Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Sofia on noin laiha, vaikka syökin tuolla jopa karkkiakin? Mathias taas ei taida paljoa syödä ja vaikuttaa olevan hyvin nirso ruoan suhteen.
Mistä tietää käykö vessassa oksentamassa.
Onhan se toki mahdollista, että Manden ransu on kirjoittanut tuotannon kanssa sellaisen sopimuksen, ettei sitä saa kuvata oksentamassa ruokiaan vessassa. Tuotantohan on niin rahankipeä, että on valmis mihin tahansa kompromisseihin.
Soffe saa varmaan viiskypää per oksu.
Oksentaminen vaikuttaa äänihuuliin.
Onko läskin vaikeaa käsittää, ettei hoikka ole automaattisesti bulimikko?
Suurimmalla osalla normaaleista ja hoikista ei nimenomaan ole syömishäiriöitä.
Ei tosiaankaan normaaleilla ja hoikilla.
Hulluksihan tässä tulee Reeon tulilinjalla. Voi kun sais vähän splääshhejä lohdutukseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan pelasi tosi huonosti. Kävi väärän ihmisen kimppuun. Naiset eivät salli hyökätä Reeoa vastaan.
Väärin. Naiset eivät salli hyökätä Aleksia vastaan.
Aleksi on komea rento energinen nuori mies. Pidän.
Muistan lukeneeni tämän viestin jo aiemmin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Sofia on noin laiha, vaikka syökin tuolla jopa karkkiakin? Mathias taas ei taida paljoa syödä ja vaikuttaa olevan hyvin nirso ruoan suhteen.
Onhan se toki mahdollista, että Manden ransu on kirjoittanut tuotannon kanssa sellaisen sopimuksen, ettei sitä saa kuvata oksentamassa ruokiaan vessassa. Tuotantohan on niin rahankipeä, että on valmis mihin tahansa kompromisseihin.
Suurimmalla osalla normaaleista ja hoikista ei nimenomaan ole syömishäiriöitä.Noi transnainen ja homo ei ole normaalihoikkia vaan reilusti alipainoisia.
Ei ole reilusti alipainoisia, ihan normaaleja. Läskiin tottuneen vaikeaa käsittää.
Toinen on selvästi alipainoinen ja toinen sairaalloisen alipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven laiska, homssuinen ja nuhruinenkin olemus alkaa ärsyttämään koko ajan enemmän. Toisenlaiset vaatteet, hiusten leikkaaminen ja tietysti laihduttaminenkin auttaisivat jo paljon.
Siis sofia on sun mielestä anorektineja merven pitäisi laihduttaa? Sun jutuissa ei ole järjen hiventäkään. 😂
Mitä jos vaan laihdutat itse ja panostat vähän muutenkin homssuiseen ulkonäköösi niin alkaa olosi parantua ja muiden haukkuminen vähentyä.
Olen eri, mutta noiden kahden väliltä löytyy se kultainen keskitie.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tosta Laura/Merve/Milena kolmikosta yhtään. Ja eilen jossain kohtaa sängyllä oli lisäks Sofia, Mia ja tais olla Aleksi ja Tuula niin se kööri Sallan puhetyyliä ja ilmeitä pilkkas. Varsinkin Sofia väänteli naamaansa. Teki oikeesti pahaa katsoo miten hyeenalauma joukolla räksytti ja oikeesti siis dissas toisen olemusta. Yläkoulutouhuu, shame on you!
Tämä inhotti minuakin. Tuo porukka on se oikea Pahan Akseli. Tai ei se edes ole kunnolla paha, heillä ei sellaiseen ole rahkeita, vaan kaikki nuo ovat Tuulaa ja Miaa lukuun ottamatta talon tylsimyksiä. Merve, Sofia, Laura, Milena, Aleksi ovat Tylsyyden Akseli, jota Mia manipuloi ja johon jengiin Tuula haluaa vain integroitua ja olla heidän kanssa hirveen empaattinen kato.
Nabaz häädetään tänään, niin ei vie uusilta tilaa talossa. Ei sen puhetta edes ymmärrä kunnolla. Pikkulapsen kiukuttelua jatkuvasti.
Lapsellinen äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hänestä oopperalaulajaa tuleekaan.
Aikalailla raakkuu.
Eikä variksenpelätintä kun varikset tulee sen luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla normaaleista ja hoikista ei nimenomaan ole syömishäiriöitä.Noi transnainen ja homo ei ole normaalihoikkia vaan reilusti alipainoisia.
Ei ole reilusti alipainoisia, ihan normaaleja. Läskiin tottuneen vaikeaa käsittää.
Mathias on ainakin selvästi alipainoinen. Näin siitä jonku kuvan paidattomana keskitysleirin portilta ja näytti siltä kuin olisi juuri sieltä tullut.
Muutenkin outo kuva yrittää näyttää tosi laihalta siinä portin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mervi ei keksi mitään. Liikkuuko sen päässä mitään vaan tyhjää täynnä.
Mitä mä kirjotan. Auttakaa!🤪
Pidäpä pieni tauko netistä ja tv:stä niin saattaa auttaa!
Emmä pysty. Mä tarviin splääshejä.🤪
Ootko vajaa? Voithan mussuttaa splääääshejäsi myös katsomatta nettiä ja telkkua. Makaat vaan sängyssäsi spläääshitellen.
Oon vajaa. Oliko muuta? Mä tarviin splääshejä mua heikottaa.🤪
Varmasti sun täytyy syödä 5 min välein ettei ala heikottaa. Kyllä susta vielä terveempi voi tulla, laihdutat vähäsen.
Spläääsh splääsh!🤪
Tällä menolla finaalissa Laura, Merve ja Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz häädetään tänään, niin ei vie uusilta tilaa talossa. Ei sen puhetta edes ymmärrä kunnolla. Pikkulapsen kiukuttelua jatkuvasti.
Lapsellinen äijä.
Tänäänkö on häätö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Nabbe edelleen jauhaa Kirsistä?
Miksi täällä edelleen jauhetaan Kirsistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen äijä.Tänäänkö on häätö?
Huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Nabbe jauhaa Kirsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut Kirsistä?
Siis ma ei kesta ma ei ena kesta yhta tata karvani ku sa on keittiosa ja katso mua suara silma. Suora silma. Ma ei kesta siis ma ei kesta. Sit sa nuolase oma parta ihan tahalla. Se kiusa mua ihan tahalla. Big bratar ma tieta eta sa ot pleier mut mula ei kohta ena mieli terveys ole.
Onko Sofian naamaankin tullut rokko. Sofia liero, antaa ääniä ja kulkee sitten pyytämässä anteeksi, voi kuinka suloinen tyttönen.
Voi että olis ihanaa olla tuolla ja pelata tuota shakkia. Tykkäisin niin.
Siis sofia on sun mielestä anorektineja merven pitäisi laihduttaa? Sun jutuissa ei ole järjen hiventäkään. 😂
Mitä jos vaan laihdutat itse ja panostat vähän muutenkin homssuiseen ulkonäköösi niin alkaa olosi parantua ja muiden haukkuminen vähentyä.