Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Merve suomalainen
On turkkilaisella sukujuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Merve suomalainen
Toinen vanhemmista turkkilainen, toinen suomalainen
Onks ton Reeon nimi oikeesti Reijo?
Vierailija kirjoitti:
Siitä saitte Ihanaa ylimielisyyttä! Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu kiitos botit! REEO TIESI JO EILEN PÄÄSEVÄNSÄ VARMASTI TURVAAN! REEON TALO JA REEON YLIMIELISYYS JATKUU JA KASVAA! KIITOS TÄSTÄ HELPPOUDESTA
niinpä. Ja tämä tyyppi itse länkyttää muiden olevan vapaamatkustajia
Ihan huikeeta kun yleisön hurraus kuuluu taloon :)
Joko Lauran puntit tutisee 😂😂 go REEO!
Ja nyt tykitetään ääniä Milenalle niin saadaan sisaruksista toinen luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa enää kuunnella Milena skitsoamista twiitistä? En minä ainakaan, se jatkuu vaan jos Milena jää.
Kuka jaksaa enää kuunnella Aleksin ja Mian pieru kyhnäämistä? En minä ainakaan, se jatkuu vaan jos jompi kumpi jää.
Oho, Mervellä ei olekaan päällä mustaa paitaa.
Reeon sisko huusi yleisöstä.
Nyt reeo ja miikka on silleen että "tää on meidän talo" mutta ilmeisesti yleisö tykkää heistä, en tiiä miks 😄
Reeon haukkujien vinkuminen on kuin musiikkia korvilleni, siitäs saitte .
Miksi reeo päätettiin viininmaistajaisiin vaikka Heidi ilmoitti tykkäävänsä viineistä ensimmäisenä
Aleksi ei oo myrtsi, jännittää vaan.
Tåmän jälkeen Reeo ei tule istumaan enää häätöpenkillå, kun muut tietåbät ettå.on suosikki, tietävät ettei voi pudpta vaikka istuu siellå. Reeo pitää voittaa finaalissa muilla keinoin.
Kunpa Milana jäisi.
Miksi hiirimilla ei oo häädössä, täysin turha "olen niin hyvis ja oikeudenmukainen ihminen, ini ini", rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ylimielinen reaktio ja ilme Reeolla. Kannattaisi vähön himmailla sitä ylenkatsetta, tänne se näkyy ja kosahtaa onaan nilkkaan viiimeistään finaalissa.
Älä lässytä paskaa. Ihan yhtä innoissaan on ollut jokainen turvaan pääsiä.
Reeo itse sanoi 24/7 et pikkusiskonsa huusi, äänen tunnisti.
Sontaporukkaa kirjoitti:
Todella oksettavaa miten nuo studiossa olevat ihmiset hihkuivat Reeo Reeo. Minusta tuo studioyleisö pitää myös poistaa talosta nyt heti.
Ainahan ne siellä iloitsevat jonkun puolesta, miksi ei saisi? Haluaisitko SomeLaurat ja Crystalin sinne jauhamaan agendaansa jotta sulle tulis hyvä mieli?
Olipas ylimielinen reaktio ja ilme Reeolla. Kannattaisi vähön himmailla sitä ylenkatsetta, tänne se näkyy ja kosahtaa onaan nilkkaan viiimeistään finaalissa.