Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eikö tolla Kirsillä hajoo pää kun koko ajan juonittelee ? Avaa 24 h millon tahansa niin samaa juttua lentää suusta.Niinkuin tänä aamuna.Ulos vaan.
Yllätyin Heidin niukoista bikineistä. Aikaisemmin Heidi ei ole tuolla tavalla keikistellyt ja odotin urheilullisempaa uima-asua.
Liiaksi toi meno on nyt keskittynyt pelaamiseen. Jerry eikä Kirsi eivät tule koko BB:tä voittamaan, sillä on niin rasittavaa kuunnella jatkuvasti juonittelua.
Miksei muuten ole mitään viikkotehtäviä enää? Niissä tuli aina niin hyvin esiin sellaisia puolia asukkaista, joita he nyt voivat pitää vielä piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö nimeämiset jossain?
bigbrother.fi tai eilisen jaksossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kivaa nyt kun saa juonitella, antaisivat uudet Reiskalle täydet pisteet. Näki jo kuinka karsee on kun sai kaikki puolelleen että Markoa pitää äänestää.
Edelleen ihmettelen et miten huonosti jengi seuraa ohjelmaa, ja sit ollaan varmoja siitä mitä tapahtuu. Äänestyksessä kaikki oli Reeon "jengiläisiä", fakta on se että ei siinä auta määristä et yhyy. Ei saa äänestää ketään pois. Sillon pitää elää tilanteen mukaan ja muokata omaa peliä yleisen pelin mukaan. Reeo tiesi(pikkulinnut lauloi), että mimmit äänestää ennemmin Markon ulos kuin Heidin. Pakkohan Reeon on elää tilanteen mukaan ja olla messissä äänestämässä jompaakumpaa. Reeo tiesi että joka tapauksessa Marko saa enemmän ääniä, niin miksi ihmeessä itse äänestäis Heidiä? Siinähän polttaa viimeistään omat sillat.
Miika on Master of Puppets, Reeo ja Reza on siipiveikkoja, ja ne muijat hengailijoita.
Reeo ja Miika pois. Miika on koulukiusaaja, ja sen huomaa siitä,osaa manipuloida ihmisiä.
Onko Miikka kertonut itse kiusanneensa koulussa?
Tootannossakin on hoono soomi honottaja. Koko lauma väsyneitä, mitä järkeä on laittaa lauma nukkumaan vieri viereen, minua inhottaisi nukkua aivan oudon ihmisen vieressä, vaikka siellä taitaa olla valot läpi yön päällä. Sähköä riittää. Talossa tilaa yllin kyllin, nukkuisin mieluummin makuupussissa eteisen lattialle.
Voi hitsi ku en nyt pysty seuraan 24/7, tietääkö Kirsi et Heidi laitto sen häätöön?
Mikä Heidin tilanne on, onko se kertonut eilisistä juonitteluista Reeolle?
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin Heidin niukoista bikineistä. Aikaisemmin Heidi ei ole tuolla tavalla keikistellyt ja odotin urheilullisempaa uima-asua.
Heidi on tosi nuori ja nuorilla nuo on täysin tavallisia ja normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tuula luulee, että hänet laitettiin äänestykseen ikänsä vuoksi, tietäispä vaan. Huomaa, että oli yllätys hänelle.
Kas kun ei siksi, että on liian fiksu tai uhka muille. Joidenkin ihmisten on hirveän vaikea nähdä omia ärsyttävyyksiään. Vika nähdään aina muissa, muut ovat kateellisia (olen liian kaunis ja muut naiset vihaavat minua, naapurit kadehtivat) tai pelkäävät (olen liian älykäs/koulutettu/vanha ja miehet pelkäävät älykästä/koulutettua/vahvaa naista).
Totuus on, että henkilö on vain raskas ja ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä Merven synttärit olivat?
Niin, vastatkaa.
Torstaina?
Toivottavasti Tuula lähtee huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna äänet Rusulle, Dayianalle ja Tuulalle niin saadaan toi yks pois tuolta känisemästä.
Itse äänestän Kirsiä.
Moneltakohan menee sekaisin nämä äänestä suosikkiasi- ja äänestä, kenet haluat pois talosta - äänestykset. Jengi on niin tyhmää, että varmaan on joka kerta useita.
Diana ei tiennyt mikä on poikkilauta, seinälamppu ym
Eikä ihme. Epistä kysyä tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Kirsi: hermostunut kontrollifriikki
Tuula: tekopirteä kaikkeien äiti.
