Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidinä en kehtais istua tossa roomalaisten kans enää.
Turha Tuulan suuttua, BBn idea on laittaa jengiä äänestykseen. Ihan tuon takia vois lähteä. Ja miksi syyttävät Heidiä, sehän teki saman, mitä kaikki muutkin olis tehneet. Tietty olis voinut laittaa Aleksin määräilylle vähän kampoihin.
Laurasta odotin enemmän. Nyt alkaa jo olla mitta täysi. Tylsä ja turha.
Ällöttävä feikki aleksi. Tekopyhä. "mä oon niiin kilttii, yhyy" voi vit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että Sofia on henkeen ja vereen true transnainen. Ei ilmeisesti olekaan, koska tekee rahaa peniksellään? Oletin, että olisi korjannut sukupuolensa tai että leikkaus olisi pian edessä. Ilmeisesti miehen sp-elin ei häntä häiritse tai inhota, koska noissa onlyfans-kuvissa myy itseään masturboimalla. Olen hämmentynyt. Oletin, että transnainen ei halua itselleen heppiä tai hyötyä siitä rahallisesti.
Muuten Sofia on vaikuttanut fiksulta ja aikuismaiselta, mutta nuo kuvat oli kyllä aika kummallisia. Miksi haluaa tienata tuolla tavalla itseään halventaen? Eikö ole omanarvontuntoa?
Ilmeisesti kikkelitytyt on halutumpaa kamaa kuin korjatut ja tekee sillä sitten massia. Ja on ihan tyypillistä, että itseään myyvät ihmiset on usein mt-ongelmaisia, myös epävakaa sekä antisosiaalinen persoonallisuushäiriö on tyypillisiä. Sofiallakin näkyi jossain persheenrevittely-kuvassa tuoreet arvet kädessä. Ei ole tasapainoinen ihminen.
Häh. Eiks se ollukaan valinta muuttaa sukupuoltaan? En nyt ymmärrä. Vai onko sairaus valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt keksin, miikka on tämän vuoden kati. Tyhjä.
:D. Sori vaan Hassu-Kati hassuttelu-hattuineen ja tatuoineen on yksi BB-historian legendaarisimmista asukkaista. Siis tämä:
Ihana Hassu-Kati! Aina hassuttelemassa!
Laura on niitä pahimpia myötäilijöitä, jotka mahdollistavat kiusaajien toiminnan myötäilemällä. Haluavat olla näkymättömiä ja näyttävät sitä selviytymiskeinonaan toimien massan mukaan ilman omaa tahtoa, koska eivät uskalla toimia oman tahtonsa mukaan, koska pelkäävät joutuvansa itse silmätikuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi lastani lähellekään Tic oireista tai sellaista jolla saattaa uusiutua syöpä. Sairasta ja oksettavaa.
onko sulla lapsia, koskaan ei voi tietää vaikka syntyisi terveenä mitä sairauksia voi tulla. Jotain geenitestiä kai voi jos suvussa jotain sellaisia sairauksia jotka saa selville testissä.
Niin ja sille omalle lapselle voi tulla se transhäiriö mikä lie. Silti kaikki vaan fantasioi sairaiden hylkäämisestä ja tappamisesta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos "hahmon" laittaa no ne ois ollu Sofia ja Nabbe. Ne on hahmot.
Ne on kaikki ihmisiä eikä mitään hahmoja.
Miika ulos saadaan pakka sekaisin . . .
siksi, että mua ärsyttää tuo Reeo
aivoja pesevä epäsiisti karvainen itseänsä täynnä oleva turjake
YÄK
Miika ulos saadaan pakka sekaisin . . .
siksi, että mua ärsyttää tuo Reeo
aivoja pesevä epäsiisti karvainen itseänsä täynnä oleva turjake
YÄK
Vierailija kirjoitti:
Heidinä en kehtais istua tossa roomalaisten kans enää.
Voi kyynel.
Nyt Tuula ulos. Eikö se tajua siellä oli myös Aleksi päättämässä. Turhaa hän nimittelee Heidiä. Tämä on peliä. Sitä tuo nainen ei oikein tajua.
En pidä kenestäkään asukkaasta, eikä suosikkia ole. Viime kaudella toivoin Lassen pysyvän talossa mahdollisimman pitkään, mutta en toivonut Lassen voittoa kun oli mies.
Lapsellinen tuo Miika. Yrittää esittää niin coolia ettei muka harmita yhtään mutta leuhkailee kostavansa. Ihan selkeästi ottaa koville. Kauhea selittely ja katkeruus.
En ymmärrä miks ei Miikan tilalle esim. Laura kun ois ihan sama putooko se vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kenestäkään asukkaasta, eikä suosikkia ole. Viime kaudella toivoin Lassen pysyvän talossa mahdollisimman pitkään, mutta en toivonut Lassen voittoa kun oli mies.
Sun mielestä pitäisi ottaa vain naisia bb:iin?
No nyt alkaa tulemaan tuulan ylimielinen ja pirullinen luonne esiin.
Mitäs minä sanoin. Inhottava pomo ollut.
Ulos vaan.
Niin totta. esim subin kausilla Lauran tyyliset tapetit äänestettiin nopeasti pois. Ja silloin puhuttiin ihan nimenomaan tapeteista. Nykyään tuolla on pelkkiä tapetteja ja muuten vaan ärsyttäviä asukkaita. Ja tylsät jotka ei aiheuta reaktiota puoleen tai toiseen saa jäädä ?