Meidän talon ex-omistaja on rakastanut sinistä väriä
Talon ulkovuoraus on sinisävyinen, remontoidun osion lattiat olivat sinisävyiset, tuvan tapetti oli sininen, wc:n laatat sinistä, tänne jääneet huonekalut sinisiä jne
Ja mä en pidä sinisestä, yhtään😅 Ei noi muut nyt niin haittaa mutta tuo ulkovuoraus. Se olisi muuten ihan hyvässä kunnossa vielä mutta se väri. En tiedä voinko elää tuon kanssa kovin kauaa enää. Toisaalta ärsyttää alkaa maalausurakka enimmäkseen vain värimuutoksen vuoksi.
Kommentit (14)
Jos on rahaa maalauttaa uusiksi niin anna mennä. Tuohan se lisäaikaa pinnalle uudistaa ennen kuin on aivan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit talon?
Sijainti, hinta, löytyy ominaisuudet jota haluttiin huonemäärä yms. Siinä syyt. Jättäisitkö itse muuten hyvän talon ostamatta sisustuksen ja ulkomaalin sävyn vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa maalauttaa uusiksi niin anna mennä. Tuohan se lisäaikaa pinnalle uudistaa ennen kuin on aivan pakko.
Niinpä. Noin 20v on kuitenkin jo edellisestä maalauksesta.
Ulkovärin vaihtaminen voi edellyttää luvanhakua kunnalta.
Voiko jollakin värimaalilla tai kuultojutulla muuttaa sen lilaksi tai violetiksi? Entä indigo? Vai vaatiiko luvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaarina Suonperä?
Sama tuli myös täällä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit talon?
Sijainti, hinta, löytyy ominaisuudet jota haluttiin huonemäärä yms. Siinä syyt. Jättäisitkö itse muuten hyvän talon ostamatta sisustuksen ja ulkomaalin sävyn vuoksi?
No en jättäisi. Mutta jos en mitenkään sietäisi talon väriä, laskisin sen vaihdon mukaan myyntihintaan.
Ostat siniset vaatteet ja laitat sinistä luomiväriä ja alat Täti Siniseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit talon?
No en jättäisi. Mutta jos en mitenkään sietäisi talon väriä, laskisin sen vaihdon mukaan myyntihintaan.
Ehkä ap:kin on tehnyt niin? Aloittaja ei nyt joka tapauksessa päivitellyt rahaa, vaan maalaamisesta koituvaa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostat siniset vaatteet ja laitat sinistä luomiväriä ja alat Täti Siniseksi.
Miksi ostit talon?