Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB:n Jani sai valita ruoan ja juoman niin valitsi: lehtipihvin ja pepsin!

Vierailija
22.10.2006 |

Siis parasta mitä tiesi, voi reppanaa!

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei käy kiisteleminen.

Vierailija
2/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colan olisin itsekin ottanut! Ja saivathan kuoharia myös =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
4/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olisin valinnut luultavasti jonkun kala- tai kanaruoan, niin ei tulisi mieleenkään moittia toista reppanaksi jos valitsee lehtipihvin joka on ihan kelpo syötävää. Itse en kuuna päivänä valitsisi kuitenkaan lammasta kuten sinä mutten siltikään näe aihetta kutsua sinua reppanaksi.

Käytöksesi on hieman junttimaista.

Vierailija
5/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keski-ikä on jotain 30v?

Kyllä lehtipihvi nyt vaan on koiran ruokaa (meillä ainakin)!

-ap

Vierailija
6/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap mielestäni jollain tasolla aika sivistymätön. Fiksu ja sivistynyt ihminen ymmärtää toisten erilaisuuden (myös makujen erilaisuuden) ja osaa antaa erilaisuudelle arvoa. Vaikutat kapeakatseiselta ja kokemattomalta.

9

Vierailija
7/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta lehtipihvi on ns arkiruokaa myös,mutta en siltikkään ihmettele jos joku sen valitsee... en katsonut jaksoa,mut kauanko sillä oli aikaa miettiä valintaa?? JOS äkkiseltään minuutissa pitä päättää niin mun suusta saattais putkahtaa esim mäkkärin ateria tai lohiruokaa jotain :D:D

Jos taas miettiä sais niin asia olis vähän eri,itse söisin medium sisäfilepihvin,jonkun ihanan ison,rapean salaatin,uuniperunan jollain kivalla täytteellä,maalaisleipää voilla ja jälkkäriksi vaniljalatte ja sitruunajuustokakkua :D:D

Vierailija
8/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ap (kokematon ja sivistymätön jne.)

Vierailija
9/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt hienoissa ravintoloissa Suomessa ja Euroopassa, kokeillut vaikka mitä mutta mitä pahaa siinä on, jos suomalainen kotiruoka on ylitse pääsemättömän hyvää?

Vierailija
10/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerro nyt tyhmälle mistä osasta nautaa se lehtipihvi tehdään ?

Vierailija
11/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minusta lehtipihvi on ns arkiruokaa myös,mutta en siltikkään ihmettele jos joku sen valitsee... en katsonut jaksoa,mut kauanko sillä oli aikaa miettiä valintaa?? JOS äkkiseltään minuutissa pitä päättää niin mun suusta saattais putkahtaa esim mäkkärin ateria tai lohiruokaa jotain :D:D

Jos taas miettiä sais niin asia olis vähän eri,itse söisin medium sisäfilepihvin,jonkun ihanan ison,rapean salaatin,uuniperunan jollain kivalla täytteellä,maalaisleipää voilla ja jälkkäriksi vaniljalatte ja sitruunajuustokakkua :D:D

Tiedätkö, että ravintoloiden maalaisleipä on ihan tavis venhäranskista, raakapakastetta ja ravintolassa paistettua.

Vierailija
12/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarkoitukseni on vain hieman " ojentaa" sinua tai avata silmäsi huomaamaan, ettei se oma pikkumaailma olekaan se ainoa oikea maailma. Löytyy niin paljon erilaisia ihmisiä erilaisine arvoineen, että tekisi sinullekin ihan hyvää avata silmät ja huomata se, oppia arvostamaan erilaisuutta. Erilaisuus rikastuttaa. Ihan sinun parastasi ajan takaa.

Ja tosiaan mieleni ei ole pahoittunut, tunnen ehkä huvittunutta sääliä. Uskon kuitenkin, että kunhan näet hieman maailmaa enemmän, opit itsekin sen mitä yritän sinulle tässä kertoa:)

9

Vierailija
13/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Herra Veijo Votkin (lihatukku Chef-Wotkins) sanoo, se mielikuva että lammas on sitkeää ja maistuu villasukalle on aikansa elänyt.

Vierailija
14/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja kyllä maistuu.

Vierailija
15/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis KUKA sanoi,et puhun jostain ravintolan maalaisleivästä....?? tarkoitin kyllä sellaista OIKEAA maalaislimppua... tuoreena se on oikeestaan parasta mitä tiedän :)

Vierailija
16/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuten Herra Veijo Votkin (lihatukku Chef-Wotkins) sanoo, se mielikuva että lammas on sitkeää ja maistuu villasukalle on aikansa elänyt.

Vierailija
17/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oli valmistettu, mitä mausteita, lisukkeita?

Vierailija
18/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli HYVÄÄ :) joten karisi minunkin ennakkoluulot. Pakko sanoa,et suurinosa ravintola lampaasta on aina ollut pahaa...

t se maalaisleipä ;)

Vierailija
19/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudutetaan punaviinissä, sekaan sieniä, sipulia, pekonia... mmm...

Vierailija
20/73 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkofilenä sitä on mielestäni yleensä myyty, mutta olen siis väärässä vai ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi