Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme viikkoa ryypännyt ja huomenna töihin

Vierailija
31.07.2022 |

Kylläpä teki taas terää rentoutua. Ensi vuonna taas uudestaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulle surkea elämä. Sääliksi käy

Vierailija
2/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppuna sitten taas uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarahat jo vedetty kurkusta alas 😎

Asiaa, jos relasit, sehän on loman tarkotus!

Vierailija
5/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitpi vähän haiskahtaa, mut haittaako tuo mittää.

Vierailija
6/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon juomisesta ois aivan hirveä krapula. Hengenvaarallinen krapula.

Vierailija
7/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonalistalla sulla oli.......?? Kerroppa tok meille. Myö otetaa malliva susta

Vierailija
8/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan ihminen olet?

Vierailija
9/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join aina kokonaan 4 viikkoa, kun olin vakitöissä. Kerran en kyennyt lähtemään vaan jouduin sairaalaan enkä työmaalle ma aamuna loman jälkeen.

Vierailija
10/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin omituista ylpeilyä. Hävettävää. 

Vierailija
11/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä join aina kokonaan 4 viikkoa, kun olin vakitöissä. Kerran en kyennyt lähtemään vaan jouduin sairaalaan enkä työmaalle ma aamuna loman jälkeen.

Moni lopettaa loman katkon kautta. Juuri näihin aikoihin on katkoilla kiireisintä aikaa.

Vierailija
12/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni lopettaa loman katkon kautta. Juuri näihin aikoihin on katkoilla kiireisintä aikaa.

Pitää ottaa ilo irti lyhestä lämmöstä.

Vierailija
13/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatytöllä on kassatytön tyylitaju ja äo sekä pätevyys. Sekin on nykyään katkolla kun ei ole vielä mitään kommenttia uniperista.

Vierailija
14/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni koko loma kanssa ryypätessä. 5 viikkoa. Huomenna sitten töihin. Voi olla että lähden puolenpäivän jälkeen kotiin tissuttelemaan ja sitten loppuviikko etänä.

N30

Vierailija
15/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä rentoutuu mutta työssäjaksaminen huonontuu sitten roimasti. :D Tuntuu varmaan kun joutuis lähtemään töihin suoraan onnettomuuspaikalta jossa jäi tiehöyläkoneen yliajamaksi.

Vierailija
16/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihannoitavaa tossa on?

Pitäisikö sanoa: Olet kova jätkä ??

Juoppo on juoppo. Toivottavasti AP ei perhettä.

Vierailija
17/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Vierailija
18/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan missään muussa maassa leuhkita viinan juomisella/ryyppäämisellä kuin Suomessa. Muutenkin suosittu puheenaihe.

Vierailija
19/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa tosikot ilmottautui loppukommentteihin,avot! Kyllä sitä kuulkaas muuallakin juodaan rankasti. Britit vetää lounaalla olutta ja shotteja, se on brittitapa! Muuallakin juodaan!!

Ei aloittaja puhunut mistään örvelökänneistä kolme viikkoa, oksentaen pönttöön, yrjön jälkeen pullosta lisää.... aika alkkis meininkiä kyllä se, en kunnioita, mutta sopivasti pöhnässä ja relaten, tissutellen grilliruuan kanssa ja hyvässä seurassa... maistellen eri brenkkua, roseeta tai valkkua.....tai noh, ehkä whiskipaukut päälle, so what?

Olisi aloittajan sit ehkä huolestuttava itekin jos tilanne oli kuin alkuun kirjoitin???? Noh, miten oli? Jouduitko vatsahuuhteluun?

Vierailija
20/24 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa tosikot ilmottautui loppukommentteihin,avot! Kyllä sitä kuulkaas muuallakin juodaan rankasti. Britit vetää lounaalla olutta ja shotteja, se on brittitapa! Muuallakin juodaan!!

Ei aloittaja puhunut mistään örvelökänneistä kolme viikkoa, oksentaen pönttöön, yrjön jälkeen pullosta lisää.... aika alkkis meininkiä kyllä se, en kunnioita, mutta sopivasti pöhnässä ja relaten, tissutellen grilliruuan kanssa ja hyvässä seurassa... maistellen eri brenkkua, roseeta tai valkkua.....tai noh, ehkä whiskipaukut päälle, so what?

Olisi aloittajan sit ehkä huolestuttava itekin jos tilanne oli kuin alkuun kirjoitin???? Noh, miten oli? Jouduitko vatsahuuhteluun?

Jatkuvaa juomista vaikka välillä tissuttelet ja grillaat. Lärvät vain joka toinen tai kolmas ilta. Sitä se on kun saa vain ryypätä. Lopulta noin joka viides on alkoholisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi