Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Salla reippaana ulkona kuntyoa kohentamassa. Tuolla hyvää nyt ettei ole tupakkarinkiä ja on noi kuntoilulaitteet ulkona että sisällä. Reipasta menoa.
Kuka jaksaa katsoa jotain salitoimintoja, en minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on piirit. Aleksi tietää Miikan ja tuntee Milenan entuudestaan. Milla tuntee Nabazin veljen, jonka kanssa Nabaz ei ole itse tekemisissä.
Aleksi ja Milena olleet gladiaattoreissa, ei sen kummemmin tunne, mistä kumpikin tietää toisensa ALeksi ja Miikka?
Missa Tuula tulla tulllaaaa?
Vierailija kirjoitti:
Oho merve siivoaa
eo oo kunnon siivousotetta, jälkiä ruuduissa ja ei lähde, sinne jotain siivousainetta ja hankausta .
Itsekin pitäisi taas tehdä kaikkia kotitöitä. Kaikki hommat pitää vaan yksin tehdä. Asunnossa asuva toinen ihminen ei suostu mitään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on piirit. Aleksi tietää Miikan ja tuntee Milenan entuudestaan. Milla tuntee Nabazin veljen, jonka kanssa Nabaz ei ole itse tekemisissä.
Aleksi ja Milena olleet gladiaattoreissa, ei sen kummemmin tunne, mistä kumpikin tietää toisensa ALeksi ja Miikka?
Aleksi mainitsi jossain kohtaa et tiesi Miikan ulkomaailmasta. Ei sen enempää avannut. Miikka myönsi et näin on.
Tuliko siitä univahdin pestistä vielä mitään tietoa vai onko ohjelmistossa vasta tänään?
Toivottavasti Merde saa sen hoitaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen nukkuu kuukautisten aikana kokovalkoisissa lakanoissa niin kerjää vain hankaluuksia ja vaikeuksia.
pesuun lakanat, ei ongelmaa.
itsellä on valkoisten lisäksi 2 punaista ja 2 mustaa lakanaa
Karvan on hirveä tylsimys. Yrittää saada huomiota.
Onko Santeri ja Miikka jotain sukua keskenään? Kun sama sukunimi..
Meni mielenkiinto koko kaudesta. Ei ole suosikkia eikä inhokkia. Samaa massaa kaikki. Todella tylsää.
On tuo sofia aika sika, antaa julkisuuteen tietoja sellaisesta ihmisestä,
mitä toinen osapuoli ei välttämättä halua. Sofia on tosi typerä ihminen. Hyvä on olla, kun on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne saada millään tummempia lakanoita, vaan aina vaan on noita kamalia kokovalkoisia? Noh, päällikön huoneessa on sentään tummemmat lakanat. Sen jälkeen kun liian nuorena liian vaaleaan lakanaani ilmestyi veritahroja ja jäin siitä kiinni olen ostanut vain tummia lakanoita. Tuollakin tuo riski on olemassa. Ihmisten kehosta nyt erittyy tuollakin lakanoille eritteitä ja todella kiusallista tuolla sitten kun valkoisissa nuo näkyvät. Vähän tuota olisi voinut ajatella tuolla hankkimalla tuonne jonkin muun väriset lakanat.
Mitä ihmettä? Liian nuorena mitä ja kenelle jäit kiinni?
"Aleksi ja Milena olleet gladiaattoreissa, ei sen kummemmin tunne, mistä kumpikin tietää toisensa ALeksi ja Miikka?"
Onpa outo yhteensattuma ja molemmat on ihan tavishaulla päässeet, vai mitä:)))
Mä haluisin nähdä noitte Aleksin ja Karvanin painimatsin, mitä suunnitelivat.
Lopll kirjoitti:
"Aleksi ja Milena olleet gladiaattoreissa, ei sen kummemmin tunne, mistä kumpikin tietää toisensa ALeksi ja Miikka?"
Onpa outo yhteensattuma ja molemmat on ihan tavishaulla päässeet, vai mitä:)))
Tää on muuttunut kisaksi, johon suurin osa pääsee tuntemalla jonkun oikean henkilön ja mikä pahinta toiset promoaa bisnestään tämän avulla.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pitäisi taas tehdä kaikkia kotitöitä. Kaikki hommat pitää vaan yksin tehdä. Asunnossa asuva toinen ihminen ei suostu mitään tekemään.
Ei tuollainen marttyyrin asennekaan mitään edesauta. Muuta omillesi, niin tarvitsee siivota jatkossa vain omat sotkut - ei uhriutumista.
So simple.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi mainitsi jossain kohtaa et tiesi Miikan ulkomaailmasta. Ei sen enempää avannut. Miikka myönsi et näin on.
Käsitin että olisivat jossain hakuprosessin aikana/jälkeen nähneet, koska Miikka sanoi et tiesi Aleksin ennen taloon tuloa ja joku kysyi että "ai ennen hakuprosessia", niin Miikka vastasi että "ei vaan ennen taloon tuloa" . Olisivatko nähneet toisensa karanteenihotellissa?