Äitini katkeruus seurustelusuhdettani kohtaan
Olin yhdessä 15v erään miehen kanssa, etäsuhteessa. Koko tuon ajan äitini ilkeili suhteesta jollain lailla. Mies ei ollut hyvä hänen mielestään, vietin liikaa aikaa yhteisessä harrastuksessa jne. Olen siis liki 50v ja tuo tuntuu silti pahalta. Mietin vain, miten tuollaista käytöstä voi kuvailla jollekin?
Kommentit (14)
Tämä on totta. Sepä sairasta onkin. Ap.
Nyt avaan telkkarin,sieltä tulee avara luonto.
Äidit valittaa tytöille enemmän kuin pojille.
Mutta älä välitä. Kun muori kuolee, ei jää ikävä.
Olen jo eronnut tuosta pitkästä suhteesta mutta edelleen jaksaa vinoilla, että kauheasti harrastimme ja viihdyin miehen luona. Siskoni on naimisissa mutta hänen suhteensa aviomieheen lienee ihan ok. Ja näistä nauruvastauksista päätellen en pysty tästä edes kenellekään puhumaan. Tiedän olevani aikuinen mutta haluaisin jonkun selityksen tälle käytökselle. Ap
Kateellinen eli
happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista, joita ei voinut saada.
Ehkä mies vaan oikeasti on ollut huono, nuori ei aina ymmärrä sellaista kun ei ole vertailukohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies vaan oikeasti on ollut huono, nuori ei aina ymmärrä sellaista kun ei ole vertailukohtaa.
Olin yli 30v aloittaessani suhteen ja meillä oli kivaa yhdessä. Tuo katkeruus ja ilkeily vain on käsittämätöntä äitini tiimoilta. Ihan kuin harrastaminen, erillinen elämä ja parisuhteessa olo olisi minulta kiellettyä. Ja joo, äitini on jollain tapaa läheisriippuvainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin siis 15v ajan en suinkaan teini-ikäisenä
:)
Äitisi olisi halunnut pitää sinut vain itsellään. Aikuiselta ihmiseltä ikäviä puheita.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun toinen niin ilkeästi sanoi.
Ja tätä on sitten kiva märehtiä seuraavat vuosikymmenet ja käydä vaikka vähän terapiassa viemässä niiltä mahdollisuus terapiaan, jotka sitä oikeasti tarvitsevat.
Lisää tälläistä hömppää.....