Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo voittaa. Ihminen on laumaeläin, joka ihailee vahvaa johtajaa. Varsinkin naiset, joita katsojista on 80%. Reeo manipuloi ja järjestää finaaliin kanssaan jonkun epäsuositun ja heikon ja pistää potin taskuunsa-
Reeolla on 2 teini-ikäistä tyttöä
Poikiapas ja yks tytärpuoli.
sama se, lapsia on , onko tuolla muilla? Miten Tuulaslla? Ei oo ainakaan mainostanut että ois lapsia.
3 lasta on mutta oli sopinut perheen kanssa ettei heistä jutella talossa.
tietenkin mainostais sen verran jos ovat hyvin kouluttautuneet ja sen jälkeen piste.
Tuulalla on lapsia. Mutta eihän se kerkeä niistä puhumaan.
Jpku kysyi Tuulan lasten ikiä niin Tuula vastasi että sopineet lasten kanssa ettei heistä puhuta.
Hyvä että Tuula kunnioittaa heidän toivettaan
Minä kunnioitan lapsiani niin paljon etten ikinä koskaan menisi BB-taloon.
Nauroin ääneen kun Tuula kertoi reginamaista iltasatua Nabbelle, Sofialle, Mervelle ja Aleksille.Oli kiva hetki kun kaikilla oli hauskaa. Iltasatu jatkuu seuraavassa numerossa😃
Bon Apppppetit kirjoitti:
Laura tuossa pahoitteli imuroidessaa, kun "häiritsi" Tuulan aamiaisen syöntiä ruokapöydän lähellä siivotessaan....
Joku täällä totesikin eilen ettei Tuula ehkä koskaan ole tutustunut kuivauskoneen toimintaan, imurikin taitaa olla vieras kapistus.
Eiks se siinä rakennushommissa käynyt imuroimassa. Oli niin tohkeissaa, kun sai siitä erityismaininnan. Mutta tosiaan laiska mummo.
Pirkka vaikutti melko tavikselta mutta oli silti sata kertaa mielenkiintosempi kun kukaan noista. Lisäksi vaikutti fiksulta mikä on erittäin tyydyttävää ja kiinnostavaa katseltavaa.
Mikä idea on asukkaissa jotka aiheuttaa inho-oksetusreaktioita? Ajatteleeko tuotanto että siinä on viihdearvoa? Nyt kyllä parasta ois jos Napa, Kirsi ja Reeo huiskastais hiiteen tuolta.
Uudet tulijat ei kyllä lupaa hyvää nekään, toivottavasti olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo voittaa. Ihminen on laumaeläin, joka ihailee vahvaa johtajaa. Varsinkin naiset, joita katsojista on 80%. Reeo manipuloi ja järjestää finaaliin kanssaan jonkun epäsuositun ja heikon ja pistää potin taskuunsa-
sama se, lapsia on , onko tuolla muilla? Miten Tuulaslla? Ei oo ainakaan mainostanut että ois lapsia.
tietenkin mainostais sen verran jos ovat hyvin kouluttautuneet ja sen jälkeen piste.
Jpku kysyi Tuulan lasten ikiä niin Tuula vastasi että sopineet lasten kanssa ettei heistä puhuta.
Mä oon 50 v ja mun nuoret on sanonu monta kertaa, että hae taloon. Sopisit sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska mummo ja l@sdo kirjoitti:
Kirsi ja Tuula välttelee talon töitä.
Tuula on sen verran iäkäs että riimootkoot pojat ja Kirsi talon Bosslady
No huhhuh. Oon melkein Tuulan ikäinen ja teen kaikki työt kotona. Sekä vielä puutarhatyöt ja terassin öljymiset. Safkat teen minä myös.
Tuula on laiska.
Ei 60v 33 vuotta päiväkotijohtajana on niin varakas, yksinasuvana ei tarvii kotitöitä tehdä. Koko energia laitettu kolmen päiväkodin johtaniseen ja omaisuusasunnot hoitaa mies ja talonmies autiokoulun. Ja päiväkodissa syö ja voi ostaa ylijäämäruokia kotiinsa. Sinne vaan amerikkaan harrikan ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikollakin Miika vaihtoi kaikkien lakanoita. Onko ollut töissä jonakin lakanoidenvaihtajana? Mutta nuo kokovalkoiset lakanat ällöttävät kun kaikki lika näkyy. Itselläni on vain tummia lakanoita.
Mulla on paljon valkoisia lakanoita. Helppo pestä kaikki samassa. Miten ne likaantuisi ällöttävästi jos säännöllisesti vaihtaa. En myöskään syö sängyssä.
Noissa näkyy kaikki tahrat ja lika ja valkoinen on tosi hauras väri, joka on hetkessä pilalla. Tummemmat värit kestävät hyvinä pidempään.
