Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuttaisiinko tässä ketjussa suomalaisia tuotteita?

Vierailija
31.07.2022 |

Haluaisin kovasti ostaa lisää kotimaista, vaatteita ja kosmetiikkaa. Tiedän joitain hyviä kauppoja kuten esim. weecos ja puf, joista löytää mm. vaatteita, mutta haluaisin saada tänne sellaisen pitkän ketjun, joka olisi täynnä kaikenkokoisia kotimaisia nettikauppoja ja suosituksia. Koruja, villasukkia, mekkoja, saippuioita.

Onnistuisiko sellainen? Tässä kun siirrytään kohti elokuuta niin JOULUKIN lähestyy ja ketju voisi toimia apuna joululahjojen ostamiseenkin.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
62/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purmon sähkölämmittimet. On hiljaisia mutta parempia käyttöominaisuuksia mikäli haluaa niihin, niin joutuu maksamaan niistä lisää. mm. termostaatin kulma-adapteri, pistorasia liitännän mahdollisuuden yms....

Vierailija
64/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset vihannekset ja liha.

Enää ei suomalaista lohta saa, mutta kotimaista kuhaa ja muikkuja ja ahvenia saa.

Kyllä suomalaiset kasvikset ihan kaikki kesäaikaan on paremman makuisia kuin ulkomaalaiset. Kai se yötön yö tekee niihin taikojaan..

Olen asunut monessa maassa ympäri maailmaa ja jokaisesta olen löytänyt herkullisia vihanneksia. Lähiruoka maistuu sen takia yleensä paremmalta että se on yksinkertaisesti tuoreempaa. Jos suomalaisia vihanneksia alettaisiin kuskaamaan toiselle puolelle maailmaa, ne menettäisivät makunsa.

Vierailija
65/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukka MC kläder är av världskvalitet och säljer bra till höga priser. Få klarar av det.

Hanx är ett annat inhemskt märke som skriver att de tillverkar i Finland. Varorna ser ut att ha ett bra pris/kvalitetsförhållande, men Hanx har jag ingen personlig erfarenhet av.

Vierailija
66/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väre-Pilkki. Mm itsetehtyjä pilkkireppuja kalastusvälineiden lisäksi, kynsikkäitä yms.

Vierailija
67/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotimaista on hyvä. kerran potut vaan oli sisältä tummia täpliä paljon. mut pottuongelmaahan on ollu muillakin nyt?

Vierailija
68/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset vihannekset ja liha.

Enää ei suomalaista lohta saa, mutta kotimaista kuhaa ja muikkuja ja ahvenia saa.

Kyllä suomalaiset kasvikset ihan kaikki kesäaikaan on paremman makuisia kuin ulkomaalaiset. Kai se yötön yö tekee niihin taikojaan..

Olen asunut monessa maassa ympäri maailmaa ja jokaisesta olen löytänyt herkullisia vihanneksia. Lähiruoka maistuu sen takia yleensä paremmalta että se on yksinkertaisesti tuoreempaa. Jos suomalaisia vihanneksia alettaisiin kuskaamaan toiselle puolelle maailmaa, ne menettäisivät makunsa.

Tämä on muuten totta. Onhan niitä super eksoottisia hedelmiäkin, joita ei vielä Suomen kaupoista löydy, mutta jossain tropiikissa pääsee maistamaan.

Suomessakin jos sattuu löytämään metsästä aitoja metsämansikoita niin niiden maku on aivan mielettömän hyvä - vaikka olisi hyviä kasvatettujakin mansikoita poiminut. Villit marjat maistuvat ..villeiltä ja hyviltä!

Muistelen yhtä ohjelmaa, jossa puhuttiin omenoiden jalostamisesta tms. Venäjällä (muistaakseni) oli jokin erämaametsä, jonka uumenissa kasvoi villeinä ikivanhoja lajikkeita, joita tutkijat tutkivat. Alueella oli vaarallista liikkua villien karhujen takia. Ja minä mietin vesi kielellä, millaiselta NE ikivanhat mahtiomenat maistuisivat.

Suositaan siis suomalaista ruokaa ja erityisesti lähellä tuotettua!

Vierailija
69/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankuulut Kumu - rummut on loistavia soittimia.

Vierailija
70/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapuan Kankurit

https://www.lapuankankurit.fi/fi

Täältä ääni Lapuan Kankureille. Sain yli 10 vuotta sitten heidän laudeliinan lahjaksi, ja se ei ole mennyt sitten niin miksikään. Nättejä kuoseja.

Vierailija
71/76 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luomutuotteet hyviä, suomalaiset. Melkein pitää itse kokeilla mikä on hyvä, miellyttävä. Nyt ei ole kyse ruoasta, vaan muut.

Vierailija
72/76 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kaurilansauna.fi/

Tuolla on myös ihania pellavaisia kylpytakkeja. Esim "Keijuntakki"

Vierailija
73/76 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudestani muistan parhaan kotimaisen tuotteen, joka oli isäni omin käsin suomalaisen metsän koivuista minulle sitoma ihan ikioma saunavasta. Taisin olla noin 6-vuotias.

Tämän kotimaisempaa ei mikään tuote voisi olla.

Vierailija
74/76 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö ne oli kaikki?

Vierailija
75/76 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin suklaa on kyllä hyvää!

Vierailija
76/76 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylppärissä lähes pelkästään kotimaisia tuotteita.

XZ Kauraöljy on ihan mahtava sarja meidän perheen pitkille hiuksille!

Vartalonpesuaineena on jo mainittu Lactoline.

Pyykit pestään hajusteettomalla Erisanilla.