Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mia se tuossa pokkana selittää kuinka duunikaverit ja läheiset on tsempannut sitä että hyvin sä pärjäät bb:ssä🤔🤔
Eihän tuota saanut kertoa kenellekkään!!
Kolmesta tölkkijuomastako Reeo antoi luvan yöllä yhden sisälle häkistä. Heidihän tuli. Ja 3 juomaa sen jälk haki Reeo. Reeo tass juonitteli kuten aina ja mustamaalasi Karvania Miikkalle ja Nabazille ja Heidille. Länkytti ettei Karvan saa 40 eurolla omia ostoksia kuten sanonut jne. Reeollahätä että Karvan voittaa tehtävät ja saa päällikkyyden. Ja Nabaz kantaa kaunaa Karvanille Kirsin lähdöstä vaikkei Karvan Kirsin lähdösyä tarvitsisi kantsa vastuuta
Vierailija kirjoitti:
Merve oli ärsyttävä, kun kehtasi ihmetellä, pitääkö häkkiläisille muka viedä leipää.
Sanoiko Sanna Pikkarainen eilen tyyliin että Laura olisi yllätysnimi häätöön? Ja Janni myötäillyt? Sillähän on immuniteetti! Taasko ne on ihan pihalla?
nimenomaan pitää viedä ja käydä välillä kysdymyssä tuntoja ja yrittää olla emppaattinen ja kysyä haluaako kahvia, teetä, leipää jne. Laurahan on päällikkö ja nimenomaan Laurana toimisin niin että ruokaa saavat riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähikaupassa hakemassa tutti frutti youghurt splasheja niin ne oli myyty loppuun, sain viimeisen pussin, onko tää silkkaa sattumaa vai Merven ansiota 🤣🤣
Oliko Kristiina viime vuonna vai edellis vuonna niin kikherneitä paistoi niin oon niihin ihastunut ja teen silloin tällöin.
hyviä ja on protskuja
Esittääkö Aleksi hömelöä vai onko oikeesti.
Joku kun eilen sanoi, että Karvanin olisi pitänyt valmistautua muiden reaktioon puhuessa Kirsistä, niin kyllä Sofian ja Nabazin olisi pitänyt hillitä itsensä. Tilanteissa joissa toinen sanoo vaikka mitä ei ole hyväksi alkaa vastaamaan raivolla.
Sitä paitsi Karvan ei edes sanonut mitään pahalla tai haukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta tölkkijuomastako Reeo antoi luvan yöllä yhden sisälle häkistä. Heidihän tuli. Ja 3 juomaa sen jälk haki Reeo. Reeo tass juonitteli kuten aina ja mustamaalasi Karvania Miikkalle ja Nabazille ja Heidille. Länkytti ettei Karvan saa 40 eurolla omia ostoksia kuten sanonut jne. Reeollahätä että Karvan voittaa tehtävät ja saa päällikkyyden. Ja Nabaz kantaa kaunaa Karvanille Kirsin lähdöstä vaikkei Karvan Kirsin lähdösyä tarvitsisi kantsa vastuuta
Laura ajatteli sydämellä että joku pääsee häkistä ja Reeo tuli, olisi halunnut jonkun muun, tekikö Reeo eilen sitten niin että Heidi pääsi ja kaikki tää on tietenkin miinusta Lauralle.
Vierailija kirjoitti:
Aika kova näyttelijä on.
Vierailija kirjoitti:
esittää
nythän tämä BB menee mielenkiintoisaksi, aurinko paistaa Hgissä niin paistaa varmaan Vantaallakin. Kivahan tuolla on, senkus ovat ja seuraa on, ruokaa saavat ja on talon puolesta myös tamineet, hyvä makuupussi eikä oo pakkasta. Saa olla pitkin pituutta niin paljon kun lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esittää
Täytyy olla seinähullu että esittää hullua.
Vierailija kirjoitti:
Reeo, Heidi ja Aleksi ovat loppukahinoissa. Reeo voittaa.
Mä en ymmärrä miten Heidi vois olla loppukahinoissa.
