Vanhat vaatteet
Mitä teette vanhoilla vaatteilla kun ostatte uusia?
Kommentit (7)
Pyyhin niihin perseeni. Sen jälkeen ehkä kierrätän.
Ostan harvoin vaateita. Kun ei ole mihinkään menoja. perusvaateet käytän. Kapissani on siis ihan likaa toimivia vaateita,mutta en käyttä.Koska haluan olla näkymätön ,verkkari mimmi.Teen sitä kuolin siivous,Uusi muoti nimi kuolin siivous kaikki pois vaan kämpästä.Helpompi siivota!.Eli vien Uff laatikoon.Koska ovat ihan käyttökelpoisia ja siistejä.
Käytän vanhojakin vaatteita. Joistain katson käytänkö vielä ja jos en niin voin viedä johonkin. Oon vaihdellut muiden kanssa myös. Oon vienyt sellaiseen paikkaan johon voi ja siitä voi ottaa. Oon vienyt Fidalle ja muihinkin sellaisiin paikkoihin. Joskus oon ottanu pöydän ja myyny kirpparilla. Mulla on aika paljon vaatteita niin kauniin noihin on voinut viedä. Jos ne on jo niin huonoksi menny niin sitten heittänyt roskiin mutta oon ottanu niistä jotain mitä voi vielä käyttää johonkin.
Riippuu, millaisessa kunnossa ovat. Jos ovat muuten ihan kunnossa, laita vaatekeräykseen. Jos ovat rikkinäiset, laitan roskiin.
Rikkinäiset roskiin. Jos ehjiä, mutta eivät kelpaa kotivaatteiksi niin myyn tai lahjoitan.
Jos ne ovat vielä siistejä, laitan Uffille. Jos kuluneita, leikkelen matonkuteiksi.