Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa? Kerro!

Vierailija
31.07.2022 |

- Kyvytön sitoutumaan arkeen; ammatti freelancer muusikko
- Ei reagoi mitenkään kun puhun tunteistani; ei kysy lisää, ei palaa aiheeseen itse, on jotenkin vaan tyhjä
- Aloitekyvytön; ei saa aloitettua asioita. Mielummin haahuilee. Mutta jos ja kun aloittaa (yleensä ulkopuolisesta paineesta johtuen)- tekee yleensä loppuun hyvin
- Hakeutuu omiin oloihinsa mieluiten; tykkää valvoa itsekseen
- Ei ota vastuuta ympäristöstä ilman huomauttamista; ei näe epäkohtia; likaa, sotkuja, remonttia kaipaavia kohtia
- Ei ole ikinä ilmaissut rakkautta tai huolenpitoa - jättää minut oman onnen nojaan jatkuvasti; sanoo rakastavansa. Ei illallisia, yllätyksiä, ei mitään extraa 20-vuoteen.
- Alkoholi, riippuvuusongelmat; on ollut alkoholista riippuvainen. Vähentänyt huomattavasti, mutta ei ikinä kohdannut ongelmansa juuri syitä. Ei absolutisti edelleenkään.
- Mukautuva; tekee mitä ehdotan
- pyytelee koko ajan anteeksi, mutta ei aidosti näe mistä mikäkin johtuu
- kiltti, mutta myös hyvin passiivisagressiivinen

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että hän vain puutunut elämään ja rutiineihin. Aika tavallinen tarina.

Vierailija
22/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flegmaattinen introvertti. Välinpitämätön.

Olipa luonne ja piirteet mitkä hyvänsä, ei elämää tarvitse laittaa ranttaliksi.

Toki muusiikon myöhäisillan keikat voivat haastaa säännöllistä rytmiä.

Keskustelua asioista. Ei ne tule kohdatuiksi vaikenemalla ja pakenemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

freelancer muusikko

Ja tällaisille suominaiset jakelevat persettä kun saman aikaan valtava määrä kunnollisia, suoraselkäisiä ja hyviä miehiä ei löydä millään kumppania. 😂

Vierailija
24/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nuoruudelta, boheemi vähän ja alkoholi? Tekee omat hommansa, muttei ehdi huomata kaikkea vielä? Älä moiti, kirjoita paperille jos on jotain huomioitavaa. Mutta hän tekee omat listansa itse jos tekee. Sopisiko joku toinen paremmin, jos kaipaat tunnekontaktia ja keskustelua?

Vierailija
25/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit juuri lyhyesti Suomimiehen. Ei mitään lisättävää.

Jep. Aivan tyypillinen itsekäs suomalaismies. Extravaikeampaa normaalista suhteesta tekee tuo muusikkous. Hän on taiteileva haihattelija.

Ja läheisriippa nainen joka odottaa ja odottaa että toinen muuttuisi että vihdoin saisi suhteelta sen minkä haluaa.

Yleensä suhteista halutaan myös saada irti jotain, eikä vaan antaa, antaa ja antaa.

Vierailija
26/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla tietomäärällä ei voi antaa diagnoosia miehestä, mutta parisuhteesta voi. Toihan on täysin naurettavaa. Miksi tyydyt tuohon? No, et haluaisi tyytyä, mutta jatkat suhdetta. Miksi? Mies ei tule muuttumaan yhtään paremmaksi. Onko elämäsi nyt parasta mahdollista? Multa tollanen mies lentäisi yli laidan aika vikkelään. 

Vierailija
27/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dissosiaatiohäiriö?

Mitää?? :DDD Tuo ei todellakaan ole dissosiaatiohäiriö.

Millä perusteella? Minulla on dissosiaatiohäiriö ja olen toisinaan juuri tuollainen haahuilija, johon ei saa mitään kunnon yhteyttä.

Vierailija
28/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti?

Vierailija
29/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nyt oikeasti kiinnostaa niin en ole ollut itsekään täydellinen. Minulla on hankala perhetausta ja olen luullut että minun arvoni on riippuvaista siitä että minun pitää huolehtia muista ihmisistä. Olen hoitanutkin lapset ja kodin hyvin. Vasta viime vuosina olen havahtunut siihen että mitäs minä sitten. Kuka minusta huolehtii. Olen puhunut tästä miehelleni ja alkanut näkemään hänen ongelmansa jotenkin itseni ulkopuolelta. Ennen eroa koen tärkeäksi ymmärtää mikä on mitäkin.

