Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pystyneet antamaan anteeksi kerta pettämisen ja jatkamaan parisuhteessa?

Vierailija
30.07.2022 |

Mieheni petti minua pari vuotta sitten ja pistin hänet heti pihalle. Eilen päästin hänet liian lähelle koska tiedän että loppujen lopuksi minä ja poikamme olemme hänen elämänsä. Olen vaan niin loukkaantunut että hän saattoi tehdä minulle niin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanha sanonta sano että ensimmäisestä kerrasta mennään papin juttusille, toisesta lakimiehen.

Vierailija
2/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tossa vaiheessa ole enää mitään parisuhdetta jos olet laittanut hänet pihalle jo pari vuotta sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole kokenut mutta rakas ystäväni antoi anteeksi. Tuosta on nyt aikaa 19 vuotta ja ovat onnistuneet luomaan hyvän suhteen ja ovat tyytyväisiä ja onnellisia liitossaan.  Lapset olivat myös tässä aikoinaan suurin syy jatkaa liittoa. Nyt lapse ovat jo useamman vuoden asuneet pois kotoa. 

Vierailija
5/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää pystyisi luottamaan enää koskaan eikä silloin ole parisuhteella tulevaisuutta kun ei ole minkäänlaista luottamusta.

Vierailija
6/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä pettäjän miettiä miksi petti -haluaako pois suhteesta?

Vierailija
7/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat olleet syyt pettämiselle? Pettämisen voisin antaa anteeksi riippuen syistä(itsessäkin voinut olla vikaa, lapset vieneet huomion tms), mutta henkistä ja fyysistä väkivaltaa en. Riippuisi niin tilanteesta missä pettäminen on tapahtunut.

Vierailija
8/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olen sanonut, että 5 pettämistä annan anteeksi. Näistä on käytetty jo 4 vaikka olemme olleet naimisissa vasta 4kk.

Vierailija
9/9 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen kerran pettänyt miestäni. Sillälailla monimutkainen kuvio, että meillä oli tuolloin ero vireillä ja minulla eron hakemisen jälkeen aloitettu lyhyt seurustelusuhde, minkä päättäminen ei ollut helppoa kun mieheni kanssa päätimme palata yhteen. Kerran petin eikä mies siitä kyllä saanut tietää. Uskaltaisin kyllä jo koko omaisuudestani lyödä vetoa, että antaisi helposti anteeksi tuon. Rakastan miestäni todella paljon ja meillä on ihana elämä ja tulevaisuus edessä. En pidä tuota juttua niin tärkeänä, että sillä tarvitsisi välejämme liata ollenkaan. Itsellenikin olisi aivan sama jos miehellä joku tällainen salaisuus olisi kunhan se on mennyttä ja rakkaus ja kunnioitus on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme