Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup. Suostutko viiden minuutin suihkuun, kuten tullaan ehdottamaan?

Märkä
30.07.2022 |

Käytkö 5 minuutin suihkussa

Gallup. Suostutko viiden minuutin suihkuun, kuten tullaan ehdottamaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnat äityy oikein pahoiksi alan peseytyä vadin ja kauhan avulla. Silloin vettä ei mene kuin vajaa vadillinen, jos ei tarvitse pestä tukkaa ja noin puolitoista, jos pesen tukan. Aikaa sen 5 min.

N26

Vierailija
22/80 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu, käyn vielä nykyistäkin pidemmässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkät hiukset niin ei riitä 5min. Vartti riittää.

Vierailija
24/80 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu, käyn vielä nykyistäkin pidemmässä

Kapinallinen!

Vierailija
25/80 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa sen viis minuuttia tulevan veden tarkasti ämpäreihin talteen ja pesee sitten sillä käyttäen esim. tuollaista:

https://kipparilehti.fi/pikatesti-kannettava-suihku-pisaralla-puhtaamma…

Kalliiks tulee. Ne ei tahdo kestää. Luesekele vaikka arvosteluja.

Vierailija
26/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutissa pesee itsensä jo ihan hyvin.  Ensin kastelee, suihku pois päältä ja saippuoinnit.  Sitten huuhtelu.

Mahtaako mennä ees minuuttia.

Vierailija
27/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vesi valu edes kahta minuuttia. Kummasti nopeuttaa suihkussa käymistä se että itse maksaa sekä vedestä että sen lämmityksestä. Mutta mulla on kaksi teiniä joiden suihkuaikaa en aio edelleenkään kytätä. Muistan vielä itse miten kyrsi kun pihit vanhemmat rajoitti siinä iässä suihkua. Pihi vanhempi olen nyt itsekin mutta nipistän itseltäni, en lapsiltani.

Vierailija
28/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin aikoinani asuntoon jossa oli vesimittari. Kylläpä suihkuajat lyheni kun sain ensimmäisen tasauslaskun...Siitä on jäänyt ihan selkäytimeen pikasuihkut vaikka nyt taas ei mittaria olekaan tässä asunnossa.

Vierailija
29/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuksista valuu vesi juin hanhen selästä, ne ei kastu millään. Shampoon ja hoitoaineen huuhteleminen vie aikaa. Jos en pese hiuksia, ehdin peseytyä 3 ninuutissa. Hiustenpesun kanssa menee lähes 10min. Vettä säästävä suihku, jonka paine on liian matala.

Vierailija
30/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalta ja yksinkertaiselta rahvaalta halutaan taas kerran säästötoimia.

Eliitti elää kuten ennenkin.

Vierailija
31/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi myös kysyä kuinka usein siellä suihkussa käy. Jos käyt harvemmin ja otat sen 15 min suihkun niin lopputulos on sama kuin sillä joka käy joka päivä 5 min suihkussa.

Itse pystyn tuohon 5 minuuttiin ihan helposti MUTTA käyn joka päivä. Se suihkuhan menee aina kiinni siinä välissä eli jos vaikka 10 minuuttia menee kokonaisuudessaan peseytymiseen niin siitä vain pieni osa suihku valuttaa vettä. Tämä on ollut aina tapana, laittaa suihku kiinni siksi aikaa kun hieroo shampoot ja pesee itsensä. Muillako se suihku on koko ajan päällä?

32/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin parin minuutin suihkussa 😃

Vierailija
33/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos käy 10min joka toinen päivä? Se toki onnistuu.

Vierailija
34/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuaka on juuri, niin pitkä, kun haluat siitä maksaa.

Vierailija
35/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu. En keksi mitä tekisin siellä niin pitkään.

Vierailija
36/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu viiden minuutin suihkuun, sillä en halua viettää suihkussa niin pitkää aikaa. Kaksi minuuttia riittää oikein hyvin kun toimii järjestelmällisesti ja viisaasti.

Terveen ja täysivaltaisen aikuisen ihmisen tulee kyetä tehokkaaseen toimintaan.

Vierailija
37/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vähän liian pitkä suihkuaika, yleensä myös suljen suuhun saippuoinnin ajaksi ja hoitoaineen ajaksi.

Vierailija
38/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuutin suihkusta pieni havainto. Mm ex vaimoni kun kävi suihkussa, suihku oli täysillä koko sen ajan kun hän vaahdotti ja pesi tukkaansa, ja hän seisoi sen ajan noin 2 metrin päässä siitä suihkusta. Heräsi usein kysymys että miksi sen suihku pitää olla se 5 minuuttia täysillä sen ajan kun sen suihkun alla ei edes olla? Ja tätä samaa tapahtuu kuulema hyvin monen ihmisen kohdalla.

Aika pieni vaiva sammuttaa suihku siksi ajaksi kun saippuoi ja pesee itsensä, eikä ole suihkun alla. Sen jälkeen uudestaan se suihku päälle kun menee sen alle. Jos tämän tekee, se itse suihkussa oloaika jää todellakin alle 5 minuutin.

Toinen havainto mikä ei liity suihkuun mutta energian käyttöön. Esim perunoiden keitto. Perunat ei kypsyy yhtään sen nopeammin onko keittolevy koko ajan täysillä vai esim kolmosella, jos se vesi kiehuu. Fysiikan laki. Veden lämpötila ei nouse yli 100 asteen vaikka lieden teho olisi mikä hyvänsä, jos se vesi kiehuu.

Vierailija
39/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään vartti pitää olla oikein kuumassa sihkussa että huokoset oikein avautuu ja iho voi paremmin.

Vierailija
40/80 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa sen viis minuuttia tulevan veden tarkasti ämpäreihin talteen ja pesee sitten sillä käyttäen esim. tuollaista:

https://kipparilehti.fi/pikatesti-kannettava-suihku-pisaralla-puhtaamma…

Kalliiks tulee. Ne ei tahdo kestää. Luesekele vaikka arvosteluja.

Mitä arvosteluja, missä? Kolmas vuosi menossa lähes päivittäisessä käytössä juurikin tuolla samalla joka linkin jutussa. Maksoi 15,9e. Saunaveden lämmitys kotapadalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan