Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisujen sanoitukset

Vierailija
01.08.2022 |

Tässä 2022 Finaalissa soineen Romanian kappaleen kertosäkeen sanat, en pidä tätä kovinkaan nerokkaana tai uutena oivalluksena.
"""""Hei, kultaseni Hei, kultaseni
Soita minulle, soita minulle Soita minulle, soita minulle
Hei, kultaseni Hei, kultaseni
Soita minulle, soita minulle Soita minulle, soita minulle
(Hei kultaseni)"""""

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö vasta huomasit nuo?

Suomalaisilla on hyvä tilanne sen suhteen, kun saavat katsella nuo esitykset tekstitettyinä. Tai hyvä ja hyvä, sen verran käsittämätöntä tuubaa siellä on...

Vierailija
2/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Romanian biisi olisi ihan hyvä sävellys ja sanoitus jos sen olisi tehnyt joku Keravan ala-asteen tokaluokkalainen, ehkä 10 pianotunnin jälkeen...mutta euroviisujen finaalissa, taas on raha vaihtanut kättä, ei tätä muulla voi selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Romanian biisi olisi ihan hyvä sävellys ja sanoitus jos sen olisi tehnyt joku Keravan ala-asteen tokaluokkalainen, ehkä 10 pianotunnin jälkeen...mutta euroviisujen finaalissa, taas on raha vaihtanut kättä, ei tätä muulla voi selittää.

Liian monen nukahduttavan nyyhkyballadin joukossa se oli tervetullut lisä.

Vierailija
4/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä!

Vierailija
5/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian monen nukahduttavan nyyhkyballadin joukossa se oli tervetullut lisä.

Biisi oli muuten hyvä, mutta sanoitus jäi kyllä tamppaamiseksi. Toki balladeissakin on pläjäyksiä, joissa ei ole päätä eikä häntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän