Avopuoliso kehuu kavereitani, mutta kieltää minua käyttämästä esim. korkokenkiä, push-up-liivejä tai syömästä muuta kun dl verran kerralla
Ja syön 4 kertaa päivässä. Esim. Saan ottaa dl riisiä, dl. kanaa, kaksi perunaa ja dl kastiketta. Joskus syön salaa yöllä. Kavereitani kehuu, kuinka he ovat nättejä korkkareissa ja meikeissä. Itsekin meikkaan, esim. tasoitan meikkivoiteella ihon ja laitan kulmakynää ja vähän ripsiväriä. Minun meikkeijäni ei edes huomaa. Jos yritän sängyssä tehdä häneen vaikutuksen ja laitan vaikka pienet alusvaatteet, hän alkaa nauraa. "joo no kyllä ne s-koon mallit käyttää noita, mutta hei sä"
Olen mielestäni ihan nätti, 165cm/58kg. Vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät. Moni on kehunut kauniiksi. Itse tunnen olevani tavallinen tai nyt jopa ruma. Rinnat kokoa B, ei riitä. Peppu on väärään suuntaan iso, eikä sillä tavalla törröttäen kuten Kim K:lla.
Alan pikkuhiljaa vihata itseäni.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajoin just kaljuksi ihan vaan vttuillakseen miehelle.
Niin minkä ajoit?
Oikean tasoinen läppä tähän ketjuun :)
Pääni siis, tukan pois. Kyllä se takaisin kasvaa.
Löysin aikanaan vanhaa kovalevyä kollatessani tekstitiedoston jossa exäni oli ilmeisen kännipäissään kirjoittanut tuskaansa. Hän mm. kirjoitti siinä minun kyttäävän hänen jääkaappikäyntejään jne. Mainittakoon että kuulin tästä tässä ensimmäisen kerran. Asioilla on monta puolta, kiinnostaisi kertoa se avopuolisonkin kommentti tähän. Teksti nimittäin vaikutti mielenvikaiselta.
Ette selkeästi sovi toisillenne. Erotkaa ennen kuin saatte lapsia tai hankitte yhteistä omaisuutta. Sinun kannattaisi hakea keskusteluapua mm. kehonkuvasi hallintaan.
Apua! Ei kai ihan oikeasti kukaan länsimainen nainen voi olla noin umpisokea miehen suhteen? Mutta kyllä niitä on. Voi olla provo, mutta noin epätoivoisesti miehiin takertuvia nuoria ja vanhempiakin naisia on oikeasti olemassa.
Miksi ihmeessä sinä elät sellaisen miehen kanssa, joka saa sinut vihaamaan itseäsi? Etkö ole ymmärtänyt, että parisuhteessa pitäisi saada rakkautta, ei vihaa edes itseltään?