Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun olisi rahaa muttei sille mitään käyttöä?

Vierailija
31.07.2022 |

Pankkitili pursuilee yli ja tarvitsen kohta toisen. Rahaa olisi mutta en keksi sille mitään käyttöä. Olisi kiva käydä jossain matkoilla ja festareilla, mutta nuoruuden kaverit ovat perheytyneet ja elävät jotain hemmetin ruuhkavuosia. Yksin ei huvita lähteä minnekään ja vapaat kuluvat suoratoiston ääressä. Ravintolassakin tulee vain paha mieli, kun näkee rakastuneita pariskuntia ja iloisia kaveriporukoita. Ehdotuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi sijoittaminen?

Sioita Finnairiin. Takuulla isot rahahuolet pienenee.

Vierailija
22/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku kallis harrastus, sellainen sosiaalinen, jossa voit tutustua toisiin rikkaisiin. Sitten lähdet jonkun uuden, rikkaan ystävän kanssa ökymatkalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, osta talo väh. miljoonalla, uusi auto ja uusi huvila.

En halua autoa, en pidä ajamisesta. Mulla on itse asiassa jo nyt vähän liikaa tilaa. Ostin ison asunnon sillä ajatuksella, että voisi pitää illanistujaisia ja muita, mutta ei kellään ole aikaa tulla.

Ap

Vierailija
24/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaaja kirjoitti:

Jos tykkäät reissata niin ehdottomasti ryhmämatkalle ja otat sieltä yhden hengen huoneen niin saat yksityistäkin.Muutenhan kuljetaan ryhmässä.Esim.matkatoimisto Mandata Travel järjestää kaikenlaisilla mielenkiintoisia ryhmämatkoja vaikka Himalaljalle patikoimaan tai Andeille, vaikka mihin.

ohjattiin eikä yksin matkustus näillä ohjatuilla matkoilla ole ongelma.Päinvastoin tutustuu uusiin ihmisiin.eikä ollut mainospuheissa.

Elä jää kotiin kököttämään, kun rahaakin kerran on.

Tämä voisi olla tutustumisen arvoinen juttu. Kiitos vinkistä!

Ap

Vierailija
25/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue Luonnonperintösäätiötä tai perusta itse luonnonsuojelualue, jonka voit nimetä haluamallasi tavalla. Oma ELY-keskus osannee auttaa asiassa. Teet suomalaiselle luonnolle hyvän teon ja saat nimesi historiankirjoihin! Myös Tuulispää ja vastaavat eläintensuojeluun keskittyneet tahot kaipaavat tukea, jos eläinsuojelu on sydäntäsi lähellä. Myös syöpätutkimus voisi olla oikein hyvä lahjoituskohde ja siitä ehkä hyötyisit joskus itsekin.

Vierailija
26/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kympin seteleitä.

Mene heittelee niitä.

Mieluummin kahden euron kolikoita, riittää paljon pidempään.

Vierailija
27/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tue Luonnonperintösäätiötä tai perusta itse luonnonsuojelualue, jonka voit nimetä haluamallasi tavalla. Oma ELY-keskus osannee auttaa asiassa. Teet suomalaiselle luonnolle hyvän teon ja saat nimesi historiankirjoihin! Myös Tuulispää ja vastaavat eläintensuojeluun keskittyneet tahot kaipaavat tukea, jos eläinsuojelu on sydäntäsi lähellä. Myös syöpätutkimus voisi olla oikein hyvä lahjoituskohde ja siitä ehkä hyötyisit joskus itsekin.

Ideana alku hyvä, mutta ELY-keskus on turha verorahasyöppö. Luonnonsuojelualuetta parempi voisi olla kannattamattomien pientilojen osto ja muuttaminen metsäosuuskunnaksi, jonka voisi testamentata valtiolle.

Vierailija
28/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu, jos rahaa kerta on.

Vierailija
29/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi terapiaan? ;)

Vierailija
30/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa ongelmaa tosin ei mulla sitä rahaa niin älyttömästi ole, mutta kuitenkin enemmänkin voisi käytellä jos vaan keksisi mihin. Hyvä asunto ja auto jo on. Mullakin tuo että olen sinkku eikä yhtään ihmissuhdetta, enkä minäkään oikein pidä esim. matkustelusta tai "paremmissa" ravintoloissa, teattereissa tms. käynnistä yksin. Mökkeily yksin se vasta yksinäinen ja surullinen ajatus onkin joten mökkiäkään ei tee mieli. Samoin purjehtiminen, siitä joskus haaveilin mutta en minä yksin halua. 

