Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kävin Anssilla, viime vuoden BB asukas ja oli hyvä tehtävissä ja komee. Twitch andy pyro, Andy saunoi ja vilvoittelee terassillaan.
Miikka on suoraselkäinen ja sanansa pitävä, hänen kanssaan lähtisin mieluusti vaikka sotaan. Vaikuttaa kaverilta, johon voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ulkona makasivat toukkina makuupusseissaan ja Sofia valittaa, että kaneilla ja rotillakin on enempi tilaa häkeissään, kuin heillä tuolla .
Häkissä on ihan masentunut meininki. Joku nyyhkii
Miks nuo eivät ole vaikka hölkänneet pientä lenkkiä häkin ympäri. Tai käyttäneet tilaisuutta juonitteluun.
Luuleko joku että nää sekopäiset riitelijät lopettaisi? Ehei, ne jatkaa loputtomiin kunnes ketju saadaan poistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä yläpeukkuja viesteissä joissa haastetaan tahallaan riitaa ja pilkataan vammaisia.
Tuo trolliressu yläpeukuttaa omia viestejään VPN:n kautta. Säälittävää, osastolle joutaisi.
Kaipaat seuraa sinne osastolle, niinkö?
Ainoa osasto jolla olen ollut, on synnytysosasto enkä sielläkään ollut kovin kauaa.
Niin sinne on kuulemma vaikeaa päästä, minne kuuluisit. Muille pahaa tekevät eivät sinne tunnu joutuvan, ainoastaan itsemurhatyypit pääsevät. Kokeilepa uhkailla sillä seuraavalla lääkärikäynnillä.
Päästäisi jo Millun taloon Aleksin juttukaveriksi.
Jankkaajat vois lopettaa, en ymmärrä miten aikuiset ihmiset jaksaa tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan faktoja, millä diilillä Reeo pääsi ulos? Menetettiinkö kauppabudjetista jotakin?
Kaikille sisälläolijoille annettiin eilen tarjous että jos he saavat yhden juoman lisää jokaiselle, BB vapauttaa yhden asukkaan ja miinustaa kauppabudjetista 40e. Muut sanoi tarjoukselle ei, kun taas Laura sanoi kyllä, tietämättä kuka sieltä ja BB valitsi Reeon.
Ite en kyl jaksa Merveä enkä Sofiaa yhtään, molemmat ärsyttää suunnattomasti ja on tapetteja ja joka tehtävässä pitää päästä mahdollisimman vähällä (noh toi vika nyt sopii enemmän Merveen), joten luiskaan vaan. Nabbekin rasauttaa mutta tuo sisältöä joten ei haittaa.
Reeon one linerit oli kyl parhaita tänään kun noi sisälläolijat oli siellä Lauran huoneessa ja Merve alko puhumaan tehtävän vaikeudesta. Kaikki vähän kettuili sille mutta eihän se tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Miikka on suoraselkäinen ja sanansa pitävä, hänen kanssaan lähtisin mieluusti vaikka sotaan. Vaikuttaa kaverilta, johon voi luottaa.
Jep, jotkut harhoissaan keksii ylimielisiä piireitä Miikasta ja haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä yläpeukkuja viesteissä joissa haastetaan tahallaan riitaa ja pilkataan vammaisia.
Tuo trolliressu yläpeukuttaa omia viestejään VPN:n kautta. Säälittävää, osastolle joutaisi.
Ainoa osasto jolla olen ollut, on synnytysosasto enkä sielläkään ollut kovin kauaa.
Niin sinne on kuulemma vaikeaa päästä, minne kuuluisit. Muille pahaa tekevät eivät sinne tunnu joutuvan, ainoastaan itsemurhatyypit pääsevät. Kokeilepa uhkailla sillä seuraavalla lääkärikäynnillä.
En ole käynyt lääkärissä vuosiin, viimeksi v. 2019 poskiontelotulehduksen takia. Sinä siellä varmastikin ravaat vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli antanut kaikille omille kommenteille vähintään 3 peukkua. Säälittävä.
Jep, tuo multipeukuttava kiusaaja on nolo. Sillä on aina ihme haukkumakausia, tämän illan sen kohteena on ollut Aleksi ja Merve. Huomenna varmaan taas enemmän Nabaz tai joku muu.
Meghaniakaan ei ole hullu kerennyt herjata samaan malliin, kun bb sotkee. :D
Kuka ihmeen Meghan? Eihän sellaista talossa ole?
Se sun yksi pakkomielle myös. Älä yritä.
En kyllä varmaan kestäis itse tota laskemista. Ulkona ok olla mut laskeminen kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan Tuula hauska ärsyttävine piirteineenkin.😂 Kyllä kansa sen tietää!
Mun mies kertoi että toi Kyllä kansa tietää on jonkun 70-luvun poliitikon lausahdus. Meni itseltä ihan ohi, kuten myös muilta asukkailta, kun ovat niin nuoria. Sekin on siis Tuulan läppää.
Oon alkanut inhoon Mervee.
merve olisi ollutkiva olla häkissä ja nyt ne ei puhu edes, kyllä minä.... toiset sanoi ymmärrettävää jos on kylmä ja energia vähissä.mutta kyllä minä. laittaisit sen merven tonne niin katsottaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt lääkärissä vuosiin, viimeksi v. 2019 poskiontelotulehduksen takia. Sinä siellä varmastikin ravaat vähän väliä.
Sun kannattais useammin, kokeile psykiatriaa ensi kerralla, se voi auttaa paremmin. Sun ongelma kun ei ole poskionteloissa, vaikka ne aika lähellä ongelmakohtaa onkin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ulkona makasivat toukkina makuupusseissaan ja Sofia valittaa, että kaneilla ja rotillakin on enempi tilaa häkeissään, kuin heillä tuolla .
Häkissä on ihan masentunut meininki. Joku nyyhkii
tai tuli mieleen, että kylmässä se saattaa olla tietysti ihan vain nenän vuotamista.
Antoivat äsken BB.lle laskutehtävän vastauksen ja nyt TUula kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen. Se herätti ihastusta, että Tuula pääsee sisälle.
Eihän nää jankkaajat ja riitelijät oo aikuista nähneetkään.😂
Mervelle rankkua kun käy pahoittelemassa häkkiläisille. Bb voisi siirtää Merven taloon ja Tuulan ulos.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä varmaan kestäis itse tota laskemista. Ulkona ok olla mut laskeminen kamalaa.
Se ois best! Saisi muuta tekemistä kuin kaikkien kanssa jutustelu.
Siis onhan Tuula hauska ärsyttävine piirteineenkin.😂 Kyllä kansa sen tietää!