsi - En yleensä kiinnitä huomiota ääneen tms., mutta en kestä kuunnella. En saa yhtään mitään selvää, mitä puhuu. Lattialla kippurassa piereskely ainut kontentti mitä saanut aikaan?

Sofia - Tuntuu olevan pakolliset kiintiötransu ja seks.työntekijä samassa paketissa, mutta toisaalta ei tuo itseään sellaisenaan julki, joten ihan siedettävän oloinen. Mitään järkevää keskustelua ei vielä ole tullut, toisaalta sellaisia kunnon keskusteluja en ole keltään vielä nähnytkään. Aika näkymätön loppupeleissä.

Merve - Näkyy paljon kuvissa, mutta en saa irti mitään kontenttia.

Daiyana - Todella kovaääninen, kiisteli ja ei yhtään anna puheenvuoroa vaan rääkyy päälle. Hyvin rasittavan oloinen minä-minä-minä. En jaksaisi edes draaman takia katsoa tyyppiä enää.

Nabaz - Tosi kivan oloinen, mutta.. niin. Suusta tulee paljon puhetta, mutta vähän asiaa. 

Tuulia - Yhdistän nimen ja kasvot, ei mitään tarttumapintaa, se on se joka parantui rintasyövästä ja ok hieno juttu, mutta ei tuo kyllä mitään kiinnostavaa.

Ruzbeh - Viikset. Siihen se sitten jääkin.

Muista asukkaista ei olekaan mitään mielipidettä tai eivät ole jääneet mieleen. Huumorityypit tyyliin Krisu 2019 puuttuu, täysin tavallinen talliainen joka kasvaa kuten Aki 2022 puuttuu. Kaipaan sellasia ihan tavallisia tyyppejä, nyt nää kaikki on kaupunkilaisia ja vähän bättre folk. Maalaisjuntteja, vihreitä, kokkareita, metsästäjiä, lapsettomia, lestoja ja kärkkäitäkin mielipiteitä kehiin, että saadaan kontenttia ja keskustelua! Jumppailut ei oikein nyt pelasta. 

Herraisä, miten eri tavalla voi porukan kokea. Minusta tämä on kaupunkilaista ja pääsääntöisesti ns r'oskakulttuuria edustavaa porukkaa.  Tatskoja, h'ooria, kumitissejä, kumihuuleja, matkustelemisella brassailua, huonoa yleistietoutta, ihan järkyttävän p'skaa musiikkimakua, nuoruuden ihannointia ja nuorekkaana esiintymistä. Ainoa maalaisr'oska on roudattu Afrikasta.

Yllätys on, että noinkin moni osaa shakkia pelata. 

Että sä kehtaat haukkua toisten mieltymyksiä. Lapsellista suuttua jostain musiikkimausta.

Vierailija
4477/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta naisten puolustamis ketju tämä tietenkin voi olla.

Vierailija
4478/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siin oli kontenttia kun Niko Saarinen heitti viinilasilla sitä yhtä muijaa ja lähtöhän siitä tuli.

Kassu kohteli Chibaa törkeesti.

Vierailija
4479/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaavarpysnaisia hönöhampaita pullopiskia nioret mieget ylipainoisia huonokuntoisia plys kirsin hirvee puheääni.ei ole kai hakenut yhtään komeita hyväkroppaisi suomalaisia?

Sellaset on aivan liian tylsiä.

Vierailija
4480/100630 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin liittoumaan ne uudet tyypit meni?

Ketju on lukittu.