Vierailija
31/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoudu, jos rahaa kerta on.

Miksi? Pidän työstäni ja se antaa mulle mielekästä tekemistä päiviin.

Ap

Vierailija
32/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut rahoistani eniten irti, kun olen käyttänyt niitä olemalla mukava. Olen esimerkiksi tarjonnut ravintola- ja baari-iltoja vähävaraisemmille pikkuveljelleni ja -siskolleni.

Vierailija
33/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut rahoistani eniten irti, kun olen käyttänyt niitä olemalla mukava. Olen esimerkiksi tarjonnut ravintola- ja baari-iltoja vähävaraisemmille pikkuveljelleni ja -siskolleni.

Minäkin mielelläni tarjoaisin ystävilleni kaikkea, mutta heillä ei ole koskaan aikaa.

Ap

Vierailija
34/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku elätiksi asuntoosi.

Vierailija
35/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa ongelmaa tosin ei mulla sitä rahaa niin älyttömästi ole, mutta kuitenkin enemmänkin voisi käytellä jos vaan keksisi mihin. Hyvä asunto ja auto jo on. Mullakin tuo että olen sinkku eikä yhtään ihmissuhdetta, enkä minäkään oikein pidä esim. matkustelusta tai "paremmissa" ravintoloissa, teattereissa tms. käynnistä yksin. Mökkeily yksin se vasta yksinäinen ja surullinen ajatus onkin joten mökkiäkään ei tee mieli. Samoin purjehtiminen, siitä joskus haaveilin mutta en minä yksin halua. 

Täällä samanmoinen, vailla kumpparia.

Vierailija
36/47 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaaja kirjoitti:

Jos tykkäät reissata niin ehdottomasti ryhmämatkalle ja otat sieltä yhden hengen huoneen niin saat yksityistäkin.Muutenhan kuljetaan ryhmässä.Esim.matkatoimisto Mandata Travel järjestää kaikenlaisilla mielenkiintoisia ryhmämatkoja vaikka Himalaljalle patikoimaan tai Andeille, vaikka mihin.

ohjattiin eikä yksin matkustus näillä ohjatuilla matkoilla ole ongelma.Päinvastoin tutustuu uusiin ihmisiin.eikä ollut mainospuheissa.

Elä jää kotiin kököttämään, kun rahaakin kerran on.

Tämä voisi olla tutustumisen arvoinen juttu. Kiitos vinkistä!

Ap

lisävinkki : Olympia matkatoimisto ja Toiviomatkat( tosin uskontosävyyteiset Israelin matkat, mutta Jerusalem ja Kuollut meri hieno paikka kokea kerran elämässä)

Se reissaaja

Vierailija
37/47 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/47 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki tilillä rahat ei koskaan pursua yli. Mikä sinulle suurta tilläsi raha. Voi kuule olla monelle ihan olla taskuraha tälläkin kirjoittajille!Sillä jolla oikeasti on rahaa ! Todella ei nimettömänäkään tällä sillä leveile,ei ole mitään syytä!Eikä aikaa tällä edes kirjoittaa, koska raha tuo mahdollisuuksia mielin määrin!

9 999 999 999 999 999 oli ainakin aikanaan maksimi mitä sai/ pystyi olemaan tilillä. Tai 99 999 999 999 999,99. Jommin kummin kuites. 16 ysiä siis.

Lisäksi jos käyttötilillä pitää "liikaa" rahaa, niin siitä joutuu maksamaan paljon kk-maksuja pankille. Lasketaan prosenteissa ne kulut.

Vierailija
39/47 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyyskohteita kannattaa tsiikailla.

Miksi? Millä tavalla se vaikuttaa mun elämään?

Ap

Mitään ei ole tehtävissä, tämän kommenttisi perusteella. Olen pahoillani.

Vierailija
40/47 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku uusi harrastus, sellainen jossa voi tutustua uusiin ihmisiin ja jota voi vaikka käydä sitten porukalla matkoillakin harrastamassa. Esimerkiksi golfiin tai pyöräilyyn saa uppoamaan ihan niin paljon rahaa kuin haluaa ja niiden varjolla voi käydä hienoissa paikoissa.