Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori nainen joka ajattelee koko ajan seksiä ja masturboin. Mitä ajattelet tälläisestä naisesta.

Vierailija
31.07.2022 |

Olen myös joka päivä kosteana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuten 999999/1000000

Vierailija
2/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä se kosteus keski-ikään mennessä kuivahtaa.

Vierailija
4/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kyllä se kosteus keski-ikään mennessä kuivahtaa.

Sitä ennen myös lapsivesi lorahtaa.

Vierailija
5/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans aikoja et panettaa koko ajan ja pillu märkänä. Lelulla orgasmi ei auta ees viittä minuuttia. Onneks se menee aina ohi.. kunnes taas

Vierailija
6/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans aikoja et panettaa koko ajan ja pillu märkänä. Lelulla orgasmi ei auta ees viittä minuuttia. Onneks se menee aina ohi.. kunnes taas

OT: Tuolta tästä terveestä heteromiehestäkin tuntuu - kun turpeat, häpyraosta esille työntyvät pillunhuulet ovat mielessä koko ajan. Ei auta vaikka sellaisia saa naida päivittäin ;)

Vierailija
7/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitää. Jokainen on omanlaisensa.

Vierailija
8/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin flegmaattista.

Vierailija
9/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin gynelle, jos ei olisi ainakin kerran päivässä paikat kosteana. Olettaisin nuoren naisen halukkuuden olevan samalla tasolla kuin nuoren miehen.

Vierailija
10/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaltaisesi naisen kanssa kimpassa. Alkuun huumaaja himoa, voiko tämä olla tottakaan. Vähän ajan päästä helvetin rasittavaa, kun toinen vonkaa koko ajan ja mikään ei riitä. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi.

Tosi moni mies fantasioi nymfomaanista, mutta vain aniharva sellaisen kanssa pärjää.

Vierailija
11/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä panemassa sinua, mutta parisuhteeseen en alkaisi.

Kaikki kotityöt jäisi mun tehtäväksi ja sitten halut menisi (niin kuin naisilla), kun puoliso ei osallistu asioiden hoitoon.

Vierailija
12/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vaimoainesta. Tietäisi ainakin, ettei seksi lopu jatkossakaan.  Menin halukkaan tytön kanssa naimisiin nuorena ja koko ikä naitu läpi ruuhkavuosien.  Onneksi olin rohkea ja fiksu.  Ei ole pillusta ollut puutetta koskaan.

Vierailija
13/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet just normaali. Sellainen olen ollut koko (pitkän ) ikäni, ja yhä olen. Mies ei valita koskaan.

Vierailija
14/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin flegmaattista.

En ajattele niin.

Olen ottanut vapauden itselleni, ettei minulla tarvitse joka asiaan olla mielipidettä.

Annan asioiden ja ihmisten olla mitä ovat.

Jos se on flegmaattista, niin olen sitten sellainen.

Vierailija
15/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo epävarmoja ja huonolla itsetunnolla olevia miehiä häiritsee. Muttei häiritse tosimiehiä, jotka lähtee siitä, että oman nainen tyydytetään ja pidetään tyydytettynä. Itsekin lupasi omalle vaimolle jo nuorena, että olen aina valmis seksiin kuin partiolainen. Näin olen myös ollut. Toisinaan, varsinkin raskausaikoina ja lasta tehtäessä vaimoa panetti jatkuvasti. Oli aivan kyltymätön, joskin siinä mielessä helppo, että sai helposti orgasmeja. Vajaa vuoden siinä joutu aina koville, mutta hyvilläni muistelen niitä aikoja.  Ainut mitä vähän harmitellut on se, ettei siinä seksiruuhkassa tullut yhtään arviotua kuinka monta päivää viikossa  noina aikoina oli seksiä.  Ei sillä sinänsä ole mitään merkitystä, mutta voisi vähän arvioida elettyä elämää.  Se nyt on kumminkin selvää, että kun minusta aika jättää, niin tiedän ainakin eläissäni saaneeni  pillua tarpeeksi. Parasta elämässä, muut asiat tulee vasta sen jälkeen. 

Vierailija
16/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin flegmaattista.

En ajattele niin.

Olen ottanut vapauden itselleni, ettei minulla tarvitse joka asiaan olla mielipidettä.

Annan asioiden ja ihmisten olla mitä ovat.

Jos se on flegmaattista, niin olen sitten sellainen.

Oman elämäsi evvk.

Vierailija
17/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaltaisesi naisen kanssa kimpassa. Alkuun huumaaja himoa, voiko tämä olla tottakaan. Vähän ajan päästä helvetin rasittavaa, kun toinen vonkaa koko ajan ja mikään ei riitä. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi.

Tosi moni mies fantasioi nymfomaanista, mutta vain aniharva sellaisen kanssa pärjää.

Juuri näin. Miehillä on suuret puheet mutta pienet halut.

Vierailija
18/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulostaa.

En tiedä miksi vastauksissa puhutaan nymfomaniasta, sillä aloituksessa ei tule ilmi mitään nymfomaniaan viittaavaa?

Vierailija
19/20 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me tällä palstalla aktiivisimmat olemme addikteja. Miksi kukaan ei puhu meistä?

Vierailija
20/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit aika ahdistava kumppani.