Ruotsin laivat
Itsellä kun on jäänyt porauslauttojen kulta-aika kokematta (kai), ja nyt olisi mahdollista tutusta siihen kulttuuriin, niin mitkä laivat/risteilyt sopivat ko. toimintaan parhaiten? Miten esim. Gracen viikonlopun 23 h risteilyt? Kertokaa kokemuksia. Onko käynyt flaksi?
Kommentit (48)
80-luvulla jopa uskonnollisella nuorella naisella oli miehiä laivoilla.
Jopa uskonnollisella nuorella naisella oli miehiä laivoilla 80-luvulla.
Ite 59v ; eli melkein kuoleman rajan lähellä.Kiva olisi tietää miten pärjäisivät ; kun auto ajaa päälle ja lentävät 5 m.
Itse selvisin ; kun olin kolkytvuotta karaissut nyrkkejä ja kyynärpäitä sekä käynyt tatamilla pitämässä yllä oikeaa kaatumistatsia muuten olisin laskeutunut väärässä asennossa ja kädet levällään. Tietysti onnenfaktori kertautui laskeutumisen osalta.
Oikea nyrkki selvisi artiklar kiitos kolkytvuotisem makuwaratreenin ; naama kyllä oli mustemöi kuin vapaaottelijalla pari viikkoa.
Näin Jumbossa ja ajaja lähti karkuun.
Muutaman kerran on melekin joutunut panemaan laivalla mutta viina ja oma käytös on lopulta tullut apuun ja pelastanut moiselta
Viimeksi tutustuin vaaleaan nelikymppiseen naiseen laivalla.
Pitkät hiukset, uhkeat muodot ja tiukka perse.
Oli pukeutunut hameeseen ja sukkahousuihin ja jonkinlainen bilepaita oli myös.
No hän alkoi minua piirittää ja siinä illan mittaan otti hytissä minulta suihin ja Panin häntä takaapäin ja laukesin paljaalla pilluun.
Ei siinä mitään, nukuttiin ja aamulla hyttiin tuli hänen kaverinsa, tummaverikkö lyhyessä hameessa ja biletopissa ja siinä kolmistaan juttelimme ja sitten kummatkin ottivat minulta vuoron perään suihin ja laukesin molempien pilluun.
Naisporukat käy siellä etsimässä yhden illan juttuja ja mikä siinä. Itse olen joka kerta löytänyt yöksi seuraa, niin sinkuista kuin avioliitossa olevista.
Täällä sentään sai äitiä ja tytärtä. Ei sentään samalla panolla.Näistä svensk-daameista äiti oli se posliini ja parempi panemaan. Tytön kanssa oli ihan normiseksiä mutta äitinsä nuoletti pyllyä ja pissasi päälle.
Voi että, ole iha hyvä vaan! (vaivat on YKSIN! sinun puolellasi..)
Harmi. Ikävä kuulla, että olet menettänyt (historiallisesti. henkisesti ja fyysisesti..) ilmiselvästi. Juuri tuon mainitsemasi 'pikkuvaivan' takia, yhden niin monelle aikalaisillesi TÄYSIN! normi ihmisen kokemuksen: 'Ruotsinlaivat ajan' (in PRIME time).
Kasarin.
Ei kai noita mainitsemiasi: 'ruotsinlaivoja' ole ihmiset vuosikymmenet, tai PUOLI! vuosisataa, kutsuneet:
PORAUS..Lautoiksi? (sen toki ehkätyhminkinkaikista lukijoista, täällä: VAUVA.FI:ssä ymmärtää). sinäkin? Ehkä.en tiedä, toivotaan.. no voi harmi. Silti.