Ap

Vierailija kirjoitti:

Tolla tietomäärällä ei voi antaa diagnoosia miehestä, mutta parisuhteesta voi. Toihan on täysin naurettavaa. Miksi tyydyt tuohon? No, et haluaisi tyytyä, mutta jatkat suhdetta. Miksi? Mies ei tule muuttumaan yhtään paremmaksi. Onko elämäsi nyt parasta mahdollista? Multa tollanen mies lentäisi yli laidan aika vikkelään. 

Vierailija
30/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dissosiaatiohäiriö?

Mitää?? :DDD Tuo ei todellakaan ole dissosiaatiohäiriö.

Millä perusteella? Minulla on dissosiaatiohäiriö ja olen toisinaan juuri tuollainen haahuilija, johon ei saa mitään kunnon yhteyttä.

Miehen käytös ei todellakaan vastaa dissosiaatiohäiriön oirekuvaa. Flegmaattisuus ja "haahuilu" ovat ihan normaaleita piirteitä. Dissosiaatiohäiriötä sairastavana tietäisit kyllä, kuinka sairaus oikeasti vaikuttaa arkeen ja ihmissuhteisiin.

T. Dissosiaatiohäiriötä sairastava

Vierailija
31/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli nyt oikeasti kiinnostaa niin en ole ollut itsekään täydellinen. Minulla on hankala perhetausta ja olen luullut että minun arvoni on riippuvaista siitä että minun pitää huolehtia muista ihmisistä. Olen hoitanutkin lapset ja kodin hyvin. Vasta viime vuosina olen havahtunut siihen että mitäs minä sitten. Kuka minusta huolehtii. Olen puhunut tästä miehelleni ja alkanut näkemään hänen ongelmansa jotenkin itseni ulkopuolelta. Ennen eroa koen tärkeäksi ymmärtää mikä on mitäkin.

Ap

Vierailija kirjoitti:

No, mulla samantyyppinen tausta. Herääminen tuli 25-vuotiaana. Ei siinä auttanut kuin lempata sen hetkinen kihlattu mäkeen, koska hänelle ei tullut mitään heräämistä. Sen jälkeen etsin paremman ihmissuhteen ja parempia ihmissuhteita ja paransin elämääni muutenkin.

Vierailija
32/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Ja erityisesti että tajusit näitä kuvioita jo noin nuorena!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija kirjoitti:

No, mulla samantyyppinen tausta. Herääminen tuli 25-vuotiaana. Ei siinä auttanut kuin lempata sen hetkinen kihlattu mäkeen, koska hänelle ei tullut mitään heräämistä. Sen jälkeen etsin paremman ihmissuhteen ja parempia ihmissuhteita ja paransin elämääni muutenkin.

Vierailija
33/50 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija kirjoitti:

"Lempata se ukko mäkeen", "ukko luiskaan", "sian jättö" ym. Mitä nää lauseet kertoo av:n suomalaisnaisista?

Vierailija
34/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija kirjoitti:

"Lempata se ukko mäkeen", "ukko luiskaan", "sian jättö" ym. Mitä nää lauseet kertoo av:n suomalaisnaisista?

Nooo, oon se, joka lemppasi kihlattunsa. Siihen nähden, että se oli henkisesti väkivaltainen narsisti, jonka jättämistä piti tarkkaan suunnitella, että miten sen tekee turvallisesti, jotta vahingot omalle terveydelle ja omaisuudelle olisivat minimaaliset, tuo on aika kauniisti sanottu. Etenkin kun tarkemmin ajateltuna verbi on väärä, en häntä lempannut vaan vuosia yritin hartiavoimin tehdä töitä suhteemme eteen. Mutta kaiken halveksunnan ja ylenkatseen kyllä ansaitsee tuo mies, joka vei terveyteni useammaksi vuodeksi. Suomalainen on. 

Vierailija
35/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali basistihan tuo on.

Vierailija
36/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikot on staroja, katso taivaalle, kun on pimeää ja pidä etäisyys.

Vierailija
37/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? No, ero voi parantaa tilannetta. Mies saa tilaisuuden tutusta lapsiinsa jos haluaa ja myös sitä omaa haahuiluaikaa.

Vierailija
38/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on jokin viehättänyt sinua ja vetänyt puoleensa. Olet vain silloin unohtanut selvittää onko hän aviomiesainesta. Ei tunnu olevan, eikä varmasti tuosta muutu. Joko siedät ja nautit mahdollisista hyvistä puolista, tai sitten etsit uuden ja paremman.

Vierailija
39/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
40/50 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just se jännä taiteilijarenttu, joka saa sun pöksyt märäksi.

Jos se muuttuisi, dumppaisit sen, ja etsisit uuden jännän hoivaprojektin tilalle.

Pitää olla rehellinen itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi