Muita, jotka eivät julkaise instagramissa vaan seuraavat vaan muita, lähinnä julkkiksia?
Ajattelin liittyä instagramiin, mutta en ainakaan tällä hetkellä julkaista siellä (ei olisi nyt paljoa julkaistavaakaan), vaan seurata siellä fanittamiani muusikoita.
Onko kovinkin yleistä tällainen?
Kommentit (5)
Kyllä. Ihan kommentoijistakin näkee, että suurin osa on siellä lähinnä kyttäämässä muita.
Julkkisten somepäivityksethän on yleensä julkisia? Ainakin mä näen ihan kirjautumatta tarpeeksi julkkisten ig-päivityksiä. Toki kommentteja en näe tms, mutta jos et aio julkaista niin et varmaan edes kommentteja? Mut siis juu, onhan siellä varmasti paljon ihmisiä julkaisematta mitään, osa omina itsinään ja osa feikkiprofiileilla.
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten somepäivityksethän on yleensä julkisia? Ainakin mä näen ihan kirjautumatta tarpeeksi julkkisten ig-päivityksiä. Toki kommentteja en näe tms, mutta jos et aio julkaista niin et varmaan edes kommentteja? Mut siis juu, onhan siellä varmasti paljon ihmisiä julkaisematta mitään, osa omina itsinään ja osa feikkiprofiileilla.
Siis kyllä minä siellä kommentteja saatan julkaista, mutta tarkoitan etten itse tee julkaisuja (ainakaan vielä).
Ap
Pystyykö instajulkaisut yhdistämään faceen?
Minä ainakin teen noin, myös yksi työkaverini.
Seuraan 74Gear ja Mike Bearmantraut.