Lapsi rikkoi uuden miesystäväni iPhonen, nyt ei enää halua olla tekemisissä kanssani :(
Uusi miesystäväni tuli käymään meillä ja juteltiin siinä kaikenlaista ja emme huomanneet kun 4v tyttäreni otti tämän miehen puhelimen sohvalta (olimme tällöin keittiössä). Oli sitten hakannut sitä seinään ja lopulta oli rikkonut.
Mies suuttui ja lähti sanomatta sanaakaan.
Kommentit (68)
Toivotavasti äijä tekee sinusta lasun, kun et huolehdi lapsestasi vaan kuihuttelet keittiössä random ukkoja sänkypuuhiin.
Yritti luonto visalla maksaa puhelimeni
Terv: Entinen miesystävä jonka puhelimen lapsi rikkoi
Mun 4v jos saa käsiinsä puhelimen, se alkaa näprätä sitä ja ottaa valokuvia tms. mitä nyt pystyy ilman pääsykoodia. Tietää vallan hyvin ettei puhelimia heitellä tai pudotella tai hakata millään, mutta en toisaalta voisi olla huomaamatta jos lapsi hakkaa seinää jollakin. Tarina kuulostaa erittäin epäuskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Toivotavasti äijä tekee sinusta lasun, kun et huolehdi lapsestasi vaan kuihuttelet keittiössä random ukkoja sänkypuuhiin.
Tein ruokaa, enkä todellakaan ollut aikeissakaan mennä tekemään petipuuhia miehen kanssa kun lapsi kotona :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai korvaat?
Joo tietenkin, mutta maksaa ihan hemmetisti. 1650€ :0 (iPhone 13 pro max kyseessä)
Ap
Kotivakuutus?
Olin vain kaljaa ottamassa keittiössä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä on lapsesi isä?
Kuoli 2 vuotta sitten onnettomuudessa.
Ap
Jos oot vieraan luona niin en kyll kännykkääni jätä minnekkään sohvalle tms. Et paremmi ois kandennu keksiä tarinasi.
Ap varmaa rikko itse sen puhelimen ja päätti keksiä tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo mene vakuutukseen?
Kyllä, kotivakuutus korvaa omavastuun ylittävän osan, mutta miten ap sen tietäisi kun on lapsi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tarinan epäuskottavin kohta ei ole se, että neljävuotias hakkaisi puhelinta seinään vaan se, että mies olisi muka jättänyt puhelimen sohvalle.
Mikä siinä on ihmeellistä? Minäkin monesti kylässä ollessani jätän puhelimen sohvalle, jos menen vaikka syömään tai vessaan.
Vain jos sohva on ainut huonekalu. Nistejäkö sun tutut on?
Mihin se puhelin sitten jätettäisi ellei sohvalle?
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vieraan luona niin en kyll kännykkääni jätä minnekkään sohvalle tms. Et paremmi ois kandennu keksiä tarinasi.
Kyllä minä vaan, jos itsekin sohvalla istun ja miksi en jättäisi.
Jos tämä tarina pitäisikin paikkaansa niin ymmärrän miesystävää hyvin. Miksi hän haluaisi jatkaa suhdetta, jos pitäisi sitten sietää lasta joka tahallaan rikkoo tavaroita? Tuskin jäisi viimeiseksi. T. Äiti itsekin
Ei muuta kuin vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöösi, ap. Omavastuun maksat itse ja luurin hankintahinnasta tehdään ikävähennys.
Äijällä on tietenkin kuitti tallessa luurista? Jos ei ole, varautukoon selvittämään, ettei se ole pöllitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vakutus ei korvaa laitteen huolimattoman käsittelyn aiheuttamia vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tarina pitäisikin paikkaansa niin ymmärrän miesystävää hyvin. Miksi hän haluaisi jatkaa suhdetta, jos pitäisi sitten sietää...
...naista, joka ei osaa vahingon sattuessa toimia aikuismaisesti ja hakea vakuutuskorvausta.
Toki äijällä itsellään on vakuutus, jos ei ap:llä ole.
Wishiltä kopio iphone sille, ei huomaa eroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tarinan epäuskottavin kohta ei ole se, että neljävuotias hakkaisi puhelinta seinään vaan se, että mies olisi muka jättänyt puhelimen sohvalle.
Mikä siinä on ihmeellistä? Minäkin monesti kylässä ollessani jätän puhelimen sohvalle, jos menen vaikka syömään tai vessaan.
Vain jos sohva on ainut huonekalu. Nistejäkö sun tutut on?
Mihin se puhelin sitten jätettäisi ellei sohvalle?
Pöydälle. Johonkin mistä sitä ei pentu saa ja mihin ei rysähdetä perce edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vakutus ei korvaa laitteen huolimattoman käsittelyn aiheuttamia vahinkoja.
No kyllähän korvaa, suurin osa puhelinvahingoista johtuu juuri huolimattomasta käsittelystä. Vaikkapa pudottamisesta.
Jätät lapsen ruokkimatta kunnes puhelin korvattu. Oppii lapsi tavoille.