Nepsy lapsella ei mitään syötävää isän luona
Lapsella on aistiyliherkkyys, jonka takia on paljon ruokia joita hän ei pysty syömään. Isä ei jääräpäisyyttään osta mitään lapsen toiveesta, joten lapsi syö isällään vain leipää ja tulee minun luokseni tosi nälkäisenä.
Kommentit (73)
Laita eväät? Minä en syönyt lapsena mitään vaikka äiti teki yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista - sain vain neliraajaraivareita koska paskaa mössöä.
ADD & Asperger
Vierailija kirjoitti:
Laita eväät? Minä en syönyt lapsena mitään vaikka äiti teki yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista - sain vain neliraajaraivareita koska paskaa mössöä.
ADD & Asperger
Viikon eväät?
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
Sossuko sinne lähtee kokkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADD & Asperger
Viikon eväät?
No vaikka niin tai ainakin tarvikkeet jos tiedät mitä hän syö?
Nyt provoilija tunge nepsys hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
Ei toimi, koska lapsi on eritysherkkä vain äidin tykönä.
Itsekin elänyt usein leivällä.Varsinkin siloin kuin isä kuoli ja perikunta osti perikunnan rahoilla pelkää ranskista 11v-aina 13 vuotiaasen mulle,sain hopea teetä sen lisäksi.Elossa yhä olen aikuisena.13 vuotiaana kärin kuautisuojat sanomalehdestä.Silti en katkera perikunalle yhtään.
Pyydät toimintaterapeutilta tai ravitsemusterapeutilta erikoisruokavaliotodistuksen ja viet näytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADD & Asperger
Viikon eväät?
Jos lapsella on vain muutama ruoka, mitä suostuu syömään, ei luulisi olevan suuri vaiva tehdä niitä mukaan. Yhdelle lapselle riittää esim. kattilallinen soppaa ja laatikkoa muutamiksi päiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
ei vaan toteaa, että isä ei ole kelvollinen pitämään huolta lapsesta ja isä saa valita, että vaihtaako asennettaan, vai siirretäänkö äidille koko huoltajuus
Varsinkin jos on erityisen tarkka ruoan koostumus, väri, haju, lämpötila, sattumat. Kyse on siis juuri tuosta aistiherkkyydestä, eikä makumieltymyksistä ja ravinnonsaanti jää niukaksi. On tiedettävä miten toimitaan ja mistä on kyse. T.toimari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
ei vaan toteaa, että isä ei ole kelvollinen pitämään huolta lapsesta ja isä saa valita, että vaihtaako asennettaan, vai siirretäänkö äidille koko huoltajuus
Huoltajuus ei vaikuta tapaamisiin sitten pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADD & Asperger
Viikon eväät?
Jos lapsella on vain muutama ruoka, mitä suostuu syömään, ei luulisi olevan suuri vaiva tehdä niitä mukaan. Yhdelle lapselle riittää esim. kattilallinen soppaa ja laatikkoa muutamiksi päiviksi.
Mä en oikeesti tajua nyt näitä teidän vastauksia. Eihän se nyt äidin velvollisuuksineen huolehtia ruuanlaitosta, ruuan mukaan laittamisesta tai mistään muustakaan ruokailuun liittyvästä asiasta silloin kun lapsi on isällä. Kyllä se ihan oikeasti on sen isän tehtävä selvittää, mitä lapsi syö, hankkia sellaista ruokaa mitä lapsi syö ja huolehtia, että lapsi saa riittävästi riittävän monipuolista ruokaa silloin kun on isällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
Huoltajuusasiat siirtyy käräjillä ei muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
Musta isä vaikuttaa olevan fiksu eikä lähde äidin hössötyksiin mukaan.
Eiköhän lapset syö , kun nälkä tulee, mitä tarjotaan. Ei kannata kaikkeen showhuun lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee lasu
Musta isä vaikuttaa olevan fiksu eikä lähde äidin hössötyksiin mukaan.
Mistä sinä tiedät että isä on musta 😡
On kuitenkin leipää - se ei ole ei mitään