Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Rehellistä peliäkö? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellistä peliäkö? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojien pitäisi vähän kunnioittaa myös asukkaiden mielipiteitä. Jos yli puolet talosta sanoo, että haluaa Kirsin ulos, eikö voitaisi toteuttaa talolaisten toive.
Vauva-palstalaisten pitäisi saada äänestää niin tulisi myös 24/7-katsojien tahto myös näkyviin.
Mikä palstalaisia kieltää äänestämästä?
Se pitäisi tehdä niin, että sunnuntaiäänestyksessä katsojien äänet ovat 50% ja 24/7-katsojien äänet 50%.
Jos tästä roskasta maksaa kk-maksua niin siihen pitäisi sisältyä edes muutaman kerran mahdollisuus äänestää ilmaiseksi ja niin että niillä äänillä oikeasti olisi merkitystä. Tuleva sunnuntai olisi hyvä aika kokeilla tällaista äänestystä.
Kirsi ulos talosta. Kiitos.
Yksikään ei maksa Bb katselusta vaan ruutu plussasta ja ohjelmia on lukuisia.
Pikkurahasta kuitenkin kyse eli mahtaa olla kova rahanpuute.
Mä maksan. Ruudun tarjonta on sellaista, joka ei kiinnosta. Mutta en maksa enää tämän kuukauden jälkeen. En jaksa katsoa tätä nykyistä Selviytyjät-BBtä
En oo ihan kartalla ketkä on samaa porukkaa ja ketkä ei, niin piti vähän analysoida äänestyspisteitä. Talossa on selvästi "voimapareja" tai pienempiä porukoita pisteiden perusteella. Samoja henkilöitä äänestivät Kirsi+Sofia, Miikka+Reeo, Heidi+Salla+Milla, Merve+Laura+Milena, Aleksi+Miia. Matiaksella Karvanilla oli mun makuun parhaat äänet, eli äänestivät Kirsi+Sofia ja Kirsi+Nabaz.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirsi vihaa heidiä ja sallaa
Hmm, vihaa siis tosissaan kilttejä ja mukavia (omassa mielessään heikkoja) naisia? Itse kun on kaiken tällaisen täydellinen vastakohta.
Mutta kyllä Heidikin pelata osaa. Näytettiinkö päälähetyksessä esim. se kohta kun esitti itkevää, Salla lohduttavaa ja oikeasti keskustelivat pelitaktiikasta
Vasta nyt on saanut kavereita niin voi alkaa pelaamaan
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään itseisarvo, että oot menny taloon ekana iltana. Ihan sama, oletko tullu muutaman päivän tai pari viikkoa sen jälkeen. Ei mitään merkitystä tällä.
Salla ja Matias ovat kuitenkin melko samantekeviä asukkaita tällä hetkellä. Tunsin herättävät minkäänlaista innostusta suuntaan tai toiseen. Saati että saisivat äänestäjät aktivoitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Visualisoin ja manifestoin kuten Kirsi, että sunnuntaina studioon astelee Kirsi suu mytryssä ja selittelee miksi putosi :DD
""Olin niin kova pelaaja ja uhka muille. Uudet olivat pelkureita ja äänestivät minut häätöön.""
24/7 katsojat tietävät asukkaiden todelliset luonteet, koska lähetyksissä asukkaista annetaan aivan väärää ja puutteellista kuvaa. Voisiko BB pitää 24/7-tilaajille nettiäänestyksen jossa kysyttäisiin, kuka on talon suurin käärme, kuka on mukavin asukas, kuka on paras pelaaja, kuka on paras asukas jne Ja tulokset näytettäisiin tietysti myös asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi
Miksi ei voi jakaa yhtään omistaan
Kaikkia herkkuja rohmuamassa ensimmäisenä. Nyt kun olisi ollut mahdollisuus jakaa jemmasta Red Bull niin sitä ei millään voinut Miikalle antaa
Hän tykkää siitä fniten...argh
Hemmoteltu kakara
oispa kolmas kamera, nyt toisessa kirsi toisessa napaz.....:/
Tuula tais valehdella että antoi vaan yhden pisteen Lauralle. Minusta antoi kylläkin kaks.? Vainoliko se heidille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään itseisarvo, että oot menny taloon ekana iltana. Ihan sama, oletko tullu muutaman päivän tai pari viikkoa sen jälkeen. Ei mitään merkitystä tällä.
Salla ja Matias ovat kuitenkin melko samantekeviä asukkaita tällä hetkellä. Tunsin herättävät minkäänlaista innostusta suuntaan tai toiseen. Saati että saisivat äänestäjät aktivoitumaan.
