Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eiii eiiiiiii meni päivä pilalle. Miksi Heidistä päällikkö 😭😭 aattelin jo et vihdoin päästää eroon, ja nyt taas viikko pitää kärvistellä. Oikea tuotannon lellikki
Tuleekohan läyjäjengi päällikköheidin huoneeseen nyt mielinkielin ja yrittää saada heidiä uskomaan kaikkea negaa reeosta jne
8fkk kirjoitti:
Veikkaan että Heidi on parempi päällikkö kuin "Laula". Siihen ei tosiaan kuitenkaan paljoa tarvita.
Millua harmittaa sohvalla vieeeeetävästi!
Millupillu 'saa aina tahtomansa', mutta nyt on tullut vähän takapakkia. Pitäisikö mennä pk-huoneeseen polkemaan jalkaa/pieraisemaan/näyttämään tissit?
Vierailija kirjoitti:
laura pilas finaalimahikset kun liitty läyhäyskerhoon
Eikös se vähän niinkuin ihan itse luonut sen feat. Merve? 😁 LÄyhääjäjengi ulos
Vierailija kirjoitti:
Eiii eiiiiiii meni päivä pilalle. Miksi Heidistä päällikkö 😭😭 aattelin jo et vihdoin päästää eroon, ja nyt taas viikko pitää kärvistellä. Oikea tuotannon lellikki
En jaksa katella tota rumaa torahammasta!
Läyhäjengi keskisohvalle kiitos.
Mun toive finaaliviikolle on Rooma Tuulalla ja Nabella höystettynä.
Laura hakee nyt hyväksyntää sille, että otti ruokabudjetin. Mikä oli fiksua
Mutta olisi kannattanut jättää nimeämiskilpailun ulkopuolelle yksi hyvissä väleissä oleva ja yksi ei niin hyvissä väleissä oleva
tullaaaaa kirjoitti:
Millu jauhaa edelleen edellistä neukkarikäyntiä.
Menneitä kannattaakin märehtiä.
Itsepähän tyhmänä siellä päätti, että näin tehdään. Tuli hälle varmaan yllätyksenä Reeon suosio.
Vierailija kirjoitti:
Katkeria ämmiä sohvalla. Miten voivat olla tuollaisia Heidiä kohtaan? Menisivät kotiin.
Säkin oisit varmaan katkera, jos tietäisit maanantaina et istut häädössä sunnuntaina. Nehän tietää mitä Reeo määrää.
Miia, Merve ja Laura ovat kaikki avoimesti asettuneet Reeoa vastaan. Tietenkin siitä rankaistaan Heidin avustuksella.
Merve sanoi, että oli aivan viimeinen ihminen, jonka halusi voittavan.
Laula laura ollut itse ehkä kiusattu ja nyt leikkii kovista mean girl jengissä.. vastenmielinen olento kyllä. Onnea Heidi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katella tota rumaa torahammasta!
Sitten sun varmaan pitää luopua 24/7 katsomisesta jos noin koville ottaa. Lähde vaikka ulos!
Tuulan turnauskestävyys vaikuttaa kyllä yllättävän hyvältä.
Niin katkeraa settiä taas kakkoskamerassa
Milena siellä maiskuttelee ruokaa syödessään että Sohvikin se hävisi tahalleen jonkun kilpailun
Mun tyttö äänesti Aleksia kun on niin söpö. Sanoin miten Aleksi on toiminut heikompiaan kohtaan. tytär järkyttyi jasanoi.että ei olis ikänä uskonut. Feikki tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
HUOM! Vauva keskustelijat! Forumilla on liikkeellä myös ulilaudalta tulleita trolkeja ja provoajia, joiden Reeo fanitus on saanut fanaattiset mittasuhteet. ÄLKÄÄvastailko näille ja alapeukuttakaa provoavat viestit jotta osaamme paremmin lukea palstaa!
Kaikkea te jaksatte yrittää 😅 Minä ainakin peukutan ylös ja alas ihan niin kuin ajattelen. Minua on turha tulla neuvomaan mitä pitää tehdä, jessus sentään mitä trolleja täällä on!
Lähtisivät nyt ilta -ja yöajelulle Apollo - moduulissa kohti Kilpisjärveä. Heidi saisi nukkua yönsä hyvin kera herkkujen, muut ohjaa kiikkerää Apolloa yötä päivää - ai joo. Heidi saisi valita yhden joka ei osallistu vaan jakaisi kaikki herkut päällikön kanssa.
Jotain tommosta toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeria ämmiä sohvalla. Miten voivat olla tuollaisia Heidiä kohtaan? Menisivät kotiin.
Säkin oisit varmaan katkera, jos tietäisit maanantaina et istut häädössä sunnuntaina. Nehän tietää mitä Reeo määrää.
Miia, Merve ja Laura ovat kaikki avoimesti asettuneet Reeoa vastaan. Tietenkin siitä rankaistaan Heidin avustuksella.
Ja se on heille todella oikein.
Kieroja tyyppejä koko olkkarin väki.
Peli kovenee. Ja niin sen pitääkin koveta. Jännä nähdä mikä on kauppatehtävä (matkailuun liittyvä) ja mitä päätöksiä Heidi tekee.