Mulla on vain valkoisia lakanoita, vuosia vanhoja, eikä niissä mitään tahroja ole :D
Vierailija kirjoitti:
Mä niin odotan häätöäänestykseen nimettyjen julkistamista. Tuula tulee näyttämään itsestään vielä yhden vit*umaisen kerroksen lisää. Haukkuu varmaan kaikki.
Kunhan nyt vaan ei taas ajatella et se voi vielä jäädä taloon et sen saa myöhemminkin pois.
Toisaalta ehtii ehkä katsojien veetutus kasvamaan mitä kauemmin on. Mut koosteissa ei kyllä taideta juuri Tuulaa näyttään ja vaikuttaa myös et tuotanto hyysää Tuulaa muutenkin.
Tuulassa jotain ristiriitaista, jos kaikki asiat ihmisellä kunnossa, miksi lähteä itseään munaamaan johonkin BB-taloon.
Joku ikäkriisi, koska melkein rukoilee, kehukaa mua, enkö olekin ikäisekseni kaunis, kuinkas nämä pöksyt, töitäkin olen tehnyt. Kääntää levyä ja alkaa lipomaan vastapuolta.
Hyvin hyvin rasittava ihminen, kotona saavat olla hetken rauhassa. Lapsiaan säälin, menikö mies jo tuulettamaan päätään ulkomaille.
Kirsi boss lady: "miten mä oon näin käsi"?
(Meni parvelle yrittää vaihtaa lakanoita ja nähtävästi äärimmäisen mutkikasta aloittelijalle. Lakanat vaihdettu muista sängyistä by Aleksi, Merve, Miikka)
Bon Apppppetit kirjoitti:
Laura tuossa pahoitteli imuroidessaa, kun "häiritsi" Tuulan aamiaisen syöntiä ruokapöydän lähellä siivotessaan....
Joku täällä totesikin eilen ettei Tuula ehkä koskaan ole tutustunut kuivauskoneen toimintaan, imurikin taitaa olla vieras kapistus.
Sehän sai erikoiskiitokset siinä mökkitehtävässä siitä , kun lakaisi ja imuroi ahkerasti sitä työmaata.
Upee nainen tämä Sofia. Hyvänen aika sentäämn!
Toivottavasti ens vuonna tulee trans-BB.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikollakin Miika vaihtoi kaikkien lakanoita. Onko ollut töissä jonakin lakanoidenvaihtajana? Mutta nuo kokovalkoiset lakanat ällöttävät kun kaikki lika näkyy. Itselläni on vain tummia lakanoita.
vazrastomies, onko käynyt amista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska mummo ja l@sdo kirjoitti:
Kirsi ja Tuula välttelee talon töitä.
Tuula on sen verran iäkäs että riimootkoot pojat ja Kirsi talon Bosslady
No huhhuh. Oon melkein Tuulan ikäinen ja teen kaikki työt kotona. Sekä vielä puutarhatyöt ja terassin öljymiset. Safkat teen minä myös.
Tuula on laiska.Ei 60v 33 vuotta päiväkotijohtajana on niin varakas, yksinasuvana ei tarvii kotitöitä tehdä. Koko energia laitettu kolmen päiväkodin johtaniseen ja omaisuusasunnot hoitaa mies ja talonmies autiokoulun. Ja päiväkodissa syö ja voi ostaa ylijäämäruokia kotiinsa. Sinne vaan amerikkaan harrikan ostoon.
Joo oisko nyt saanut jo sen kokemuksen, jota lähti hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 50 v ja mun nuoret on sanonu monta kertaa, että hae taloon. Sopisit sinne.
Luotan lasteni rakkauteen, luotan etteivät päästäisi minua BB-taloon, vaikka höynähtäisin.
Ens vuonna vois olla Big Brother- Gay. Vain hyvännäköisiä gay miehiä taloon. Vois olla jossain vaiheessa k18
Kirsi pois talosta sunnuntaina koska se on tooooodeeella rasittava ja ilkeä ihminen.
Menisi samalla talon kuviot uusiksi kun Kirsi pyörittää tuota toista liittoumaa joten ketkä muodostaisi sitten sen liittouman?
Miehet Miikka ja Aleksi vaihtaa petivaatteet tehokkaasti ja ilman ongelmia ja turhia jupinoita. Sit ku Merve tuli makkariin, alkoi kysely ja ihmettely. Ja Lauralla vähän sama.
Merven vähän tommonen unelias, väsynyt ääni alkanut kyllästyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vazrastomies, onko käynyt amista?
Miikka on kyllä niin amis-jätkä, kun voi vaan olla.
Kirsi kävi toteamassa makuuhuoneen lakananvaihtotilanteen ja pyörähti "muihin töihin"... ;)
Tuulan kanssa pyörivät ympyrää...