Tuskin*
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on saanut erolapsena ilmeisesti jatkuvaa kiitosta ja palvontaa omalta väeltään, että eho on paisunut mittavaksi.
lasta ei saa aiheettomasti kehua, sopivasti, eikä liikaa silotella tietä. Elämässä tulee pettymyksiä.
Haisuli {Kirsi} pois talosta!
Vierailija kirjoitti:
En oo ihan kartalla ketkä on samaa porukkaa ja ketkä ei, niin piti vähän analysoida äänestyspisteitä. Talossa on selvästi "voimapareja" tai pienempiä porukoita pisteiden perusteella. Samoja henkilöitä äänestivät Kirsi+Sofia, Miikka+Reeo, Heidi+Salla+Milla, Merve+Laura+Milena, Aleksi+Miia. Matiaksella Karvanilla oli mun makuun parhaat äänet, eli äänestivät Kirsi+Sofia ja Kirsi+Nabaz.
Miikka, Reeo ja Heidi ovat aika vahvoilla kun miettii, että heillä kaikilla on jokaisesta "leiristä" hyviä kavereita ja nyt kun "rooma" on hajotettu (Rusu häädetty) niin se riitti monelle. Esim. eilen juuri nähtiin miten Laura ja Mervekin pelasti Heidin vaikka ensiksi olisi kuvitellut Kirsiä, koska ovat leikkineet hyvin paljon olevansa Kirsin kanssa hyvää pataa. Itse ainakin yllätyin positiivisesti tästä, että Heidi turvaan.
Vierailija kirjoitti:
oispa kolmas kamera, nyt toisessa kirsi toisessa napaz.....:/
Siellä kolmannessa kamerassa olisi kuitenkin Kirsi ja Nabaz. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja Ateena-Rooma antoi käytännössä kaikki äänet Heidille+uusille. Eivät osaa selvästikään pelata, kun haluavat epätodennäköiset voittajat eli uudet pois. Madrid antoi ääniä tasaisesti kuten myös Heidi+uudet. Parasta oli kyllä se, että asukkaiden silmät on avautuneet Kirsin suhteen. Reeokin pelaa paljon, mutta hän on kuitenkin tuttavallinen kaikille ja juttelee uusille asukkaille. Kirsi on vaan jämähtänyt siihen juoniporukkaan juonimaan. Kummastuttaa myös Tuulan kyvyttömyys tulla toimeen nuorten naisten kanssa ja hänen vihansa heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Pesulle mars senkin haisuli kirjoitti:
Kyllä nyt on pistettävä kampanja pystyyn, että saadaan Kirsi pois talosta. Ei sen naamaa ja juttuja jaksa enää ollenkaan. Ja varsinkin sen suuret luulot itsestä on todella rasittavaa katsottavaa, kun hän luulee pyörittävänsä koko taloa ja niinhän se tekeekin, kun nuo muut asiakkaat ovat niin typeriä, että antavat sen tapahtua.
Toivon todella ettei kirsi pääse taas ekana turvaan! Nyt pitäis jollekkin toiselle kilpailijalle pommittaa kaikkien paljon ääniä..
Sallalle. Se olisi paras näpäytys Kirsille, kun on niin varma että Salla lähtee su.
Olisi Miikkakin huutanut jotain. Nyt kerää sädekehää. Itse en tykkää kerjäläisistä.
Kirsi: mä tykkään Millasta
Milena: joo, vaikuttaa fiksulta likalta
Kirsi: no fiksu ei oo sana mitä tässä yhteydessä käyttäisin
Eikö tolla kiusaajalla ole mitään häpyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka, Reeo ja Heidi ovat aika vahvoilla kun miettii, että heillä kaikilla on jokaisesta "leiristä" hyviä kavereita ja nyt kun "rooma" on hajotettu (Rusu häädetty) niin se riitti monelle. Esim. eilen juuri nähtiin miten Laura ja Mervekin pelasti Heidin vaikka ensiksi olisi kuvitellut Kirsiä, koska ovat leikkineet hyvin paljon olevansa Kirsin kanssa hyvää pataa. Itse ainakin yllätyin positiivisesti tästä, että Heidi turvaan.
Joo näin sen kohdan. Laura onneksi kampanjoi vahvasti Heidin puolesta. Laura, Milena ja Merve eivät kuitenkaan antaneet nimeämispisteirä Kirsille, eli ovat hänenkin kanssa hyvissä väleissä.
Nyt sitten syytellään tuotantoa jos Kirsi ei tipu. Naurettavaa ja joka vuosi sama juttu on se ohjelma minä tahansa missä äänestetään.