Parisuhdeongelma
Hei!
Haluaisin kysyä, onko tämä mielestänne normaalia. Mieheni kolmeakymppiä lähestyvä veli asuu äitinsä kanssa. He odottavat usein päikoti-ikäistä lastamme kylään. Kyläilyjä tapahtuu n. muutaman kerran vuodessa.
Muutamana viimeisenä kertana veli on makoillut omassa huoneessaan omassa sängyssä ilman paitaa. Lapsi makoilee myös sängyllä ja he katsovat tv:tä. Mieheni mukaan tämä on normaalia, minun mielestäni sängyllä makoilu ilman vaatetusta ei ole ok. Veli myös kävelee kotonaan pelkissä boksereissa välillä tapaamisten yhteydessä.
Kommentit (8)
Mitä sä odotat meidän tekevän? Sano ukollesi, että sanoo veljellensä, että piti rytkyt päällään, kun tulee vieraita. Kaikenlaista traileripuisto-porukkaa 🙄
Mieheni suuttui, kun otin asian puheeksi. Hän ei puhu minulle vieläkään Haluaisin vain tietää yleisiä mielipiteitä, että onko tosiaan niin paha asia ottaa puheeksi.
Aloittaja
Pyysin vain mielipiteitä, sillä mieheno pitää minulle hiljaiseloa. Että olenko aovan hakoteillä ottaessa puheeksi..
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotat meidän tekevän? Sano ukollesi, että sanoo veljellensä, että piti rytkyt päällään, kun tulee vieraita. Kaikenlaista traileripuisto-porukkaa 🙄
Kiitos kommentista kuitenki. Eli en ole sitten täysin ylireagoinut.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on parisuhdeongelma?
On parisuhdeongelma, koska on miehensä kanssa eri mieltä.
näin sairaaksi on maailma mennyt
toisaalta et voi olla kotonasi vähissä vaatteissa mutta ulkona ja muualla voit kulkea melkein alasti ja harrastaa vaikka seksiä kun kaikki on sallittua ja minulla on oikeus..