Ärsyttävimmät näyttelijät!
Kommentit (38)
Aku Hirviniemi
Krista Kosonen
Jessica Alba näyttelee yleensä vain itseään
Justin Timberlake on jokseenkin ärsyttävä niin en viitsisi sen elokuvia katsoa samoin Ashton Kutcher kirjoitinkohan ihan oikein
Vierailija kirjoitti:
Jim Carrey ja sitten se toinen "hassunhauska" miesnäyttelijä, joka on jokaikinen muka hauskassa komediassa mukana. Mikäs helvetti sen nimi nyt olikaan
Tarkoitat varmaan Will Smith. Hän joka kilahti Oscareissa, ihan syystä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Outi Mäenpää, Niina Lahtinen. Näiden suunnaton itserakkaus välittyy jopa tv-ruudun kautta!
Outista tykkään, Niina on ärsyttävä joka paikan höylä.
Janne Kataja kotimaisista, Brendan Fraser ulkomaisista.
Jason Statham ja John Cusack. Mölöjä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Jim Carrey ja sitten se toinen "hassunhauska" miesnäyttelijä, joka on jokaikinen muka hauskassa komediassa mukana. Mikäs helvetti sen nimi nyt olikaan
Steve Carell?
Bruce Willis. Itserakkaus paistaa jokaisessa roolissa.
Kosonen ja Airolat ei nappaa minua.
The Rock oli suosikkipainijani WWEssä mutta näyttelijänä elokuvissa on surkea. Ärsyttää kun pitää nykyään tunkea joka toiseen action elokuvaan.
Brad Pitt ja George Clooneyn laimea tekohuumori ei nappaa sitten yhtään. En ymmärrä miten yksinkertainen saa olla jotta pitää näitä kahta hauskana. Jennifer Anistonin voi laittaa samaan ryhmään.
Laura Birn.
Puhuu monotonisella, hiljaisella äänellä kaikki roolit (joita itse olen nähnyt).
Pahimmat onkin jo mainittu, eli Tom Cruise ja Nicolas Cage. Lisäksi en voi sietää Vin Dieseliä, Dwayne Johnsonia, Schwarzenneggeriä, Johnny Deppiä, Keanu Reevesiä (näyttelijänä, ihmisenä varmaan hyvinkin jees), Ryan Goslingia, Ryan Reynoldsia, mitä näitä yhden ilmeen möllistelijöitä onkaan. Ja tietysti Matthew MacConaghey (?), alrightalrightaaaaaaalright vaan sullekin, dimwit. Juu, ei tule paljon katseltua amerikkalaisia elokuvia.
Laura Birn, samanlainen joka roolissa
Valitettavasti Maria Ylipää sama juttu. Hänestä pidän enemmän laulajana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steve Carell?
Adam Sandler!! yih. Ihmekään, kun nimi unohtunut, karttanut miestä vuoden. Naama tosin ei unohdu, vaikka kuinka koittaisin.
Nicole Kidman, Nicolas Cage ja George Clooney
Mielenkiintoista, miten paljon alapeukkuja on saaneet kaikki postaukset viimeisen tunnin aikana. Ehkä palstan ylläpitäjät voivat vähän katsoa, ovatko kaikki samasta IP:stä. Täysin poikkeuksellista.
Kysyin kerran eräältä viihdetoimittajalta, ketkä ovat vaikeimmat julkkikset. Mainitsi mm. Tiina Lymin. Olin joskus avustajana hänen käsikirjoittamassa tv-sarjassa, ei ottanut meihin minkäänlaista kontaktia vaikka vieressä seisoi. Oli tosi koppavan oloinen akka.