Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni aina masentuu seksin jälkeen

Vierailija
30.07.2022 |

Ja on ihan hiljainen? Onko tämä yleistä kaikilla miehillä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hänelle se ykkönen. Hän vain tyytyy niinkuin taitaa hyvin moni vakituisessa parisuhteessa elävä tehdä. Se tyytyminen on parempi kuin ei mitään mutta masentaa silti. Kun pumppaus on suoritettu, mies itkee itsensä lopulta uneen.

Vierailija
2/14 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hänelle se ykkönen. Hän vain tyytyy niinkuin taitaa hyvin moni vakituisessa parisuhteessa elävä tehdä. Se tyytyminen on parempi kuin ei mitään mutta masentaa silti. Kun pumppaus on suoritettu, mies itkee itsensä lopulta uneen.

Ollaan oltu jo useampi vuosikymmen yhdessä. Tuskin olisi niin kauan viitsinyt tyytyä. Aina kehuu alapäätäni ja rintojani. Tuskin viitsisi kehua, jos vain tyytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös hieman depiksessä orkun jälkeen. Kun on kova panetus ja saa järisyttävännorkun niin todells tyhjä olo sen jälkeen. En puhu mitään mutta ei vaimokssm sano mitään röi ollaan vaan. Väjän sama juttu hänellä ja voi olla jopa hieman huonotuulinen ja sisäänpäin kääntynyt. Uuden naisen kanssa kun on niin kunnon orkun jälkeen kun on voivottsnut js äännellehdyt kunnolla niin on aina morkkis.

Vierailija
4/14 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan masennu. On rauhallinen olo kun seksuaalienergia purettu. Itse olen aika seksin jälkeen hiljaa ja saatan vaan tuijotella eteeni. :)

Vierailija
5/14 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen aina hetkeksi omiin olotiloihini seksin jälkeen. En tee sitä todellakaan tahallaan. Vaikeita traumoja taustalla.

Vierailija
6/14 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hormonitasossa tapahtuu hetkellinen muutos joka johtaa väsymykseen. Itse saatan nukahtaa muutamassa minuutissa. Miten voi olla naiselle vaikea ymmärtää tämä? Voimakkain reaktio on juuri korkean testosteronitason omaavilla miehillä.

Vierailija
7/14 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni apeus laukeamisen jälkeen on yleistä. Itsellä oli tuota nuorempana enemmän varsinkin sooloseksin jälkeen. Esim. parisuhteen tilan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Ilmiö tunnetaan jo antiikin ajoista.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Post-coital_tristesse

Vierailija
8/14 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varma että olitko alla vai oliko vaan patjassa reikä.

Vierailija
9/14 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkun jälkeinen hetki on sitä aikaa, jolloin naisen ei kannata alkaa kyselemään yhtään mitään. Anna vaan sen miehen olla hetki siellä missä nyt ikinä onkaan.

Vierailija
10/14 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei jää viereen vaan kiire pois tulee mieli että oliko taas se velvollisuuspano, harvoin pitemmän kaavan mukaan ja nauttii itsekin. Muutenkin lähinnä seksiin jää meidän yhteiset kuviot ja kun miehenä on vaikeempi kieltäytyä tulee morkkis

Vierailija
11/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa viestiketjussa mainittiin runkkaamisen yhteydessä, että tuo on normaalia. Itselläkin tulee pieni masennus ja katumapäällä oleminen orgasmin jälkeen, ja tuossa viestiketjussa kerrottiin, että se lienee aikoinaan ollut edesauttamassa sitä, että mies menisi seuraavalla kerralla jonkun toisen naisen luokse, ja levittäisi siten omaa geeniperimäänsä laajemmalle.

Vastaavalla tavalla naisten kuukautiskiertoon liittyvän mielialavaihtelun on selitetty aikoinaan auttaneen naisen raskaaksi tulemista kun nainen on kiukuttelemalla häätänyt luotaan sellaiset miehet, jotka eivät saa häntä raskaaksi.

Ilmeisesti ihan luonnollisia ja ihmislajin lisääntymistä/selviytymistä aikoinaan auttaneita asioita, joita nykyihminen ei hallitse.

Vierailija
12/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa viestiketjussa mainittiin runkkaamisen yhteydessä, että tuo on normaalia. Itselläkin tulee pieni masennus ja katumapäällä oleminen orgasmin jälkeen, ja tuossa viestiketjussa kerrottiin, että se lienee aikoinaan ollut edesauttamassa sitä, että mies menisi seuraavalla kerralla jonkun toisen naisen luokse, ja levittäisi siten omaa geeniperimäänsä laajemmalle.

Vastaavalla tavalla naisten kuukautiskiertoon liittyvän mielialavaihtelun on selitetty aikoinaan auttaneen naisen raskaaksi tulemista kun nainen on kiukuttelemalla häätänyt luotaan sellaiset miehet, jotka eivät saa häntä raskaaksi.

Ilmeisesti ihan luonnollisia ja ihmislajin lisääntymistä/selviytymistä aikoinaan auttaneita asioita, joita nykyihminen ei hallitse.

Meillä on lapsia, mutta vaimo äksyilee 24/7. Pitäisikö tehdä pirruuttaan testi..

Vierailija
13/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennun aina seksin jälkeen koska tiedän että seuraavaan kertaan vaimon kanssa on piiiitkä aika.

Vierailija
14/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan masennu. On rauhallinen olo kun seksuaalienergia purettu. Itse olen aika seksin jälkeen hiljaa ja saatan vaan tuijotella eteeni. :)

Ei. Et ole kyllä yhtään, sellainen itsensä (OIKEASTI!) tunteva ihminen?

Seksuaalinen mielihyvä. Se ei ole mitään (Oikeasti!) ihmisen riippuvuutta? Ei. Ellet ole ihan kaikkea, täysin ymmärtänyt (KAIKEN!) väärin? Luulenpa vain, Olet!

Tuo mainitsemasi (seksuaalisen mielihyvän KORKEIN! ilmentymä) sanoit: 'hiljainen .. tuijottelu' -olo? Ei. Ei ole mielestäni KYLLÄ! mitään muuta kuin.

Masentavaa. Kyllä, se on masennusta ainoastaan. (Kun ei sinulla ole mitään RIEMUA ja ILOA, joka olisi ainoa normaali, seksuaalisen mielihyvän oikea aito, ilmentymä oäseksuaalisesti onnellisessa ihmisessä.

Se ei kyllä kuulosta yhtään, sulta? Valitettavasti

ei.