Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti sellaiset perheet, joissa ei oma väki juo kahvia, huomaavat nyt tuon uutuuden kaupoissa!

Vierailija
22.10.2006 |

Tarkoitan niitä Kulta Katriina -annospusseja.

On muutaman kerran tullut juotua kylässä " kahvia" , joka mausta päätellen on ollut avattuna kaapissa puoli vuotta. Toivottavasti tuollaiset tarjoilut siirtyvät historiaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu kuitenkin nuo pienet tavallista kahvia sisältävät annospussit. Jos ei juo kahvia, niin ne on oikein hyviä vierasvaroja. Jos tulee tuttuja, joiden tietää tykkäävän jostain erityisestä, niin sit voi varautua sillä erityisellä, tai käskeä tuomaan tullessaan. Mutta perusvarana aina tavallista.

Vierailija
22/27 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään yhtä nopeasti, mutta kyllä pitkään avattuna olleen liptonteen tunnistaa... Valitettavan usein teepussit kaivetaan jostain kaapinnurkasta.

Vierailija:

kelpaa.

Moni moittii kahvinjuojia teetarjoilusta, mutta on pikkusen eroa tarjota teetä, joka ei vieraalle kelpaa kuin kahvia, joka on seissyt ½ vuotta ja ylikin väljähtymässä kaapissa. En mä kahvivieraana ala valittamaan siitä, että onko Juhla Mokkaa tarjoilla vai mahdollisesti Saludoa, vaikka kotona ainoastaan tuota Juhla Mokkaa juonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvä juttu kuitenkin nuo pienet tavallista kahvia sisältävät annospussit. Jos ei juo kahvia, niin ne on oikein hyviä vierasvaroja. Jos tulee tuttuja, joiden tietää tykkäävän jostain erityisestä, niin sit voi varautua sillä erityisellä, tai käskeä tuomaan tullessaan. Mutta perusvarana aina tavallista.

Vierailija
24/27 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tietenkään yhtä nopeasti, mutta kyllä pitkään avattuna olleen liptonteen tunnistaa... Valitettavan usein teepussit kaivetaan jostain kaapinnurkasta.

Vierailija
25/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en juo kahvia niin keitän yleensä kaameaa myrkkyä tai sellaista joka näyttää lähinnä teeltä.

Minulle käy monesti kylässä niin että kysytään juonko kahvia ja kun sanon että en niin kahvi tulee eteen kuitenkin. Kai sitten lähes kaikki juovat kahvia ja ihmiset ovat tottuneet vain vastaukseen kyllä eivätkä kuuntele vastausta.

En pidä myöskään teestä.

Vain kylmistä juomista. Jos talon emäntä antaa vaihtoehdoiksi vain teen ja kahvin niin juon yleensä jompaa kumpaa. En kehtaa kysellä muuta.=)

Vesikin kelpaisi mutta olen huomannut että jos en kelpuuta teetä enkä kahvia niin ihmiset ovat noloinan kun ei ole muuta. Helpoimmalla pääsee kun ottaa van mitä tarjotaan.

Vierailija
26/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset, vetoan teihin, jos ette itse juo teetä niin miksi silti pitää rankaista teenjuojia Liptonin kusella?

Vierailija
27/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes kahvinkeitintä. Meillä tarjotaan vieraille joko teetä tai sitten mehua tai limskaa.

Itse en juo todellakaan mitään kuumaa. En teetä, en kahvia, en mehua enkä kaakaota. Kahvi ei sovi mulle, maha tulee kipeäksi ja paha olo. Ja muista tulee melkein oksennus (en ole koskaan tykännyt kuumasta juotavasta). Tykkään kyllä jääteestä, kylmästä kaakaosta ja tavan mehusta.