Pyysin miestä tuomaan jotain ihanaa makeaa kahvipöytään, oli ottanut Xtra-kääretortun
Halvinta mahdollista kuraa, miten voi olla niin tyhmä!
Kommentit (34)
Toi taas kääretortun? Oliko viimeksi Pirkka?
Vierailija kirjoitti:
Toi taas kääretortun? Oliko viimeksi Pirkka?
Vai reinbou?
Sun olis pitänyt kertoa tarkemmin mitä toivot, toinen ei voi osata lukea ajatuksia.
Ai kauhea. Leipomon myymälästä voisi saada parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun olis pitänyt kertoa tarkemmin mitä toivot, toinen ei voi osata lukea ajatuksia.
Kyllä se nyt pitää tietää itsekin, ettei tuo mitään bulkkipaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotkut tykkää. Musta se on ihan jeez makunen
Aika ihana, että toi. Olis voinu vaikka jättää tuomattakin. Unohtaa.
Seuraavalla kerralla sitten jotain muuta?
Tai leivo itse. Ei se niin vaikeaa ole. Silloin saat ainakin sitä mitä haluat.
Noihin pitää oikeasti sanoa jotain tarkentavaa.
Esim. kakku sieltä kakkuhyllystä tai jotain erikoisjäätelöä jätskihyllystä tai vaikka jotain oikein suklaisia keksejä.
VEHNÄjauho, glukoosi-fruktoosisiirappi, sokeri, kasvirasvat ja –öljyt (palmu, rapsi, auringonkukka), omena, inverttisokerisiirappi, aprikoosi (2,5 %), happamuudensäätöaineet (E330, E332, E333), nostatusaineet (E450, E500), suola, säilöntäaineet (E202 kaliumsorbaatti, E282), aromi, sakeuttamisaine (E440), MAITOproteiini, emulgointiaineet (E322 SOIJAlesitiini ja auringonkukkalesitiini, E471), kasvisuute (punajuuri, porkkana), LAKTOOSI, väri (E160a). Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää.
Namskis ja maiskis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae seuraavalla kerralla itse. Mies kuitenkin toi pyydetysti jotain makeaa. Sitä ei oltu silloin tarpeeksi tarkasti määritelty, jos tuo ei kelvannut.
Oikeesti. Jos itse pyydät miestä tuomaan jotain makeaa ja hän tuo, niin sä rupee kiukuttelee siitä kuin kakara. On taas maailmanluokan ongelmat. Pitkää pinnaa ja tsemppiä miehellesi.
MITÄ?Nyt so on kyllä sitten moro ja näkemiin ?
Vierailija kirjoitti:
Taasko?
Samaa minäkin Taasko?
Älä valita! Itse olet miehesi valinnut.
Viimeksi söi kaalikäärylrrt vai mitä se olikaan....
Meillä mies ostaa herkkuja vain itselleen. Ei jaksa etsiä gluteenitonta vaihtoehtoa.
Emme me miehet ole ajatustenlukijoita. Meille pitää kertoa ihan suoraan, että mitä haluaa ettei tule pettymyksiä sen suhteen, että ei saakaan mitä haluaa. Eli seuraavalla kerralla sanot ihan suoraan miehellesi, että mitä haluat kahvipöytään sen sijaan että toivoisit vain jotain ihanaa makeaa. Sitä paitsi se kääretorttu voi miehesi mielestä olla ihana ja makea.
Just katselin ruokabudjettiamme, kun tuntuu ettei käteen jää enää mitään kuten ennen. S-mobiilissa näkee kätevästi, mihin rahat menee. Meillä ruuan osalta suurimmat menoerät ovat juustot ja leipomotuotteissa nimenomaan makeat leivokset/pullat! Siis pullaan menee samanverran kuin leipään! Enmekä syö sitä kuin iltapäiväkahvilla viipale/pää. Sovittiin, että leivotaan makeat tästälähin itse tai sitten ostetaan just sitä extraa.
Taasko?