Heidi: lapsellinen
Laura: ei niin läppämasiina, tarkkailee itseään
Merve: alun ärsyttävän kälätyksen jälkeen ihan fiksu
Sofia: ystävällinen ja fiksu, positiivinen yllätys
Rusu: tulee vaan mieleen ne ällöpuheet, jotenkin pervo
Miikka: yllättäen ei ookkaan niin päällekäyvä, mut puhetyyli ärsyttää
Nabbe: Ihan hauska, naiivi, mut helposti hermostuva
Reeo: kuvittelee itestään liikoja, tylsä
Diyana: Peittää kälätyksellä alleen epävarmuuden ja herkkyyden
Pirkka: yrittää miellyttää kaikkia, puhuu liikaa, liian nopeasti
Jerry: Juorukello
Miikka on antanut Reeon viedä itseään. Tyhmä jätkä, jolta puuttuu oma tahto.
Reeo, aikuinen äijä, joka on helkutin lapsellinen ja kuvittelee olevansa talon päällikkö.
Diyana (joo väärin meni) kovaääninen, kovatahtoinen, nuoruuden tyhmyys paistaa läpi.
Rupsu-ällöttävä
Sofia- tosi ihanan oloinen, siksikin vaikea kuvitella hyväjksi ystäväksi Ellan kanssa, mutta kuulema ovat hyviä ystäviä.
Uudet kaverit- mielenkiinnolla odotan saavatko pudotettua Reeon jalustaltaan
Nabbe on hauska, toivottavasti pysyy vikoille viikoille
Kirsi-juoni eukko
Heidi-toivon loppukahinoihin mukaan
Merve-muiden siivellä etenee
Tuula-en jaksa tollasia irl enkä talossa
Laura- tykkään että osoittaa mieltään Reeon ja Miikan tekonaurulle ja ilkeämielisille ilkkumisille. Mutta enemmän voisi tuoda itseään esille, on fiksun oloinen
BB-historian tylsimmät asukkaat ja tylsin kausi. Vielä muutama mahdollisuus, että taloon saadaan mielenkiintoisempia ihmisiä. Huonolta näyttää tosin sillä perusteella, mitä nää kaksi viimeistäkin nyt on. Ajattelin et on säästelty kiinnostavaa porukkaa näihin toisiin aaltoihin, mutta itseasiassa tuli vieläkin tylsempiä.
Onkohan BB tullut tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kivaa nyt kun saa juonitella, antaisivat uudet Reiskalle täydet pisteet. Näki jo kuinka karsee on kun sai kaikki puolelleen että Markoa pitää äänestää.
Edelleen ihmettelen et miten huonosti jengi seuraa ohjelmaa, ja sit ollaan varmoja siitä mitä tapahtuu. Äänestyksessä kaikki oli Reeon "jengiläisiä", fakta on se että ei siinä auta määristä et yhyy. Ei saa äänestää ketään pois. Sillon pitää elää tilanteen mukaan ja muokata omaa peliä yleisen pelin mukaan. Reeo tiesi(pikkulinnut lauloi), että mimmit äänestää ennemmin Markon ulos kuin Heidin. Pakkohan Reeon on elää tilanteen mukaan ja olla messissä äänestämässä jompaakumpaa. Reeo tiesi että joka tapauksessa Marko saa enemmän ääniä, niin miksi ihmeessä itse äänestäis Heidiä? Siinähän polttaa viimeistään omat sillat.
Miika on Master of Puppets, Reeo ja Reza on siipiveikkoja, ja ne muijat hengailijoita.
Reeo ja Miika pois. Miika on koulukiusaaja, ja sen huomaa siitä,osaa manipuloida ihmisiä.
Onko Miikka kertonut itse kiusanneensa koulussa?
Markohan se kiusaaja on ollut
Onko nyt ennätysmäärä sääntörikkomuksia?
Tuntuu vähän väliä tulevan ilmoitus. Ei ehkä mene ilman sanktioita?
Pirkka hermostuttava papattaja. Kuinkahan hitaammat oppilaat kestävät kyydissä?
Jerry hermostunut välillä, kädet ja jalat vatkaavat.
Hieman outo lintu. 🦉
Ärsyttää toi Kirsin itsevarmuus, että sitä ei oo nimetty siihen häätöön, vaan Heidi on vaihtanut itsensä Kirsin tilalle.
Kirsistä näkee, että ketutuksen aste on korkea.
Niin, vastatkaa.