Mies kaatoi olutta laminaatille taas! Vahingonkorvaus?
Eli omistusasuntoni keittiön laminaatti on kärsinyt melkoisia vahinkoja. Miehellä on tapana juoda olutta keittiössä (tietenkin liikaa) Itse en juo, niin en todellakaan halua olla siellä koko ajan päivystämässä vahinkojen varalta. Ja nyt taas kun olin päiväreissulla ja palasin kotiin oli lattialle kaatunut iso läikkä kaljaa, jota ei ollut kuivattu pois. Laminaatti kupruilee yli metrin matkalta. Edellinen samanlainen tapaus sattui alle kuukausi siten ja aiemmin hyvässä kunnossa ollut keittiön lattia alkaa olla jo täynnä kosteusvahinkoja. Mies muutti tänne alle 2 vuotta sitten ja maksaa puolet yhtiövastikkeesta. Olen sanonut monta kertaa, että olisi tarkempi mutta eipä tehoa. Tunnen arvostuksenpuuttetta ja kiukkua pilatusta lattiasta. Haluaisin pyytää rahallisia vahingonkorvauksia, mutta näyttää ettei mies suostu maksamaan mitään. Olenko oikeassa pyytäessäni häntä maksamaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Millainen aikuinen ihminen ei osaa siivota omia jälkiään, jos kippaa lattialle niin paljon olutta, että lattia menee pilalle? Toistuvasti? Kiitos ja näkemiin.
Kuka aikuinen ylipäätään kippaa kaljaa lattialle. Täytyy olla aika räkäkännissä, jos ei oluet pysy tallessa matkalla suuhun.
Mies asuu luonasi, maksaa vain puolet yhtiövastikkeesta ja jättää kaljat lattialle. Et taida olla penaalin terävin kynä?
Eihän nuo köyhille tarkoitetut laminaatiit oikeaa elämää kestä?
Tylsä provo tämäkin, jälleen kerran mies sitä, mies tätä.
Kannattaa katsoa sellainen asunto, missä on kaksi lattiakaivoa juuri tuollaisen varalle.