Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
10421/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mummo ja l@sdo kirjoitti:

Kirsi ja Tuula välttelee talon töitä.

Rusu ei ruokaa laita, tiskaa eikä taloon tuleva Mathias tuu tekeen mitään.

Vierailija
10422/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikollakin Miika vaihtoi kaikkien lakanoita. Onko ollut töissä jonakin lakanoidenvaihtajana? Mutta nuo kokovalkoiset lakanat ällöttävät kun kaikki lika näkyy. Itselläni on vain tummia lakanoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10423/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula on sen verran iäkäs että riimootkoot pojat ja Kirsi talon Bosslady

Ulos vaan talosta molemmat pomottamaan ja kattomaan telkkarista "kamujaan".

Vierailija
10424/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve hakeutuu taas Aleksin seuraan.

Vierailija
10425/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuonne makuuhuoneen siivoukseen ilmestyi työnjohtajakin. Homma sujui hiljaisuudessa paremmin ennen kun Merve ilmestyi komentelemaan ja päällepäsmäröimään.

Vierailija
10426/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Heidi kauankin kiillottanut noita kylppärin hanoja?

Vierailija
10427/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki tuolla homoja. Kirsi ja Rusu ja Aleksikin, keskustelun viimeisten sivujen mukaan.

Taitaa ainakin Bi henkisiä olla nuo luettelemasi tyypit.

Heteroita tuolla taitaa olla Reeo,Laura,Jerry,Mia,Marko(putosi jo) ja ehkä Merve on myös hetero. Miika saattaa olla myös hetero vaikka ei siltä vaikuta.

Jerry on bi/pan

Mia sanoi tapailevansa miehiä ja naisia eli bi. Jerri kysyi miksi sulla ei poikaystävää johon vastasi ettei halua.

Vierailija
10428/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ei selvästi ole tottunut tekeen ns. oikeita töitä. Eikä kotitöitä.

Vierailija
10429/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on tuntunut tylsältä tää kausi

Vierailija
10430/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikollakin Miika vaihtoi kaikkien lakanoita. Onko ollut töissä jonakin lakanoidenvaihtajana? Mutta nuo kokovalkoiset lakanat ällöttävät kun kaikki lika näkyy. Itselläni on vain tummia lakanoita.

Mulla on paljon valkoisia lakanoita. Helppo pestä kaikki samassa. Miten ne likaantuisi ällöttävästi jos säännöllisesti vaihtaa. En myöskään syö sängyssä.

Vierailija
10431/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Oon melkein Tuulan ikäinen ja teen kaikki työt kotona. Sekä vielä puutarhatyöt ja terassin öljymiset. Safkat teen minä myös.

Tuula on laiska.

Vierailija
10432/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki tuolla homoja. Kirsi ja Rusu ja Aleksikin, keskustelun viimeisten sivujen mukaan.

Tuotanto on nyt päättänyt vetää tällaisen tuotantokauden.. Silti noi ihmiset on aika tylsiä.

Jos ovat suunnilleen nyt tämä vuonna kaikki jotenkin erilaisia niin luulisi olevan värikkäämpiä persoonia. Tylsempää kautta en muista.

Jos oli nyt siis tarkoitus, että erilaiset ihmiset ovat persoonallisempi kuin tavikset.

Eivät ole välttämättä. Tavikset saattavat olla persoonallisempia ja monipuolisempia ajatusmaailmaltaan. Eivät elä kuplasaan kuten monet erilaiset ihmiset. Liikutaan omissa piireissä, ymmärretään ja tunnetaan vain omia ja omantyyppisiä kavereita ja ihmisiä.

Tavikset voivat olla montaa mieltä eri asioista ja katsoa asioita laajemmin.

Vierailija
10433/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin esim. joku Merve haluaisi kokovalkoisissa lakanoissa nukkua. Mutta todella kiusallista, jos tuolla lakanoihin ilmestyy jotain eritteitä ja sitten on vielä valkoiset lakanatkin. Tuo on kiusallista kotonakin niin tuolla varmaan vielä 1000 kertaa kamalampaa. Vähän pitäisi yksityisyyttä ja hienotunteisuutta tuollakin olla ja edes tummemmat lakanat.

Vierailija
10434/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi huolehtii talon dynamiikasta ja muut sen siisteydestä. Ihan reilu jako, ei tuo Kirsillekkään ole helppoa.

Vierailija
10435/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusu ei ruokaa laita, tiskaa eikä taloon tuleva Mathias tuu tekeen mitään.

eikä osannut laittaa vaatteita pesukoneeseen, Merve laittoi, pesuaineen ja käynistys. Että sellaanen mamman poika. Kulttuuri. Ens kerralla osaa itse varmaan. 

Vierailija
10436/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Oon melkein Tuulan ikäinen ja teen kaikki työt kotona. Sekä vielä puutarhatyöt ja terassin öljymiset. Safkat teen minä myös.

Tuula on laiska.

Laiskahan se, mutta onkin ilmoittanut tulleensa taloon LOMALLE.

Palvelusväki palvelkoon!

Tuo asenne tulee kyllä kostautumaan, johan Rooma halusi sen äänestykseen.

Vierailija
10437/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksilla tuli hiki makkarissa kun lakanat vaihtaa, ruskettunutta timmiä kroppaa. 

Vierailija
10438/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan häätöäänestykseen nimettyjen julkistamista. Tuula tulee näyttämään itsestään vielä yhden vit*umaisen kerroksen lisää. Haukkuu varmaan kaikki.

Kunhan nyt vaan ei taas ajatella et se voi vielä jäädä taloon et sen saa myöhemminkin pois.

Toisaalta ehtii ehkä katsojien veetutus kasvamaan mitä kauemmin on. Mut koosteissa ei kyllä taideta juuri Tuulaa näyttään ja vaikuttaa myös et tuotanto hyysää Tuulaa muutenkin.

Vierailija
10439/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon valkoisia lakanoita. Helppo pestä kaikki samassa. Miten ne likaantuisi ällöttävästi jos säännöllisesti vaihtaa. En myöskään syö sängyssä.

Noissa näkyy kaikki tahrat ja lika ja valkoinen on tosi hauras väri, joka on hetkessä pilalla. Tummemmat värit kestävät hyvinä pidempään.

Vierailija
10440/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula on laiska.

Tuula on vain laiska. Minäkin olen lähes Tuulan ikäinen ja ystäväpiirissä samaa ikäluokkaa. Ei taida löytyä kuukaudesta yhtäkään päivää, että olisin tekemättä mitään. Vain sairaana tietty. Joskus illalla oikein hengästyttää, kun miettii mitä kaikkea on päivän aikana tehnyt.

Ketju on lukittu.