Miksi nelonen (ruutu) tekee rikollisesta roskasakista sankareita, toi ei ole mitään "true crimeä", vaan taparikollisten nuoleskelua
Kommentit (17)
Armankin kikkeli pystyssä fanitti kananpalli järjestöä joka kiellettiin Suomessa.
Koska noita ohjelmia ideoi välillä ihmiskaupan uhrit. Mä olen yksi heistä. Vaikea kertoa, mitä täällä oikeasti tapahtuu. TV-alan lisäksi valtavirtamusiikki perustuu ihmiskauppaan. Nuorimmat uhrit ovat ihan pieniä lapsia, niin kuka heitä uskoo? Huumeet liittyy vahvasti.
Vai Martinaan ja hengenpelastajii ?
Suomessa ihannoidaan rikollisia kaikkialla ja he yrittävät joukkovoimalla tuhota sivullisia.
Näille rikollisille ei saisi antaa minuuttiakaan ruutuaikaa! Ennen rikolliset pääsi vain poliisi-tv ohjelmaan.
Ei nyt juuri enempää true crimeä vois olla. Valita jotain muuta.
Samaa mieltä ap:n kanssa. Ainut mitä voi tehdä on jättää katsomatta kyseiset ohjelmat, niin minä teen.
Tosin tuskin käsitellään eräitä tiettyjä rikoksia ja rikollisia...
Joo, tämä sama toimittaja varmaan heittää keikkaa iltapäivälehdissä tekemässä niitä 'nainen, myy itseäsi, se on nyt muotia'-juttuja.
No eipä tule yhtään nelosen oman tuotannon ohjelmaa mieleen joka ei kerro roskasakista.
Vieläkö tuollainen paska myy? Luulin että se jäi jonnekin vuoteen 2019 tai sinnepäin..
Rikolliset kuuluvat Suomen eliittiin.
He ovat kansamme sankareita ja idoleita.
Uhrit, siis henkiin jääneet, nuolkoot itse haavansa. Heidän kohtalonsa ei kiinnosta ketään.
Onko siellä se Sonjan vai Soijan vai minkä lie s-alkuisen naisen rikollispuolisoa taas ylistetty. Voi hyi ja yök.
Jännät pojat on jänniä, kilttis ei pääse televisioon ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Jännät pojat on jänniä, kilttis ei pääse televisioon ollenkaan...
Ihan älyttömän jännää katsella, kun ameeban tasolla operoiva narkki räkii kattoon 24/7. Siinä sitä jännitystä!
Ettei kansa keskustelisi tärkeämmistä asioista?