Onko epäkohteliasta mennä toisten koteihin ilman sukkia siis paljailla jaloilla näin kesäaikaan?
Kommentit (20)
On. Täällä ei kukaan kävele ilman sukkia, eikä varsinkaan vieraat hikijalat.
Voi olla. Jalkasuojat tai sukat mukaan laukkuun, pussiin? Entä pesuaine, huuhtelu ja pyyhe. Riippuu onko lattia juuri pesty vai likainen.
Jalkasieni on hyvin tarttuva. Oksettaa, jos joku muu kuin oma perhe kävelisi ilman sukkia kodisani.
Sisäkengät, tossut tai sukat mukaan kylään. Inhottais, jos joku tassuttelis paljasjaloin mun kodissa.
No hyi helkkari, en mä ainakaan astuisi vieraille lattioille paljasjaloin.
Riippuu minkä näköiset ja kuinka terveet jalat sinulla on.
En ikinä menisi paljain jaloin kenenkään kotiin. Sukat mukaan laukkuun. Miehet voivat laittaa taskuun.
Minusta paljaat jalat on ällöttäviä. Olisi epäkohteliasta. Ja ällöttävää.
Karmeen näköiset paljaat jalat sekä miehellä että naisella. Aika juntti on, jos toisen huushollissa kulkee paljain jaloin.
Epäkohteliaisuuden lisäksi se voi olla seksuaalista häirintää.
Normalt folk har skor på fötterna. Nordbor är konstiga. Något av det mest komiska man ser är folk i kostym som går strumpfota inomhus.
Flipflops på sommaren.
Vierailija kirjoitti:
Minusta paljaat jalat on ällöttäviä. Olisi epäkohteliasta. Ja ällöttävää.
!!!
Totta kai on epäkohteliasta. Paljaista jaloistahan jää jäljet lattiaan!
Jos et ole ihan pieni lapsi, niin on epäkohteliasta.
Sukat ainakin itse otan aina mukaan.
pitkät kontio saappaat jalkaan vaan kyläänkin
pysyy sukkamehut siellä
Enemmän mua häiritsi se, että henk.koht.avustaja tallusteli mun juuri imuroiduilla ja pestyillä lattioilla sandaalit jaloissa.
Mikä into joillakin on kävellä toisen kotiin kengät jalassa? Ei eletä USA:ssa, joten kengät eteiseen, kiitos.
En käytä kesäisin sukkia. Juhlissa on kengät, muuten jos kyläilen niin paljain jaloin.