Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako "hauskanpito" nykyään seksiä vai miten tämä pitäisi ymmärtää?

Vierailija
31.07.2022 |

Tindermies alleviivasi moneen kertaan, että hän ei sitten halua mitään muuta kuin pelkkää hauskanpitoa ja että pidetään vaan hauskaa yhdessä ilman mitään sitoumuksia ja eihän se kuuluu kenellekään jos aikuiset ihmiset pitävät hauskaa yhdessä silloin tällöin?

Mun mielestä "pitää hauskaa" tarkoittaa, että järjestetään lapsille naamiaiset, käydään huvipuistossa tai katsotaan komedioita, siis nauramista ja hassuttelua. Olenko ymmärtänyt väärin, jos oletan että mies haluaa viikonloppuisin Lintsille tai leffaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat saavat aina merkityksen asiayhteydestään.

Ensisijaisesti se Tinderissä tarkoittaa että ei halua parisuhdetta, mutta monasti on myös kiertoilmaus seksille. Aina voi kysyä tarkennusta.

Vierailija
22/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lomalla kun aikaa pohtia? Hauskanpito merkitsee eri asioita eri ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin tinder?

Vierailija
24/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hauskanpitoa tarkoittaa sitä että seksiä harrastetaan koska MIES haluaa mutta mikä tahansa muu vaatimus on täysin poissuljettua. Esim. se että katsoisi leffaa tai haluaisi keskustella tunteista ei ole enää "hauskanpitoa" joten sellaista ei saa tehdä ettei miehen ylväs ego haavoitui.

Vierailija
25/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan noita typeriä kiertoilmaisuja. Eikö aikuinen ihminen voi kertoa ihan suoraan että haluaa vain seksiä?

Siellä on niinkin tyhmiä naisia, jotka ymmärtävät vakavan suhteen hakijatkin ons/fwb -tyyppeinä...

Vierailija
26/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten vıŧussa seĸsi KENENKÄÄN kanssa on HAUSKAA?! Ihan saaŧanan ärsyttävä ilmaus. Kyllä minä siitä nautin, mutta HAUSKAA en saa siitä kyllä millään? 🙄 Mielestäni komediat ovat hauskoja (jos ovat), pränkkivideot, eläinten touhuilut yms.

Kyllä mun seksi on ainakin hauskaa ja jos ei sm:a harrasteta niin nauretaan toisinaan. Hassuja kommelluksiahan siinä voi välillä käydä ja hyvähän niille on nauraa. Myös alkulämmittelyissä meillä nauretaan kun saatan kutittaa miestä vahingossa. Kyllä lasken sen hauskaksi.

Vierailija
27/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa ilmaista seksiä. Ilmeisesti ei ole varaa h^oriin.

Vierailija
28/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on pleikkarin pelaaminen. Ja badel.

Vierailija
29/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

city lehden treffeillä palstalla,  oli miehen ilmoitus jossa mainitsi, ettei halua käydä näyttelyissä tai juoda viiniä ja seurustella.hän etsi vain ja ainoastaan fyysistä meininkiä. 

tollaset hauskan pitäjät ja kosketusta etsivät, on ilmeisesti samoja tyyppejä mut ilmaisee sen kierrellen ja kaarrellen.melkein arvostaa tylyä rehellisyyttä paremmin kuin supliikki kusetusta. luen joskus ilmoituksia mutta, aina ne tyypit vaikuttaa jotenkin epärehellisiltä pettäjiltä tai ilmais seksin vonkaajilta. eli ei näy normoja paljoo. järkevimmät tekstit on niillä ei niin komeilla miehillä.

Vierailija
30/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksikin hauskanpitoa on vaikka sinua kovin kadehdituttaisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi