Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
10381/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee vahva naishahmo taloon ja vahva mieshahmo?

Joo Mathias on todellinen mies ja vahva sellainen... Hän työskentelee poliisina, harrastaa nyrkkeilyä, hän on myös miehinen ja hänellä on jykevä miehinen kroppa...

vuoropäällikkönä oliko jossain purilaispaikassa, hentoinen poika

Vierailija
10382/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Laura ajattelee koko bb:stä? Haastattelussa se kertoi että toivottavasti taloon tulee joku poliisimies tai palomies eli hän odotti taloon miehiä ja nyt kun se näkee talon miestarjonnan niin taitaa se jo vähän ärsyttää sitä ettei niitä miehiä tullutkaan tuonne :D

Muutenkin Laura tuntuu naisista olevan liian tavis tonne eli liian fiksu ja normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten huomannut tällaisen mielenkiintoisen yksityiskohdan, että taloon on valittu tarkoituksella naisellisia miehiä ja miehekkäitä naisia? Ei nyt 100% näin tietenkään, mutta jotain outoa noissa valinnoissa on. Voimaharjoittelevia muhkeita muijia ovat Kirsi, tämä uusi tyyppi ja Laura. Tuula on pakollinen seniori. Heidi on nörtti (eli sitäkin voidaan pitää ei niin naisellisena piirteenä). Miehet on jotain metroseksuaaleja, kuten Aleksi ja Miikka. Reeo on pakollinen miesvanhus. Ruzbeh on arka ja tunteellinen. Loput on seksuaalisesti heterosta poikkeavia. Tavalliset tallaajat puuttuu.

Ilmeisesti me eletään aika erilaisissa kuplissa, koska mulle ei tullut mieleenkään tälläinen ajattelu :D Nyt ollaan kuitenkin 2020-luvulla ja miehillä saa olla naisellisia piirteitä ja naisilla miehekkäitä eikä se tee kenestäkään mitenkään omituista tai poikkeavaa.

Eikai kukaan kiellä etteikö tuollaisia piirteitä saisi olla mutta kyllä mun mielestä talon asukkaista melkein kaikki on omituisia ja poikkeavia, ei ne edusta sitä keskiverto miestä eikä keskiverto naista.

Ois just siistiä nähdä sellanen bb että tuolla talossa olisi vain niitä tavallisia keskiverto naisia ja miehiä. Olisi täysin erilainen koko bb silloin.

Joo tiedän mä sen ettei ne ehkä keskivertoja ole, mutta mun maailmankatsomuksessa kuitenkin ns. tavallisia ihmisiä. Ehkä Sofian ymmärrän että joku pitää outona jos on vaikea hyväksyä transjuttuja, mutta muuten noissa ei kyllä mun mielestä ole mitään erityisen outoa, vaikka toki keskiverrosta vähän poikkeavatkin. 

Kyllä mä luulen, että porukka täällä löytäis valittamista silloinkin, jos siellä olisi vain tavallisia keskivertoihmisiä, ainahan täällä valitetaan jos joku on seinäruusu, ja yleensä seinäruusut on juurikin niitä perus keskiverto ihmisiä. Toki sieltä joukosta ehkä pääsisi paremmin esille ne tavalliset tyypit jos ei olis niin värikästä ja äänekästä porukkaa ympärillä, joten sinänsä ymmärrän toiveesi. 

Vierailija
10384/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herraisä sentään tuota tuulaa, mulla ei oo noussu kusi hattuun. Mitä ihmeen kusta nousee hattuun,  jos käy töissä. Tuula lipoo nöyristelee ja huutaa kehukaa mua, mä käyn töissä, mä oon käyny ameriikoissa. Huh huh

Sanoiko ettei ole noussut hattuun? Pitää siis itseään jotenkin erityisenä ja muita ylempänä.

Vierailija
10385/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki tuolla homoja. Kirsi ja Rusu ja Aleksikin, keskustelun viimeisten sivujen mukaan.

Kirsi en tiedä onko "kaikkiruokainen" mutta seukkaa jonku kanssa

Vierailija
10386/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa Nabaz kehittää melkoisen draaman sitten kun joutuu eka kerran häätöön :)

Toinen kenen psyyke ei tule kestämään kun joutuu häätöön ja häädetään on Rusu. On kuin koiranpentu Reeon jalanjäljissä.

Vierailija
10387/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokaisen luulisi tajuavan sen ettei Aleksi ole hetero, sen huomaa ihan olemuksesta ja käyttäytymisestä.

SeKIN on homo? Mikä ihmeen homoshow tää on?? Voisi olla erilaisia ihmisiä, ei pelkästään yhdenlaisia.

