Mitä tehdä, kun olisi rahaa muttei sille mitään käyttöä?
Pankkitili pursuilee yli ja tarvitsen kohta toisen. Rahaa olisi mutta en keksi sille mitään käyttöä. Olisi kiva käydä jossain matkoilla ja festareilla, mutta nuoruuden kaverit ovat perheytyneet ja elävät jotain hemmetin ruuhkavuosia. Yksin ei huvita lähteä minnekään ja vapaat kuluvat suoratoiston ääressä. Ravintolassakin tulee vain paha mieli, kun näkee rakastuneita pariskuntia ja iloisia kaveriporukoita. Ehdotuksia?
Kommentit (47)
seksitreffit piste fi
ajattele sitä hyväntekeväisyytenä
Pidä tilillä, matka, katso viihtyisä asuinpaikka, anna jollekin köyhälle 300e kuussa, kirjatilaukset, sisustus, tulevaisuutta varten kulta-ja hopeaharkot pankkiin, hanki pari taulua tai rakennuta talviasuttava mammuttihirsimökki vesinäkymällä turvallisuus huomioiden.
Mä voin ottaa, jos sulla on ylimääräistä.
Hyväntekeväisyyskohteita kannattaa tsiikailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Millä tavalla se vaikuttaa mun elämään?
Ap
Minulla taasen on ensiasuntoon säästäminen päällä. Toivoisin pääseväni vaihtamaan samalla paikkakuntaa nykyistä rauhallisempaan, lähemmäs perhettä. Joudun kuitenkin säästämään vielä kauan tätä kaukaista unelmaa varten. Voit avustaa vaikkapa minunkaltaista!
Mukava ongelmahan sinulla on - voit vaikka kokeilla monia eri harrastuksia, jotka vaativat välineitä ja jäsenyysmaksuja. :)
Anna ylimääräiset minulle, tarvitsen niitä kipeästi.
Pankki tilillä rahat ei koskaan pursua yli. Mikä sinulle suurta tilläsi raha. Voi kuule olla monelle ihan olla taskuraha tälläkin kirjoittajille!Sillä jolla oikeasti on rahaa ! Todella ei nimettömänäkään tällä sillä leveile,ei ole mitään syytä!Eikä aikaa tällä edes kirjoittaa, koska raha tuo mahdollisuuksia mielin määrin!
Käy kympin seteleitä.
Mene heittelee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Millä tavalla se vaikuttaa mun elämään?
Ap
Saat siitä hyvän mielen, mikä selvästi puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Sijoita johonkin tuottavaan.
Minä olen harrastellut osakesijoittelua. Kaikki ylimääräiset rahat on laitettu pörssiosakkeisiin. Ei ole loppunut kesken eli vielä niitä riittää myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi sijoittaminen?
Tätä jo teenkin, mutta se ei poista tyhjyyden ongelmaa.
Ap
Jos tykkäät reissata niin ehdottomasti ryhmämatkalle ja otat sieltä yhden hengen huoneen niin saat yksityistäkin.Muutenhan kuljetaan ryhmässä.Esim.matkatoimisto Mandata Travel järjestää kaikenlaisilla mielenkiintoisia ryhmämatkoja vaikka Himalaljalle patikoimaan tai Andeille, vaikka mihin.
ohjattiin eikä yksin matkustus näillä ohjatuilla matkoilla ole ongelma.Päinvastoin tutustuu uusiin ihmisiin.eikä ollut mainospuheissa.
Elä jää kotiin kököttämään, kun rahaakin kerran on.
Mulla on sama ongelma. Rahaa on, töitä ei tarvitse tehdä, mutta inhoan tuhlaamista. Olen kyllä matkustellut. Olen availlut pankkitilejä Ranskaan ja Italiaan, mutta hulluinta on se, että noissa maissa on tosi pienet limiitit luottokorteilla - nippanappa saa yhden matkan maksettua. Sveitsiinkin avasin tilin, mutta luottokorttia ei ulkomailla asuva saa. Tai sai, mutta ainoastaan kauppaketjun pankkiin (Migros).
Miksi et halua matkustaa yksin? Saavuin juuri matkalta Ranskasta jossa nussin useita miehiä. Yksi vei minut kotiinsa maalaiskylään viinitilojen keskelle. Oli aivan täydellinen loma! Ensi kesänä uudestaan seksimatkalle Eurooppaan.
Ap, osta talo väh. miljoonalla, uusi auto ja uusi huvila.
Vierailija kirjoitti:
Sijoita johonkin tuottavaan.
Miks helkkarissa kun nyt on jo tarpeeksi. Olet ahne pska
anna mulle