Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Salla on Repan kätyri.
Heidi ja Milena myös
Salla ei tykkää Milenasta, kun juoruaa kaikki asiat eteenpäin. Sallla tekee ihan samaa itse parasta aikaa. Suolasi nyt Aleksin juuri. Viime hetkellä Repa nyt iskee sit.
Vierailija kirjoitti:
Kuuli Heidiltä illalla että Aleksi antaa äänet. nyt hermona.
Nyt aamulla puhui Sallan kans, Salla sanoi ettei tiedä kelle antaa äänen niin Reeo sanoi että, anna Aleksille kun se ei ole ollu penkillä vielä.
Nabaz väräjännyt hiuksensa harmaiksi ennen taloon menoa, ehkä partaakin. Halusiko lisätä uskottavuutta, ei osaa vielä puhua, ei lukea eikä laskea. On tuo talo outojen pesä.
Aleksi paljasti Sallalle kenelle ääni.
Naurettavaa toi Reeon suhtautuminen tähän tietoon, et Aleksi äänestää häntä, itse joka välissä ollut laittamassa Aleksia häätöön. Alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
olen ymmärtänyt että jokainen antaa yht 3 ääntä kenelle haluaa. Onko niin että Reeolle ei saa antaa ääniä??
ajettelee olevan heikoilla koska kirsikin lähti
Vierailija kirjoitti:
Salla on Repan kätyri.
ojo hyljeksi pääsi ylijumalan piireihin samoin kuin heidikin, harmi vaan on ton pelinappuloita
Millu sanoi Sallalle myös Reeosta. Et miettineet. Miksei Millu joudu tulilinjalle?
Miten nää nousee kaikki näin aikasin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina miten noi asukkaat ei äänestä tota Nabazia.
Koska se vetää kokoajan huomion pois itsestään mollaamalla muita kun tulee puhe äänestyksistä.
Tykkäsin Sallasta, kun tuli taloon, sitten en, sitten taas ja nyt en tykkää enää. Joku tuossa naisessa tökkii.
Kohta tulee varmaan Cristalin sateenkaaripäivä. Kysyn vaan miksi? Se ei vastaa suomalaisten prioriteetteja mitenkään. Eikä kyse tässä ole mitenkään edes syrjinnästä, vaan ihmettelen vaan tietyn ryhmän esille nostoa tässä formaatissa.
Nabelle sopisi isommat silmälasit. Hassua kun ei 4-kymppinen ukko kehtaa pitää laseja, mielummin on puolisokea tihrustaja.
Nabaz ottaa aamumedisin, ei halua käyttää silmälaseja vaikka saa päänsäryn ilman niitä. Löysi uuden Kirsin, Salla on sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nabelle sopisi isommat silmälasit. Hassua kun ei 4-kymppinen ukko kehtaa pitää laseja, mielummin on puolisokea tihrustaja.
Pinnallinen tyyppi. Toivottavasti lähtee talosta pian, sitä on odotettu jo liian kauan.
Se lumikristalli on ihan pihalla.
Valinnut jo voittajaksi sen ärsyttävän santerin.
Lumikristalli pois heti tuottannosta.
Ärsyttävä äijä joka yrittää esittää naista.
Nabbe on vanha gubbe.
Ainakin 60 v. Vanhus mikä vanhus.
Sössö huono suomi.
Kuumakalle.
Kaikki samasta maasta samanlaisia.
He määräävät tahdin.
Jos et tottele. Vetävät rassikortin esiin.
olen ymmärtänyt että jokainen antaa yht 3 ääntä kenelle haluaa. Onko niin että Reeolle ei saa antaa ääniä??