Vierailija
10388/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herraisä sentään tuota tuulaa, mulla ei oo noussu kusi hattuun. Mitä ihmeen kusta nousee hattuun,  jos käy töissä. Tuula lipoo nöyristelee ja huutaa kehukaa mua, mä käyn töissä, mä oon käyny ameriikoissa. Huh huh

Sanoiko ettei ole noussut hattuun? Pitää siis itseään jotenkin erityisenä ja muita ylempänä.

mies mennyt usaan, onko sitten varakas, Tuula menossa myös

Vierailija
10389/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka oli paras asukas.

Vierailija
10390/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Laura ajattelee koko bb:stä? Haastattelussa se kertoi että toivottavasti taloon tulee joku poliisimies tai palomies eli hän odotti taloon miehiä ja nyt kun se näkee talon miestarjonnan niin taitaa se jo vähän ärsyttää sitä ettei niitä miehiä tullutkaan tuonne :D

Muutenkin Laura tuntuu naisista olevan liian tavis tonne eli liian fiksu ja normaali.

Vähän niin kuin viime kauden juristi,  kunnes se ihastui Pekkaan ja pilasi pelinsä.

Vierailija
10391/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki tuolla homoja. Kirsi ja Rusu ja Aleksikin, keskustelun viimeisten sivujen mukaan.

Ei Aleksi ole homo.

Vierailija
10392/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi nousee tuolla aikaisin ylös, sitten tulee Nabbe ja tänään tuli Jeremias ja Reeo. Mehevimmät juorut tuli noita ennen käsiteltyä Kirsillä ja Nabuskalla. 

Vierailija
10393/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo voittaa. Ihminen on laumaeläin, joka ihailee vahvaa johtajaa. Varsinkin naiset, joita katsojista on 80%. Reeo manipuloi ja järjestää finaaliin kanssaan jonkun epäsuositun ja heikon ja pistää potin taskuunsa-

Reeolla on 2 teini-ikäistä tyttöä 

Poikiapas ja yks tytärpuoli.

sama se, lapsia on , onko tuolla muilla? Miten Tuulaslla? Ei oo ainakaan mainostanut että ois lapsia. 

3 lasta on mutta oli sopinut perheen kanssa ettei heistä jutella talossa.

tietenkin mainostais sen verran jos ovat hyvin kouluttautuneet ja sen jälkeen piste. 

Tuulalla on lapsia. Mutta eihän se kerkeä niistä puhumaan.

Jpku kysyi Tuulan lasten ikiä niin Tuula vastasi että sopineet lasten kanssa ettei heistä puhuta.

Vierailija
10394/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto on nyt päättänyt vetää tällaisen tuotantokauden.. Silti noi ihmiset on aika tylsiä.

Vierailija
10395/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ainakin Bi henkisiä olla nuo luettelemasi tyypit.

Heteroita tuolla taitaa olla Reeo,Laura,Jerry,Mia,Marko(putosi jo) ja ehkä Merve on myös hetero. Miika saattaa olla myös hetero vaikka ei siltä vaikuta.

Vierailija
10396/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo voittaa. Ihminen on laumaeläin, joka ihailee vahvaa johtajaa. Varsinkin naiset, joita katsojista on 80%. Reeo manipuloi ja järjestää finaaliin kanssaan jonkun epäsuositun ja heikon ja pistää potin taskuunsa-

Reeolla on 2 teini-ikäistä tyttöä 

Poikiapas ja yks tytärpuoli.

sama se, lapsia on , onko tuolla muilla? Miten Tuulaslla? Ei oo ainakaan mainostanut että ois lapsia. 

3 lasta on mutta oli sopinut perheen kanssa ettei heistä jutella talossa.

tietenkin mainostais sen verran jos ovat hyvin kouluttautuneet ja sen jälkeen piste. 

Tuulalla on lapsia. Mutta eihän se kerkeä niistä puhumaan.

Jpku kysyi Tuulan lasten ikiä niin Tuula vastasi että sopineet lasten kanssa ettei heistä puhuta.

Hyvä että Tuula kunnioittaa heidän toivettaan

Vierailija
10397/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, Laura on sellainen ns tavallinen, mukava oma itsensä.

Vierailija
10398/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ainakin Bi henkisiä olla nuo luettelemasi tyypit.

Heteroita tuolla taitaa olla Reeo,Laura,Jerry,Mia,Marko(putosi jo) ja ehkä Merve on myös hetero. Miika saattaa olla myös hetero vaikka ei siltä vaikuta.

Jerry on bi/pan

Vierailija
10399/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tuossa pahoitteli imuroidessaa, kun "häiritsi" Tuulan aamiaisen syöntiä ruokapöydän lähellä siivotessaan....

Joku täällä totesikin eilen ettei Tuula ehkä koskaan ole tutustunut kuivauskoneen toimintaan, imurikin taitaa olla vieras kapistus.

Vierailija
10400/100630 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyssä, Aleksilla tarkka naismaku, eli hetero on. Rususta en tiedä, eräs tytöistä on nk kaikkiruokainen eli käy myös naisetkin. 

Ketju on lukittu.