Pyysin miestä tuomaan jotain ihanaa makeaa kahvipöytään, oli ottanut Xtra-kääretortun
Halvinta mahdollista kuraa, miten voi olla niin tyhmä!
Kommentit (34)
Mun mies on juuri tuollainen. Siksi harvemmin pyydän tuomaan mitään, jos pitää olla vieraille. Ostaa nimenomaan muille tulevat sitä halvinta paskaa. Hävettää, mutta olenkin siitä syystä alkanut hoitamaan tarjoilut ihan itse.
Tyhmintä tässä on se, että meillä ei olisi niin pennin päälle mitä tarjottavaa ostetaan vieraille. Minusta on hyvä elää arjessa säästeliäästi ja säästää ja sijoittaa. Mutta yhteensä 5500€ nettotuloilla olisi kyllä varaa ostaa kylään tuleville tai tuomisiksi jotain muuta kuin extran halvimpia ja huonompia tuotteita. Kertoo minusta siitä miten paljon arvostaa toisia ihmisiä, jos heille tarjoaa vain halvinta, vaikka olisi varaa ihan tavallisen hintaiseenkin. Ei tarvitse olla mitään luksusta.
Mies on elänyt todella köyhän lapsuuden. Itse olen taas ihan keskiverrosta keskiluokkaisesta perheestä. Ero tulee ehkä tästä.
Älkää heti moittiko miestä jos ei ollut ostos sopiva.
Jos minä laitan miehen asioille joka ei juokse jatkuvaan kaupoissa eikä
osta jotain määrättyä juttua niin kirjoitan ihan lipun tai sanon tarkkaan
mitä haluan. Ei miehet varmaan osaa silleen tutkia kaikkea kuin naiset.
Ja tuo on niin pikku juttu että siitä ei tarvii numeroa tehdä.
Kerro ensi kerralla että et halua X-tra tuotteita vaan vaiikka Marianne kääretorttu esi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olis pitänyt kertoa tarkemmin mitä toivot, toinen ei voi osata lukea ajatuksia.
Kyllä se nyt pitää tietää itsekin, ettei tuo mitään bulkkipaskaa.
Hae seuraavalla kerralla itse. Mies kuitenkin toi pyydetysti jotain makeaa. Sitä ei oltu silloin tarpeeksi tarkasti määritelty, jos tuo ei kelvannut.
Oikeesti. Jos itse pyydät miestä tuomaan jotain makeaa ja hän tuo, niin sä rupee kiukuttelee siitä kuin kakara. On taas maailmanluokan ongelmat. Pitkää pinnaa ja tsemppiä miehellesi.
Olen itse mies ja erittäin kultivoitunut makean kuluttaja. Osaisin tuoda ap:lle jotain oikeasti hyvää ja laadukasta. Match made in heaven?
Käy itse kaupassa kun kerran tiedät paremmin, ukkosi toi ihan piruuttaan tuon kääretortun koska ei jaksa raahata sokeriroskaa sinun mielijohteiden takia
Miehesi on narsisti ja mieslapsi. Jss! Saitko haluamasi reaktion?
Säästäväinen mies on helmi. Sokerista ja lisäaineista ei kannata maksaa ylihintaa.
Mä olisin tuonut sulle Marie-keksejä. Koko pötkön.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden herkku, Fazerin Carnival-keksit, eri värejä ja kuvioita.
Älä vaan sano ääneen mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää pötköttää.
Ehkä mies yritti vihjata että ihanaa makeaa on syöty jo riittävästi. Laihduta.
Luulis sun jo oppineen ite menemään sinne kauppaan.
Kun herkkuhetkiä on harvemmin, voi panostaa LAATUUN eikä tarvitse ottaa halvinta mahdollista bulkkia. Herkkuaddiktit ostelee sitten Xtraa ja Pirkkaa kun makeaa halutaan jatkuvasti ja päivittäin.