Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon niitä kulmakarvoja saa nyppiä etteivät enää kasva?

Vierailija
30.07.2022 |

Tuossa yksittäisiä nyppiessä ja siistiessä tuli mieleen että kyllä itsellä vaan kasvaa. Tosin en silloin ysärillä / 2000-luvun alussa tainnut nyppiä lainkaan mutta nyt aikuisempana muutaman kerran vuoteen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt vuotta päivittäin nyppineenä sanoisin, että nyt alkaa vähän harveta. Voihan se tosin johtua myös alkavista vaihdevuosista.

Vierailija
2/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolkyt vuotta päivittäin nyppineenä sanoisin, että nyt alkaa vähän harveta. Voihan se tosin johtua myös alkavista vaihdevuosista.

Päivittäin :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin jotain hajakarvoja useamman kerran viikossa yli 20 vuotta ja eivät ne ole mihinkään hävinneet. Itse karvatoukat ovat saaneet aina olla luonnontilassa. Tekemistä on noissa rönsyilijöissäkin.

Vierailija
4/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuoteen? Oon nyppinyt 20 vuotta pari kertaa viikossa eikä loppua näy.

Vierailija
5/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran vuoteen? Oon nyppinyt 20 vuotta pari kertaa viikossa eikä loppua näy.

Joo olen vähän sellainen hippi näissä asioissa...

Vierailija
6/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin nyppiä vain ikävuosina 14-17v kulmakarvat ihan viivoiksi. Nyt ovat erittäin tuuheat, onneksi.

N28

Vierailija
7/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Olen nyppinyt kohta 45 vuotta vähintään kerran viikossa. Kasvaa aina vaan.

Vierailija
8/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sitten jaettu huonommat kortit nyppimisen suhteen, nypin ysärillä yhden (1) kerran ja tietenkin liikaa eikä ne enää ole kasvaneet.

Sama ei tietenkään koske sääri- tai kainalokarvoja. Olen epiloinu niitä myös ysäriltä asti, mutta niiden kasvu ei ole pysähtyny.

Vierailija
9/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne eivät kasvaisi takaisin? Ei se karva osaa ajatella että en nyt kasva enää takaisin kun on nypitty liian monta kertaa.

Vierailija
10/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne eivät kasvaisi takaisin? Ei se karva osaa ajatella että en nyt kasva enää takaisin kun on nypitty liian monta kertaa.

Jos karvatuppi jotenkin vaurioituu? Emmää tiedä.

Vierailija
11/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvatuppi tai mikä lie voi vahingoittua niin, ettei siihen enää kasva karvoja. Joudun itse nyppimään karvoja monesta paikkaa hirsutismin vuoksi ja olen huomannut, että kerran yhteen vakipaikkaan kasvanut paksu karva ei enää kasvanut takaisin. Niin monta kertaa nyppäisty

Vierailija
12/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitelen risiiniöljyllä kulmakarvat yötä vasten.

T. Tuuheakarva

Vierailija
13/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ne nyppimiseen takia harvenee. Eiköhän se ole enemmänkin ominaisuus. Liittyykö sitten hormoneihin, vai geeneihin -vrt. miesten kaljuuntuminen. Joillekin niin käy, kaikille ei. Minulla on tuuheat breeznevit, joita olen siistinyt 40 vuotta ja heti rehottavat jos en viikkoon tee mitään. Minulla on myös leuassa yksi sitkeä karva, joka ei nyppimisestä huolimatta osoita antautumisen merkkejä.

Vierailija
14/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kulmat kasvaneet enää reilun kaksikymppisen jälkeen.. nypin kyllä muutaman kerran,mutta en kokonaan pois ikinä. Nykyään ei ole karvan karvaa. En tiedä mikä oli nyppimisen osuus🤷

Hiukset myös ohenivat. En tiedä oliko rajulla laihduttamisella asiaan osuutta.

Nykyään olen aika sinut asian kanssa; näytän ehkä oudolta. Eniten ketutti kun jouduin piirtämään kulmat niin kettuilu siitä.. jopa osa naisista aukoi päätään tyyliin: "olet ihan nätti,mutta miksi pitää piirtää tuollaiset ohuet kulmat".. arggh.

Älkää ikinä arvostelko kenenkään ulkonäköä,kun ette oikeasti tiedä mitä taustalla voi olla. Ja muutenkin astiatonta on tuollainen käytös.

Vierailija
15/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheiden kulmien lisäksi on tosiaan yleensä onneksi värittömiä yksittäisiä pitkiä paksuja karvoja muutamassa kohdassa kehoa. En ole yhdestäkään saanut karvatuppea vahingoitettua.

Vierailija
16/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheiden kulmakarvojen ja hiusten vastapainona mulla kasvaa järkyttävät määrät tummaa paksua karvaa leuassa, kaulassa, rinnuksilla, rinnoissa ja navan ympärillä. Niin ja lisäksi pitkät sääri- ja käsivarsikarvat.

Vierailija
17/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuheiden kulmakarvojen ja hiusten vastapainona mulla kasvaa järkyttävät määrät tummaa paksua karvaa leuassa, kaulassa, rinnuksilla, rinnoissa ja navan ympärillä. Niin ja lisäksi pitkät sääri- ja käsivarsikarvat.

Ja olen siis ihan suomalainen, vitivaalea nainen hyvin loistaa siis kaikki karvat vaaleassa ihossa.

Vierailija
18/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattu sieni maistuu hyvältä maustettuna sulatejuustolla

Vierailija
19/27 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä olen nyppinyt n. 40 vuotta eikä mitään harvenemisen merkkejä. Harmaantumaan ovat alkaneet.

Vaihdevuodet ovat vähentäneet muuta karvoitusta, mutta ei kulma- ja leukakarvoja.

Vierailija
20/27 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvatuppi voi arpeutua liiallisen nyppimisen seurauksena, jolloin karva ei enää kasva arpeutuneesta karvatupesta. Itsekin nypin kulmat ohuiksi viivoiksi 90-luvulla, ja nyt kulmakarvani ovat täynnä aukkoja, koska karvat eivät ole vuosiin kasvaneet tietyistä kohdista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi