Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen surrut sitä pientä ihmistä, joka jäi ilman vanhempia.

Vierailija
31.07.2022 |

Voi miksi piti jonkun niin kaahata? Monen elämä meni. Surua aivan valtavasti. Voimia läheisille!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähisukulainen kaahasi itsensä hengiltä 20v sitten. Hänellä oli pieni lapsi. Olin itse lapsi tuolloin. Nyt aikuisena olen tajunnut miten levotonta, vastuutonta ja typerää tuon sukulaisen käytös kaikin puolin silloin oli. Luultavasti hänen lapsensa sai tasapainoisemman ja paremman elämän ilman hulttiovanhempaa.

Toki tässä tapauksessa en tiedä millaiset tämän vauvan vanhemmat olivat. Mutta se, että vanhemmat istuvat aikaisin aamulla tuollaisessa kyydissä, kertonee jo jotain.

Voimia omaisille ja pienen ihmisen elämään pelkkää hyvää!

Vierailija
2/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "purrut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lähisukulainen kaahasi itsensä hengiltä 20v sitten. Hänellä oli pieni lapsi. Olin itse lapsi tuolloin. Nyt aikuisena olen tajunnut miten levotonta, vastuutonta ja typerää tuon sukulaisen käytös kaikin puolin silloin oli. Luultavasti hänen lapsensa sai tasapainoisemman ja paremman elämän ilman hulttiovanhempaa.

Toki tässä tapauksessa en tiedä millaiset tämän vauvan vanhemmat olivat. Mutta se, että vanhemmat istuvat aikaisin aamulla tuollaisessa kyydissä, kertonee jo jotain.

Vanhemmat on kuitenkin aina vanhemmat. Tämä pieni ei voi edes tutustua omiinsa. Hän sai heiltä sen suurimman, eli elämän.

Surullisen tapaus tuo sukulaisesi juttukin. Muitakin tapoja olisi toki ollut saada lapselle tasapainoisempi elämä, vaikka vanhemmat olisivat olleet elossa.

Vierailija
4/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotakinhan sekin jo kertoo, että pienen vauvan molemmat vanhemmat ovat tuollaisessa kyydissä aamuyöllä. Liekö asui vanhempiensa kanssa ylipäänsä. 

Vierailija
5/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni meni murskaksi kun luin, mitä todellisuudessa tässä onnettomuudessa tapahtui. Rakas Taivaan Isä, anna lapselle turvallinen ja rakastava koti, Isä, rukoillaan, että lapsella on oikeanlaisia Suojelusenkeleitä. Isä, lapsi on niin pieni, annetaan lapsen selvitä, hän ei tiedä eikä pysty vielä pitkään aikaan tiedostamaan, mitä tapahtui, Isä, häntä odottaa vielä ikävä uutinen ja tiedostaminen. Minä suren valtavasti jo nyt!

Vierailija
6/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti lapsi saa nyt turvallisemman ja tasapainoisemman elämän. Pieni niin sopeutuu hyvin

Vierailija
7/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin tässä on voihan puolella

Vierailija
8/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse ihan samaa, että miksi olivat tuollaisessa kyydissä eivätkä vauvansa kanssa kotona. Traagista kyllä mutta jotain lohtua tuo edes se että jos kovin pieni vauva niin ei tule muistamaan asiasta mitään. Muille omaisille kyllä kamalaa, toivottavasti joku heistä pystyy ottamaan vauvan kotiinsa.

Vierailija
9/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kerro vanhemmista yhtään mitään, että menehtyivät onnettomuudessa. Eivät he olleet kuskeja. Törkeää puhua pahaa ihmisistä, joita ei tunne edes. Ihan normaalia, että nuoret juhlivat välillä tai viettävät aikaa kavereiden kanssa pikkutunneille. Niin minäkin tein kun olin nuori. Vauva on varmasti ollut hoidossa, että vanhemmat saavat välillä ns. omaa aikaa. Surullinen tapaus, osanotot läheisille.

Vierailija
10/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entös ne kaikki muut pikkuihmiset, jotka jäävät joka päivä ilman vanhempia?

Vierailija
11/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempia ehkä vielä 4 kpl, ehkä he hoitavat tämän pienokaisen

Vierailija
12/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teepä kuule heistä oma ketjunsa.

Vierailija
13/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatella jos oma lapsi jäisi yksin tähän maailmaan. Mihin lapsi ylipäätään laitetaan tuollaisessa tilanteessa ?

Vierailija
14/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain todella vittumainen suomalainen ihminen voi kirjoittaa tuollaisen kommentin. Ensin spekuloi tietävänsä ja päättelevänsä jotain pariskunnasta ja sitten päälle toivottelee muka jotain hyvää omaisille ja vauvalle, jonka vanhemmat juuri sillei epäsuoraan tyyliin, vink vink, arvosteli.

Hąistà p...

Vierailija
15/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Maailmassa on miljoonia asioita, jotka surettavat ja kauhistuttavat.

Vierailija
16/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei niitä älyä kaikkia surra, niin ei saa surra tätäkään.

Nii!

Vierailija
17/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotakinhan sekin jo kertoo, että pienen vauvan molemmat vanhemmat ovat tuollaisessa kyydissä aamuyöllä. Liekö asui vanhempiensa kanssa ylipäänsä. 

Mitä se kertoo?! Sano ihmeessä kaikki se, mitä voisit heidän vanhempiensakin edessä sanoa. Mitä ihmettä voit päätellä tuon perusteella???

Vierailija
18/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se jotain kertoo..." -haahkat taas heti vauhdissa. Ei ehdi edes kropat jäähtymään, kun nuo tietäjät on jo tietämässä, miten taas kaikki meni. Sitten voi siinä omassa kuplassa jatkaa taas elämää tyytyväisenä. Mitään tuollaistahan ei koskaan voisi itselle käydä, kun tietäjät osaa aina valita oikein.

Vierailija
19/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kerro vanhemmista yhtään mitään, että menehtyivät onnettomuudessa. Eivät he olleet kuskeja. Törkeää puhua pahaa ihmisistä, joita ei tunne edes. Ihan normaalia, että nuoret juhlivat välillä tai viettävät aikaa kavereiden kanssa pikkutunneille. Niin minäkin tein kun olin nuori. Vauva on varmasti ollut hoidossa, että vanhemmat saavat välillä ns. omaa aikaa. Surullinen tapaus, osanotot läheisille.

Ihmisten, jotka tarvitsevat juhlia ja lapsivapaata aikaa varsinkin lapsen ollessa vauva, EI PITÄISI LISÄÄNTYÄ.

Vierailija
20/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo?! Sano ihmeessä kaikki se, mitä voisit heidän vanhempiensakin edessä sanoa. Mitä ihmettä voit päätellä tuon perusteella???

Selkeä merkki vastuuttomuudesta ja epäkypsyydestä. Silloin kun on perheessä vauva ,ei biletetä ja hillutäa aamuyöstä kylillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan