Miehen turn-off kalsarit?
Kun mies ottaa housunsa pois millaisia alushousuja ET haluaisi nähdä?
Kommentit (31)
Etelän reissulla basaarista ostetut piraattiversiot merkkikalsareista., kiitos ei. Kaikki sarjakuvahahmot tai hupiaiheet, supermiehet, joulupukit sun muut. Halvat, nyppääntyneet puuvillakalsarit, ei käy,
Itse asiassa ne monien moittimat, varmaan täysin ilman omaa kokemusta, TODG kalsarit ovat erittäin hyviä, vähän hintavia tosin. Ostin joululahjaksi jo 6 vuotta sitten, vieläkin ihan kuin uudet.
Yksiväriset tai klassiset kuosit muutenkin ok, kunhan materiaali on laadukasta.
Naisten rintsikat = Push-up
Naisten sukat = Stay-up
Miesten kalsarit = Turn-off
Vierailija kirjoitti:
Stringejä 175vm/130kg miehen päällä
Mutta eihän niitä näe.
Olin joskus lääkärin tarkastuksessa ja riisuuntunut jo kalsarisilleen. Vanhempi mies lääkäri sanoi siinä tutkittuaan minut että tarvitaan vielä veri virtsa ja ulostenäytteet. Joten riisuin kalsarini ja ojensin ne lääkärille ja sanoin että näistä saat nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
simpsonit tai jotkut retrot ruman ruskeat tai muut huumori/supersankarisetit. Myös 90-luvun tekosilkkikauhistukset saisi jonkun kohtauksen aikaan. eli tylsyys ja siisteys voittaa täällä, ei ole väliä onko sloggit/dressmanit vai hugo bossit.
- - -
Miten's sinulle käy sitten Viivi & Wagner aiheiset Pröööf-bokserit??
Siinä vaiheessa kun mies ottaa pois alushousunsa, mielenkinto ei kohdistu miihinkään bokserien merkkiin tai muuhun sen sellaiseen.
Mutta kukin tavallaan...
Haluan nähdä puhtaat, ehjät oikeankokoiset trikoobokserit. Kaikki muut ovat yök. Ei kuvioita, värit ovat ok.
Harald Hirmuinen "silkki"bokserit.
Ei valkoisia alushousuja kiitti mun treffikumppanilla näkyi keltaista kusta
Naisille on paljon kivempia ja värikkäitä alushousuja melkein joka marketissa. Miehille vain tylsiä ja tylsän värisiä.