Jotenkin hänen karismansa, edes välähdyksinä ei välity mulle pätkääkään. Koen ihmiset yleensä "aurallisina", mutta Heidistä ei säteile mitään mun suuntaan.
En tiedä mistä tämä johtuu, kun yleensä ihmisistä huokuu mulle aina edes jotakin, joko säkenöivinä tai "ilkeinä" tai edes pienen pieninä pilkahduksina.
On ensimmäinen kerta, kun koen elämässäni näin ja olen hämmentynyt.
Opiskelen psykologiaa ja katson BB:tä ihan oppiakseni mahdollisimman paljon erilaisista ihmisistä ja heidän käytöksestään.
Yritän ymmärtää miksi joku tekee jotakin, mikä on hänen agendansa eri asioiden suhteen, miten hän suhtautuu kanssa-asukkaisiin jne.
Mutta Heidi, olisiko tämä nyt sitten mulle se ensimmäinen "tapetti".
En ikinä ole aikaisemmin törmännyt tällaiseen ja olenkin hämilläni, mistä tämä johtuu.
Uskon, että kukaan ihminen ei voi olla tapetti, ei kukaan ole tyhjä kangas.
Jopa lähialepan (auki 24/7) myyjät huokuvat niin paljon kaikenlaista erilaista energiaa ja karismaa, joko äänekästä ja räväkkää tai hiljaista, tilaa antavaa tai asiallisen asiantuntevaa tai sitten sekoituksia kuten useimmat ihmiset.
Mutta kukaan ei ole jättänyt mua näin kylmäksi.
Nyt sitten tapitan tätä nuorta naista saamatta selvää hänestä.
Pitäisiköhän mun harkita alan vaihtoa vai hyväksyä, ettei kaikista ihmisistä saa otetta, mutta kaikkia ihmisiä voi ainakin yrittää auttaa ja tukea.
Se kyllä kuulostaa itselleni vaikealta, jos psykologina edessäni on vain tyhjä tuoli ilman ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esittää
Täytyy olla seinähullu että esittää hullua.
elä oo niin tosikko
Vierailija kirjoitti:
Muutkin on kysyneet, mutta ilmeisesti linjoilla ei oo ketään kuka tietäisi: miksi Heidi on päässyt sisään ?
Heidi pääsi yöllä sisään. Ennen sitä päiväkirjahuoneeseen pyysivät päällikön ja taloasukkaat. Kun Heidin pääsi sisälle Reeo sai 3 juomaa. Miikka vihjaili Reeolle että sai päätöksestä juomia. Kyllä se näyttää että Reeo päästi jonkun sisälle ja tuotanto päästi Heidin.
Yksi jolle en toivo voittoa on REEO.
Siis ei oo todellista miten tylsää porukkaa tuolla talossa on. Kun bileet alkoi, vain Reeo, Aleksi ja Nabaz suostuivat tanssimaan. Miikka kuulemma tarvitsee räkäkännin ennen kuin voi edes yrittää tanssia. Merve ei halunnut juoda eikä tanssia. Laura joi pari juomaa ja oli taas vaan hiljaa. Heidi toi heti eloa taloon, kun pääsi häkistä. Tajuaako noi Mervet ja Laurat, että heidän tehtävänsä on tarjota viihdettä kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutkin on kysyneet, mutta ilmeisesti linjoilla ei oo ketään kuka tietäisi: miksi Heidi on päässyt sisään ?
Heidi pääsi yöllä sisään. Ennen sitä päiväkirjahuoneeseen pyysivät päällikön ja taloasukkaat. Kun Heidin pääsi sisälle Reeo sai 3 juomaa. Miikka vihjaili Reeolle että sai päätöksestä juomia. Kyllä se näyttää että Reeo päästi jonkun sisälle ja tuotanto päästi Heidin.
nyt koko rooma on koossa 3 kipaletta. Lauralle miinusta .
Tuntuu, ettei noi live-vieraat tai edes juontajat ole kärryillä talon todellisista tapahtumista ja dynaamiikasta. Juontajilla valmiit typerät kysymykset. Osa vieraista koittaa puhua faktoja ja mielipiteitä, mut yleensä vaimennetaan.