Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olenko roskaruokakoukussa?

Vierailija
31.07.2022 |

Käyn usein hakemassa töistä tullessa jonkin roskaruoka-aterian välipalaksi. Siis kebabia tai pizza tai jotain välipalaksi. Syön aamupalan, lounaan ja illalla myöhemmin päivällisen ja sitten vielä iltapalaa, mutta hirveä nälkä monesti iltapäivällä ja hyvin mahtuu mahaan kolme isoa lämmintä ateriaa useampana päivänä viikossa.

Tätä on jatkunut jo useamman kuukauden. Olo on turvonnut ja väsynyt ja painoa on tullut monta kiloa lisää. En ole mikään keijukainen ollut ennenkään, mutta nyt olen ihan uusilla lukemilla.

Mikä neuvoksi? Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis mieli big mac

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko sinulle jotain niihin aikoihin kun ruokahalu alkoi kasvaa?

Vierailija
4/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo olis se ettet osta sitä roskaruokaa niin et lihoa, mikä kysymys toi nyt edes on, kasvaako ne läskit myös sinne aivoon kun lihavat kysyy miten laihduttaa vaikka se on yksinkertaisesti et syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
5/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi ennen töistä lähtöä syödä joku välipala, esm. jogurtti ja hedelmä tms. Niin ei olisi sitten kova nälkä töistä lähtiessä ja pakko poiketa pikaruoalle. Ja/tai syödä tukevampi lounas.

Vierailija
6/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä itellä ainakin lähtee mässäily lapasesta.. :/ Ei auta kuin ottaa itseä niskasta kiinni ja alata kokkaileen itse ruuat.

Vierailija
7/7 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten nälkäkuoleman partaalla minun pitäisi olla että voisin ajatelakkaan kenabin syömistä. Hrrr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme