Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa se ulkona kaljan lipittely

Vierailija
30.07.2022 |

Oikea tapa on juoda kotonaan tai mennä baariin ja juoda siellä. Ulkona juominen aiheuttaa myötähäpeää ja pahennusta. Se ei ole millään tavalla hienoa tai kunnioitettavaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin lähteä tästä sohvalta ulos kaljotteleen.

Vierailija
2/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kotona koska baarissa kalja maksaa 7 euroa tuoppi. Kaupasta saa 5 tölkkiä sillä 7 euron baari hinnalla. Tosin en ole baareissa käynyt vuoden 2006 jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen dokaa kadulla, puistossa, parkkipaikalla baarien sijaan, niin minkä logiikan mukaan se piikittäisi vain tietyissä huoneissa?

Vierailija
4/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin ihmisen koti ulottuu ulkotiloihin.

Vierailija
5/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden pihalle kaljalle.

Finger

Vierailija
6/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euroa tuoppi vs 4 puolen litran olut tölkkiä kaupasta. Hintaero on melkoinen. Sitä paitsi pussikaljoittelu on hauskaa aurinkoisella säällä.

Vierailija
7/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 euroa tuoppi vs 4 puolen litran olut tölkkiä kaupasta. Hintaero on melkoinen. Sitä paitsi pussikaljoittelu on hauskaa aurinkoisella säällä.

En ole ostanut kaupasta 4 vuoteen enää, miksi maksaa 4-5 kertaa korkeampia hintoja, ainiin me ollaan suomalaisia ja meidän kuuluu maksaa muiden laskut.

Vierailija
8/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi ja muita ulkonaolijoita kunnioittaen on oivallista siemailla kylmää sihijuomaa.

Vierailija
9/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkoholisti.

Vierailija
10/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs laittaa lämpimät vaatteet jos ulos lähtis kaljoitteleen. Vain 13 viluista astetta ja pikku tuuli. Sitäpaitsi kohta alkaa koulut. Nehän on perinteisesti juhlapäivät. Ei koske mua enää mutta lasten ja teinien vanhemmat ymmärtää jos haluaa juhlia koulujen alkua.  Käyhän se nyt kateeksi ne pitkät lomat. 

Vierailija
11/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tuntemattomien ihmisten kaljan juonti hävetä.Ihan saavat rauhass minun puolesta juoda,kunhan eivät minua häiritse ohi kulkiessa. Itse en käytä alkoholia! Elämääni en tarvitse alkoholia,en tupakkaa.

Vierailija
12/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi katsoa poispäin, jos jokin asia häiritsee.

Näin olen palstalta oppinut.

Vierailija
13/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun just omassa pihassa juomassa olutta, jos tämä häiritsee sinua, olet väärässä paikassa väärään aikaan.

Vierailija
14/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä varsinaisesti häiritse oluen, tai minkään muunkaan alkoholijuoman nauttimen. Ja kun hetken mietin, suoranaisesti ei häiritse muidenkaan päihteiden käyttö. Tuppaahan kaikki päihteiden käyttäjät kuitenkin toiminnallaan häiritsemään muita ihmisiä, ainakin niiden, jotka käyttönsä rahoittavat varastamalla, ryöstämällä tai jotain muuta kanssaihmisiin suuntautuvaa yksilön oikeuksiin kajoavaa toimintaa.

Voihan se häiriö olla toki ihan metelöintiä ja huuteluakin, vaikka oluttakin joskus juon en harrasta tuota kyseistä oheistoimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän