Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuula ja kirsi ehdottomasti ulos talosta seuraavaksi
Sanooko Nabaz Pirkalle "Nähdään sitten ulkomaailmassa ystävä".
Jos Pirkka aikoo opettamaan englantia niin valitettavasti silloinkin joutuu aivan varmasti tekemisiin kiusaamisen kanssa.
Mä en edes tiennyt tosta salatehtävästä. Mikä Aleksilla ja Mialla oli.
Voisi Sofia nyt näyttää mitä se tasa-arvo on. Mutta ei, on liian kiire meikkaamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiennyt tosta salatehtävästä. Mikä Aleksilla ja Mialla oli.
Mikä salatehtävä se olisi ollut jos siitä olisi tiedetty?
Tuula kertoo samoja juttuja useita kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin yllättävää, että Miia syö lihaa ja useampi muukin nainen tuolla. Itsekin lihaa, lähinnä possua ja broileria syövänä naisena koen olevani olevani suurikin rikollinen ja tässä suhteessa vähemmistöä. Joudun itsekin tosin olemaan suolistovaivojen takia laktoosittomalla ja gluteenittomalla niin ei siitä mitään tulisi jos lihastakin pitäisi luopua.
Et ole ainoa. Minäkin (nainen) syön lihaa (lähinnä nautaa ja kanaa) käytännössä joka päivä enkä tunne pienintäkään syyllisyyttä siitä. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku siitä ajattelee.
Pelin kannalta ois hyvä kun Aleksi ois talossa ja joukkuetehtävissä kapteeni joukkueessaan. Ja Miikka eri joukkueessa. Kyllä Roomaa kismittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä/miksi Pirkkaa kiusataan? En ole oikein ehtinut seuraamaan nyt. Minusta vaikuttaa mukavalta.
Koska ei ole yhtä "cool" kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Sanooko Nabaz Pirkalle "Nähdään sitten ulkomaailmassa ystävä".
Mä vähän veikkaan et Pirkka ei tule näkemään ketään noista ulkomaailmassa kun se saa tietää miten sitä kohdeltiin tuolla.
Mä oon aika varma, että Sofia voittaa tämän kauden. On sellainen fiilis jo nyt. On sopivan neutraali, ei juonittele kovin paljon, on kaikkien kaveri, ei ole riidanhaluinen draamaqueen ja osaa ajattelella asioissa järkevästi. Ei myöskään laiskottele, osallistuu tehtäviin. Sofia tuskin saa nimeämispisteitäkään. Häntä ei pidetä samalla lailla uhkana kuin vaikkapa Reeoa, joka saattaa tippua aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sinkut on Laura, Rusu, Mia, Aleksi, Jerry, Sofia, Heidi, Nabaz ja Merve.
Ei ole Merve sinkku. Kertoi asuvansa kumppanin kanssa.
Miten Heidi ja Reeo rikkoin sääntöjä ? Puhuivat karanteeniajasta ja , että Reeo oli soitellut kitaraa ja Heidi laulanut ja kuunnellut Suomi Poppia ?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku räjähisi:
"Ole Naba edes hetki hiljaa! Mä saan päänsäryn tosta sun jatkuvasta valituksesta!"
Olihan siellä Daiyana, joka uskalsi sanoa, mutta kun hänet KATSOJAT ÄÄNESTIVÄT ULOS. Nyt kukaan ei uskalla sanoa Nabakselle mitään.
Kun Nabaz kysyi saako syödä kolmannen jne leivän niin Tuula rehellisesti sanoi kaikkien kuullen että ottaa kaikki huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pirkka aikoo opettamaan englantia niin valitettavasti silloinkin joutuu aivan varmasti tekemisiin kiusaamisen kanssa.
Opettajana hän pystyy tekemään sille jotain, talossa ei.
Ma en jaksa pelaa, mul kauhe mikreeni, pirkka teke minu, olen ihan off mun paa kipe, pirkka seura mua joka paikka, ma en jaksa mun paa kipee, mul kauhee mikreni, mika ny on hyva, kaiki seura
Merve on ainoa joka on ansainnut lohdutuksen. Ja sekin tuli krokotiilinkyyneleistä.
Aleksille tulee äitiä ikävä vielä. Kun Rooma iskee.